Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

17 Ekim 2010 Pazar

Şövalyeeee

En çok okunan yazım '30 yaş sendromu üzerine...'
Manyakmısınıııız leeeeyn !!!
Niye bunu bu kadar çok okuyosunuz?
Ben otuzumada, otuzbeşimede okumadan girdim !!!
Alt tarafı bi sayı....

Korkacak veya öğrenecek bi booooook yooooooooook !!!
İnsan hissettiği yaştadır!!!
30'dan sonra hayat güzelleşir...

Öyle okuyup, öğrenmekle olmaaaaaaaaaaaz !!!
Herkesin doğrusu, tecrübesi, bilgisi kendisinedir...
Yaşanmışlıklar önemlidir evet... okumak veya duymak ufkunuzu genişletir amma velakiiiiiiiiiin bu sizin hayatınızdır !!!

Bana iyi gelen şey öbürüne kötü gelmiştir vs... neyse neeeeeeeee...
Okumayın yaşayııııııııııın !!!

Heeeey sevgilinin kuzeni, pasif okuyucu olmaktan çıkıp psilolokluğunu gösterip bu konuda bi yorum yazısı yazarmısın...

AAAAAAA en çok okunan yazım bu !!!
Bu insanlara bi yardım eli uzatmak gerekiyor sanırsam !!!

Beni okuyan başka psikologlar da varsa pleaseeeeeeeeeeee bi yardım edin okuyucularıma...

Çözemedim abi bu 30 yaş yazısına ilgiyi alakayı !!!

Sayı leeeeyn alt tarafı !!!
Başka yazılarımda var benim !!!

Hatta dün gezi yazısı daha doğrusu gezi romanı yazma teklifi aldım ben !!!
Betimleme yetim süpermiş !!!
Bi şehirde geçen hikayeyi süper yazarmışım ben !!!

Verin gazı verin gazı yaptım, onlarda verdiler ama ı-ıh yemedim !!!
Roman sıkar...
Anca hikaye yazabilirim ben...
Hikayeden önce gezi kitabı...

Tamam yayın evimiz var basarım istediğimi deeee, o kadar aklı havada diliiiim !!! :p
Hıh 30 olunca bu oluyo işte gaz yemiyosun... Azcık akıllanıyosun !!! :pppp

İstatistiklerim beni çok şaşırtıyor...
Artık 30 yaş yazımı günün, haftanın, ayın ve yılın top'ı olaraktan görmekten bıktııııııııııım !!!

Aşın bu sendromlarııııııııııı !!!
İlk 20lerinle son 20lerin aynımıydı?
Değişen tek şey sayılar...
Eeee yani biraz hayata bakış, çevre, para kazanışta değişiyor ama o yaşla alakalı olmuyor, öğrendiklerin, deneyimlediklerin ve istediklerin doğrultusunda... farkındalık katsayınla alakalı...

Tanrıııım kendimi reytiglerime göre 30 yaş sendromu uzmanı şövalyesi ilan ediyoruuuuum !!!
Şiiiişşş !!! ;)))

Hiç yorum yok: