Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

29 Nisan 2011 Cuma

Keti&Wiliiiiiii

İçimiz dışımız Kate ve William oldu !!!
Diana evlenirken çocuktum... Memlekette renkli televizyon yoktu... Siyah-beyaz televizyonun karşısına geçip izlediğimizi hatırlıyorum...

Annem bu gün İngiltere'de olmak çok istedi... Bende isterdim aslında... İngiltere'ye sebep ne olursa olsun gitmeye hazır ve nazırım ben... :p

Ama akıl karı değil... O kalabalıkta dur, ucundan acık göriciiim diye debelen !
Millet 2 gün öncesinden kamp kurdu !
Yuh yani...

Nerdeydiniz?
Londra'da...
Nerde kaldınız?
Kamp meraklısı eşten-dosttan toparladığımız kamp malzemeleriyle Buckingham Palace'ın önünde yattık kalktık...

:ppppp

Millet nerde tuvalete gitti, nerde yedi-içti...

Portatif tuvaletler koymuşlardır herhalde...
Londra'da büyük tren istasyonlarının tuvaletlerinde duşlarda var... Oraçlarda mı yıkandılar nedir...

Zenginin malı züğürtün çenesini yorar misali...

Baktık, seyrettik, çan çan yaptık... :))))

Annem evde BBC ve NTV'den ben ofiste internet üzerinden özel wedding tv'den ve BBC'den izledim...

Bu gün iş-miş hak getire...

Yanlız tebrik etmek gerekirki program 1 dk bile sarkmadı... Çok dakiktiler... Onca kişinin gelmesi, yerleşmesi, ordan oraya gelmeleri bravo!

Şu an İngiltere'nin her yeri sarhoş doludur eminim :)

Neye inanırsak inanalım insan bu yüzyılda böylesine bir peri masalı karşısında nötr kalamıyor...

Dünyadaki herkesin meğersem böylesine şaşalı bi düğüne, peri masalı aşkına ihtiyacı varmış...
:))

Ben ofisimde la lalaa modunda düğün dernek kıvamında alemlerdeyken benim prensimde ev taşıma telaşındaydı...

Akşama Kate ile Wili öpüştü hatiii bizde öpüşelim ehi ehiiii geyiklerimin paparasını yicem eminim ! :))))))))))

Aaaaaa ama yanniii bugün hangi dünya işi önemli olabilir kiiiiiiiiiiii ! :ppp

Ne diyelim bi yastıkta kocasınlar... Monarşi ülkedeki boşanmalara ön ayak oldu yıllardır... Biraz eski usül, sonsuza dek mutlu yaşadılaaaaaarı görmeye özlemleri var...

Bu arada 3 Haziran 2012'de Kraliçenin pırlanta jübilesi yapılacakmış... Alın size gitmek için nefis bir neden...
Düğünden daha farklı bir Kraliyet organizasyonu...

Ehe... Şimdiden uçak bileti için hazırlık yapmalıııııııı... :p

Haydin onlar ermiş muradlarına biz çıkalım kerevetine...

:)))))

Hiç yorum yok: