Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

20 Kasım 2012 Salı

Yeni alışveriş türleri deneyimi

Kankilik zor zanaaat!
Hadi nişanı, düğünü neyse de bebek eşyası alışverişi ne!!! 
Çocuk sevmez diye nam salmış ben ve bebek eşyası alışverişi!!!
Abboow!!! 
Karizmanın çizilmesini bırak, çocuklarına bi sürü ıyk vııyk ettiğim arakadaşlarım linç edecek! 
:)


Kontrole gidicem görüşelim mi dedi...

Peki dedim...
Benimle gelirmisin dedi...
Hööö?
Yok almim... Normal bi jino kontrolüne gelirim ama 6 aylık hamile bir kankinin kontrolüne ı-ıh! 
Niye dedi...
Allahım bunun hormonlar iyice sapıttı!
Ulan hamile kaldığını benden korkuna ıkına sıkıla söyleyen sen dilmiydin? Benim nassı bi manyak olduğumu çocukları kovalama deneyimlerimden bilmiyomusun? En son Hatis'in kızının doğum gününden sonra bana damardan alkooool veriiiiiin Aaaa olmuş olan ben dilmiyim!!!! 
Ben manyam! 
Manyam da regl olmak üzere bi manyam! Minnoşun kalp atışları eşliğnde tutar ağlarım belkide! 
O yüzden bünye zaten duygusal tusunami yaşarken böyle alışık olmadığım şeyler cıkıs! 
Hıh yaptı! Bende ona hıh yaptım Amerikan çıkışı çaldır buluşalım dedim...


Hamile bir arkadaşla dolanmak çok eğlenceli!

Yemek yiyor çiş yapıyorsunuz!
:)
Canı sigara çekmesin diye uzak durmasam ben de sayesinde bi 17 kilo alırdım! 
Terayağğğğlı İskender istiyorum diye çıktı kontrolden!
Ulan bizde kontrole gidiyos ama canımız bişi isteyerek çıkmıyoruz! Bende hamile kadın ultrasonundan istiyorum bundan sonra yaaa! 


Teşvikiye'de iskender! 

Hacı babaya gidilebilirdi ancak nedense Saray geldi aklımıza...
Eskiden sipariş gelene kadar fosur fosur tüttüren biz öylece oturduk... 
Tuhaf!
Canım sigara istedi çok istedi ama 2 dakka sabret dedim...
Yedik içtik alışveriş dedi bana...
Ne alışverişi oldum?
Önüme bi liste koydu!!!

Bu ne dedim ihtiyaç listem dedi! 
Bebeğim eskiden ihtiyaç listen daha seksiydi... İç çamaşırı-gecelik mecelik... 
Bunlar nasıl desem... 
Aaa file! File çorap alıp versem! :ppp
Dalga geçme diye fırça yedim! 
Kirli çamaşır torbası, dönence, pompa mompa!!! 
Yaw sadece düğün alışverişinle sınırlı kalaydık ya olmamıydı ı-ıhmış!
Çocuklarına bi sürü posta koyduğum arkadaşlarımın lanetini yaşıyodum! 
İii peki dedik gerçek kılalım listeyi!
Dedik ama aaanaam oraya yürümem buraya yürümem!
Yürüme yakındaki yerlere dal o zaman! 


Herşeyin taynisi sevimlidir evet!

Çocuk sevmez ben tayni giysilere karşı tepkisiz kalamadım! 
Gören beni daha çok hamile sanır!!!
Nasıl bi coşkuyla onu bunu mıncıklamaya ve giysilerle oyun oynamaya başladım ki satıcı kadın anne adayı kankimi bırakıp benimle ilgilenmeye başladı!!! 
:)


Tamam bi hamile hormonu manyaklığım yok ama sonuçta dengesiz hormonlar etkisinde olduğum bi dönemdeyim yaniiii!!! :)



Oğlanı maymuna çevirecek bi sürü eğlenceli ürün alıp çıktık!

Walla ilerde oğlan siz beni psikopat etmişsiniz diyip bizi doğrarmı bilmem ama aldığımız şeylerle çekilmiş fotolarına bakıp bol bool söveceği kesin! :))


Hele Amsterdam'dan almayı planladıklarımla ooow! yaşlandığımda bana bakar umudumu unutsam iyi olur! ;)



Tayni tayni şeylere büyük büyük şeyler ödeyip çıkınca insan bi tuhaf oluyo yanlız! 



Şu kadarcık şey aldık bu kadaaar ödedik diye dolanırken hadi araba bakmaya gidiyoruz dedi.

Normal bi insan olarak normal bi araba anladım doğal olarak!
Beni kolumdan sürüklediği gibi Mothercare'e sokunca bi tuhaf oldum! 
Araba bakcaktık haniiiii...
Bakmaya geldik işteeee...
Haaaaa! Golf-Molf, Mercedes filan değil bebek arabası yani!!!
Tanrım ben iyi bi kankiii diliiiim! Soooory! ;)


Arabaların alt katta olduğunu öğrenince hamile kanki ses etmezken ben ses ettim! 

Asansör dedim? Asansöööör yok muuu? Hamile hamile nasıl inilsin ve çıkılsın!!!
Satış elemanı bana arıza arıza bakınca  O 6 aylık ben 2.5-3diye cırladım! :) 


Harbiden büyük ayıp! Niye eziyet ettiriyosun anneciklere! Türkiye'nin en baba isimlerinden biri getiriyo bu markayı... Bi hidrolikçik asansör mü sarsacak onu! Müşteri memnuniyetiiiii... Tek annecikler değil, torunlarına alışverişe gelen büyük annelere babalarada şart! 



Yani... ;)



Neyse, geyiğin en büyüğünü aşağıda kopardım!

Kaç beygir bunlar?
1-100 kaç snye?
Çelik jant-mant var mı?
Bi F1 manyağı olarak Maclaren'i duyunca ben bizim MCLaren sandım!
Ay bu muuuu! 
Yeni doğanlar için uygun olmadığını öğrenince daha beter aaaaaay yaptım! 
Sırf efektim haaaa!!!
Bi sürü para tuzağı incik boncuğu elleyip eğleniyorum! Kız orda lastik genişliği derdinde ben kar lastiği takılıyo mu bunlara geyiğinde!!!!


Küvet içine yerleştirilen sünger aparatlarda iyice koptum!!!Bu abidik şekilli şeyler niye bu kadar paraaa? 

Anam bizi halalar teyzeler hep beraber soktular plastik küvetlerimize yıkadılar! 
Hiç böyle aparatlarımız olmamıştı!!!

Süngerlerle oynarken küvetler için olan ayakların sağlamlığını test etmek istedi kanki!
Üst üste konmuş küvetleri kaldırıp ayağın üstüne koyup denge testi yapmamızla küvetlerin yere saçılması bir oldu!

Kankim baaaak korkumda haklıymış diye taraf ararken ben neeeext bebeeek piliiiiiz diyordum!

Korkularına, paniklerine hak veriyorum...
Ancak herkes anasının karnından çocuk nasıl bakılır eğitimiyle doğmuyor!
Analarımız-babalarımız bize söylemedikleri ne hatalar yaptılar kim bilir!
Yaptıkları tüm hatalar istemeyerekti! 
Hatalarından kalma küçük izler varsa vücütlarımızda nişanlarımız onlar!

Bir şekilde düşecek, çarpacak... Bütün dikkatin ondayken nasıl olduğunu hiç bir zaman anlamayacağın bir şekilde bişiler edecek!

Su soğuk gelecek, sıcak gelecek...
Üşüdü zannedeceksin oysaki pişiyo olacak!
Oooo emeklemesi, yürümesi, konuşması, anaokulu, ilk okulu, ortası-lisesi üniversitesi oooo ki oooo !!!
Onu yaparken almış olduğunuz zevk yıllar boyunca bir sürü defa burnunuzdan gelecek!
Benim gibi muzur kankiler eeee seksin yan etkilerini biliyo olmalıydınız diyip sizi deli ederek gülümsetmeye çalışacaklar!

İstemek ayrıııı olması ayrı! :)
Valla beni de öyle bi strese soktu ki dün akşam rüyamda durmadan çocuk yıkıyodum!!! 
Aaaaaa! ben bekar gezgin kadın, yıkanan bebekleri değil taaaaş gibi duş yapan adamları rüyamda görmeliyken bu ne yaaa! :p

Alışverişimiz henüz bitmedi!
Arabaları inceledik ama internet denen dipsiiiiz bilgi kuyusu denge diye bi sorunu işaret ettiğinden hiç birine karar veremedik! En sonunda mimar kocasının şantiyesinden aşırmaca bi el arabasını kullanıcaz galiba! 

Küvet için portatif bir ayak yerine banyado güccük bi tadilat istedi!

Oğlanın odası için kocayla beni karşısına alıp ikinizde mimarsınız istediğimi yaptırtın diye carladı! Boşarım ikinizi haaaa diyede ekledi!

Kocayla ben çaylarımızdan yudum alıp birbirimize bakıp bunu boşayak ve Rusyaya gidek olduk! Bu doğursun! Çocukta yaptık yani bununla ne işimiz kaldı ki bizim! 
:)
Son derece ilginç bi deneyimdi! Ucundan acık bana bile çocuk istettirdi dicem de malum hormonlarım şeysindeyim o bakımdan akıl karışıklığı diyip puuuaaaa şeklinde güldük isteme halime! :))

Evet efendim en iyi çocuk başkasının çocuğudur!
Sorumluluk yok! Bol eğlence var! 
Bana da yepiz yeni yazı konuları! ;)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar,

Geçen gün size 2008'de yazdığınız Pes Cavus ile ilgili bir yorum bırakmıştım ancak başarısız oldum sanırım çünkü 2 gündür kontrol etmeme rağmen yorumumu göremedim. Bu kez bilgisayardan yazıyorum daha garanti olur sanırım. Ben de sizin 5 yıl önce muzdarip olduğunuz gibi Pes Cavus belasına takıldım maalesef. Çok sıkıntı veriyor. Henüz özel tabanlık yaptırmadım. Tabanlıkçıların da kazıklayanlarının bulunduğunu biliyorum. Ayrıca ağrılara çözüm oluyor mu emin olamıyorum. Siz nasıl atlattınız bu illeti? Nasıl bir süreçten geçtiniz? Doktor ismi veya tabanlık yaptırdıysanız yeri v.b... Paylaşabilirseniz çok mutlu olacağım... Şimdiden teşekkürler...

ozyozborn dedi ki...

Walla ben bişi yapmıyorum... Kilo verince ağrılar geçiyor... Mümkün olduğunca spor ayakkabısı ve ortopedik terlik giyiyorum. Evde ve yazın birkenstock terlik giyiyorum... Tabanlık kullanmıyorum...