Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

30 Nisan 2011 Cumartesi

Yüz ve boyun jimnastiği

Bazen sevgili arkadaşlarıma lüzumsuz gelen denemeler yapıyorum...
Ay ne gerek var...
Ay ne lüzumsuuuuz...
Öğrenip ne yapıcaaaan...

Gibi cümleler duyduğumda elime gelen ilk şeyi bazen kafalarına atmak istiyorum !

Size ne laaan? Sizin paranızı mı, sizin zamanınızı mı harcıyorum?
Merak etmişim işte... Gidip öğrenmek, eğitilmek istiyorum... Belki kullanırım belki kullanmam, belki canım çok sıkılıyo can sıkıntımdan gidiyorum, belki kafa boşaltmaya, belki param bok gibi...

Hııııır !!!

Kaç senedir yüz yogasına gitmek istiyoruz bir arkadaşımla... Ama ikimizde woltranı oluşturamıyoruz bi türlü...
Aslında yüz yogasından çok yogayla ilgilenmek istiyorum ama son 2-3 senedir benim yoga için uygun olan günlerim gitmek istediğim yere uygun olmadı... O yüzden yüzmüş-vücutmuş bi hayal şimdilik...

Festiva senelerdir bana eğitimlerini-seminerlerini gönderir... Yeri çok kolay olmasına rağmen haftasonları oraya gitmeye hep üşenmişimdir... Artık kankilerden biri oraya yakın bir yere taşınıyooo, taşınırken bak gelicen dimi diye tuttu evi... Bende tabi tabi demiştim ama... :p :))) Efenim sakın ükelalık olarak algılamayın ama Nişantaşta oturanlar için mahallenin dışında bi yere adım atmak biraz zordur... Mahallemiz neredeyse herşeyin var olduğu güccük bi kasaba kıvamında olunca üşeniyoz işte burnumuzun dibindekine gitmiyoken teee neredekine gitcez diye :pppp

Her neyse bu haftasonu Festivada yüz ve boyun jimnastiği eğitimi varmış... Birbuçuk saatlik bi eğitim olduğunu duyunca 1 ay boyunca yüz yogasına gidip eğitilmekten daha ucuz ve pratik geldi...

Yaşta 38 olunca ve sevgili teyzemin göz kapağının düşmesi sonucu ufak bi estetik operasyon geçirmekten bahsettiği şu günlerde leeeeyn oldum sarkmadan, büzüşmeden tekniği öğrenim yaparım yapmam ama ossun bilgi dağarcıklarıma eklensin... :))))

Kimseyi ikna edemedim !!!
Edememekle kalmayıp bide bi sürü laf işittim !
Büzüşün ve sarkın inşallah maşallah !!! :ppp

Cumartesi günlerim genellikle malak gibi 11'e kadar uyuyarak geçer. Sonra kalk duş al moduma göre çık dışarı, tek başıma veya birileriyle dolan, akşamüstü şayet mimarlarodasında cumartesi buluşmaları toplantısında iyi birşey varsa oraya git şeklinde miskin miskin geçer...

Bu gün miskinlik zincirimi kırdım erken erken güne başlayıp 1.30 saat boyunca eğitilip döndüm...
Ne oldu?
Harika oldu !
1 sosyalleştim, 2 öğlene kadar uyuyup günü ziyan etmedim, 3 çok faydalı bilgiler öğrendim ve yüzümü daha uzun süre genç tutacak sırlar öğrendim !

Naaaaaah anlatırım !!! :)) Kızdırmicaktınız abi !

Feride Hug Tahran Üniversitesi Fizik Mühendisliği Bölümü mezunu yaşına göre taş mı taş bir kadın... Gitmiş Fransa'da yüz jimnastiği eğitimi almış ve Türkiye'ye yerleşmiş biri...

Hatunun yüzü gerdirme ameliyatı yapılmış gibiydi...
Hareketler çok basit... Yapmak zor değil... Ancak insanoğlunun zaman veya tembellik problemi herşeyin başı ve sonu...

20 dk. süren hareketleri sabah yapın diyor... Dinlenmiş ciltte daha iyi sonuçlar elde edersiniz... Her sporda olduğu gibi 6 ayda sonucu görürsünüz diyor... Klasik spor salonu prensipleri, üç günde bir yapın arada kaslarınızı dinlendirin diyor...

Masaj ve jimnastik hareketleri için saf zeytinyağının içine kayısı yağı damlatın ve yüzünüze sürün öyle yapın dedi...

Mısır çarşısından alıyomuş saf zeytinyağını... Ben evdeki komili sızma neyimize yetmez modundayım ya neyse... :pppp

Yüzünü bildiğimiz sütle temizliyormuş... Her derde deva diyor onu kullanın... Kullanalımda anam sütleri ziyan ediyorum diye algılar o biraz zor... :pppp

Hareketleri öğrendiğimiz kısacık zamanda bile kaslarımın çalışıp sanki yüzümün görünmez bir elle çekildiğini hissettim...

Walla yapılamayacak şeyler değil... sabahları 20 dk erken kalkmak ya da 20 dk geç kalmayı göz önüne alarak proğramı yapmak sonsuz gençliğin çözümü olacak... :pppp :)))

Walla biilmem öğrenmek istiyosanız, sıkı yağ çekmeniz lazım...

Amaaan ne lüzümsuz diye her şeye yaklaşılsaydı dünyamız nerde olurdu? Hııııh !

:p

Hiç yorum yok: