Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

2 Ekim 2010 Cumartesi

Nişan aaaal ! :p

Sonunda tek taş alındı, benim reasürans çevrem saolsun... Zeki Ata'dan içeriye tek taaaaş diye girdiğimizde Mehmet (benim için mehmet ama o mehmet beydir) benim için sanıp gözleri parladıysada yok arkadaşım için dediğimde sanki benimmiş gibi çaba sarf edip arkadaşımı mutlu etti...

Gondol konusu ise, Kapalıçarşıya gidemediğimzden Prag'tan halledildi !!!
Bohemyaaaan kristali bi kuğu getittirildi... Damadın abisi Çek bi hatunla evli olmasaydı halimiz yaman olacaktı !!!

Benim kız ben hayvan severim dedi ve kuğu tarafımızdan sırf o seviyo diye kabul gördü... Eeee görsün artık Bohemyaaaan kristali bi kuğuuuu !!!

Nişan takısı, Çemberlitaş'ta işin ustası bi cüüüviş mücevheratçıda sipariş üzerine yaptırtıldı...

Sonuç: Artık pırlantadan anlıyorum! Oval kesim çok şık çok beğenilen bi kesim ama ışığı kesiminden ötürü çok yansıtıp pırlantanın sarı görünmesine neden olurmuş gibi bi infom var artık !!!

Küçük ve derinliği az daha doğrusu derinliği az taş oval kesimde mükemmel ışık veriyor bunu biliyorum !!!

Bundan sonra parmağıma aha taş diye takılacak şeyin taş mı maşmı olduğunu anlayabileceğim !!!

Bu işler yorucu ve yaş işler...

Neyse, Nişan için Bartın'a geldik. Şu an Amasra'da konaklıyorum ben. Balık, bira ve deniz...

O la laaaa...
Karadenizimin bu traflarını daha önce hiç görmemiştim... Ancak uçak penceresinden bakarken bile doğduğum topraklarda olduğumu tüm hücrelerimde hissettirdi yeşil bana...

Ege'de güzel... Belkim bi gün Ege'nin gelini olacağım ama halis muhlis karadenizli olmasamda, doğduğum toprakların bende ki etkisi bambaşka...

Özlemişim yeşili... Özlemişim karadenizin balığını... Ve en güzeli ne biliyormusunuz, doğduğum ve ailemin kocaman bi üniversite kurduğu doğum şehrimden daha küçük bir yerleşim yeri olsada burada bağnazlığı görmemek çok ama çoook güzel.

Benim doğum memleketim artık sıkmabaş cenneti... Burda bambaşka modern bi karadeniz var.

Amasra gezi notlarımı döndükten sonra yazacağım...
Bir haftasonu kaçamağına gelin...
Çiçek süslemeli salatasını, nefis balıklarını, yağmurla güneşin oynaşmasını, karadenizin okyanus aratmayan hırçın kızlığını tadın...

Sabah gerçek deniz kokusuna uyanmak, sessizlik ve huzur ne güzelmiş !!!

Sinbatçık iyiki nişanlanlanıyosun dicem de, çok yoruldum leeeeyn !!! Bu gece isteme var, baba bi vermesiiiiin ben çalıştığım kurumun bana verdiği yetkiyle kıyıcam nikahlarını !!! :ppp

;)

Hiç yorum yok: