Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

5 Aralık 2012 Çarşamba

Gölgelerin Karanlığı ! :p

Fifty Shades of Grey and Fifty Shades of Darker...
İngiliz yazar E.L. James'in seri kitapları...
Henüz ikinciyi bitirmediğimden 3. ye başlayamadım...

Benim çocukluğumda beyaz diziler vardı... Okumam yasaktı! Okulda arkadaşlarımınkini okurdum...
Hızlı kitap okuma alışkanlığımı galiba kaçak beyaz dizi okumaya borçluyum!
Eeee yani tenefüslerde hızlı hızlı okuyup sona bir an önce gelmem gerekiyordu... 

Seri çıktığında dünya yıkıldı...
Herkescikler bu kitaplardan bahsedince bende sabırla Çeşme D&R'a gelmesini bekledim! 

İlk kitap beni hayal kırılığına uğrattı!
Ulan ne biçim bi sapığım ben yaaaa!!!
Adamın hatuna yaptığı şeyler bana çok soft geldi!
Yani öyle kocaman bi oyun odan var belliki sapığın önde gidenisin ve bu bi roman eeeeee kodummu duvara çarpıp kan revan içinde acı dolu bişiler beklemem bence normaldi...

Yok parmağını içime soktu 2 çevirdi, sonra doldurdu beni yok yukarıya çıktım birlikte düştük müştük!!!

Laaan daha önce sapkın cinsel tercihleri olanlar hakkında üstün körü bilgiler haricinde bişiler bilmeyen ben onca alet ve edavatın ne işe yaradığını bu türün nemenen bişi olduğunu öğrenmek için sabırla sayfaları çevirirken anaaaaa aşık oldular birbirlerine!!!

Tüüü... Allah belanızı vermesin emiiii !!!
Laaaaan o duvara asılı çarpı şeklindeki şey ne işe yarıyo nasssı kullanılıyoooo! 

Öğrenemedim...
2. kitaptada öğrenecekmişim gibi durmuyoo!!! 

Romanın kahramanı Anastasia tipik kadın! 
Hem istemiyor hem istiyor...
Adam poposuna vurup canını acıttı diye kaçıyor tekrar birleştikten sonra da  ooo beybi bu akşam popoma vurmanı istiyorum diyor! 

Adamın aklı karıştı!
Oyun odasından kaçan kadın oyun odasına girme derdinde...! 

Erkeklere kolay gelsin walla biz kadın kısmısının bu karışıklığı zoor zooor! :)

Yanlız kitabı okurken adama bi anlayış göstermeye başladım ki... Gören sapkın yardımlaşma derneği başı sanır beni!

Adam çocukken işkence görmüş... Vücuduna değilsin istemiyor ve bu yüzden sınırlarının belli olduğu kurallı seksi tercih etmiş... Anasının manyaklığına duyduğu tepkiyi tüm anasına benzeyen kadınları sapkınca becererek atıyor... 

Yani adamı koşulları içinde ele aldığınızda adamı anlıyor ve ooooy sapkınııııım diye bağrınıza basma moduna giriyorsunuz!!! 

Ya da ben giriyorum!
Bu nasssı bi empati yeteneyidir yarabbiiiim!
Ya da bende gizli bi sapkınmıyım çözemedim!

Kısaca adamın manyaklıklarını tasvip etmesemde nedenlerini anlıyorum...
Böyle bi adamla ne kadar sevsemde beraber olurmuydum olmazdım abi! 

Ama geçmişe bakınca seks yönünden değil kalp yönünden sapkınca ilişkiler yaşadığımı görüp duygusal sapkının allahısın beee kızım diyorum kendime!

Ne kadar acı çeksemde üzülsemde adamlar küçük kalbimi dikenli tellerle sıksalarda bana ihtiyacıııı var ühüüüüüü diyip terk edememişliğim var... Şu sevgidenen bok yok mu yaaaa!!!

Yatak hayatımda değil duygusal hayatımda bir sürü Christian Grey oldu! 

Sapkın seks dil ama sapkın aşk nedir iyi bilir bebeeek! ;)

Ooo bebem geyik bi yana, adamın yaşadıkları üzücü, empati mempati tamam da allah böyle adamlardan korusun deeeerim...

Yok bebeeem ben kalp sapkınlığını tercih ederim...
Vücudum kamçı ve şaplaka dayanamaz...
Ama kalbim bu konuda nasırlıdır...

:p

Neyse ben gidim 2 sayfa daha okim belki E.L. James bizim gibi cahilleri aydınlatacak iki info vermiştir hııım? 

:pppppp

Hiç yorum yok: