Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

22 Nisan 2011 Cuma

Ucuz etin yahnisi...

Bedava bir siteye sahip olunca bazı aksilikler oluyor işte...
Digitürk yüzünden bloger kapandı...

Tam cuba yazılarıma yoğunlaşmış, yazmaya doyamaz bir haldeyken blogsuz kalmak kötü oldu...

Blog kapandığından beri yazmayı bıraktım...

Yeni işime yoğunlaştım...
İş-küçük seyahatler-yeni hobiler derken zaman geçti...
Yazacak, aktarıcak bir sürü konu birikti ancak yazma tadım kaçtığından hiç birini yazmadım...

Bloger açıldı dedilersede umursamadım...

Ucuz etin yahnisi misali, üceretsiz bir site kullanmak memlekette pek hayırlı değil... Parasını verip ahanda tapusu benimdir diyebileceğim bir yapılanmayada popom hazır değil... :)

İsim hakkını al, siteyi tasarla, tasarımını yaptırt, kimseye bağımlı olmadan sitenin ayarlarını yapabilmek için bilgisayarcı olmana 5 kalacak bilgiler öğren ooooo... Uzun iş geldi... Ve o yüzden popomda kımıldamadı :)

Bloguma kavuştum kavuşmasına da, bakalım yazma aşkım eski moduna dönecek mi... Dönerde biraz naz-biraz kapris yapacak... Tavşan dağa küsmüş, dağın haberi yok misali... :ppp

Cuba dizisini bitirmem gerekiyor...
Eskiden beri sevdiğim ama geçen hafta yağtığım Çeşme seyahatimden sonra coşan bahçecilik hobim vs. hakkında yazacağım da...

Bakalım, yazma pasım ne zaman geçerse...

Blogum hoş geldiiiiiin...
Yazılarımdan keyif alan, okuyup aklını dağıtan, gülen, yorum yazıp fikirlerini paylaşan, hayatımı takip edip, dedikodumu yapan, her yazdığım şeyi gerçek sanan , kaale alan ve almayan okuyucularım sizlerde hoş geldiniz sefa getirdiniz...

;)

Hiç yorum yok: