Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

19 Ekim 2010 Salı

İzlesene.com

Biraz uçuk-kaçık bi hatunsanız sizi bende bende böyle bi yaratık olmak istiyorum moduna sokmuş bir filmdir...

Luc Besson tarafından yanlış hatırlamıyorsam 90'larda çekilen Nikita zamanemin gençliğinin unutulmaz filmlerindendir...

Henüz 20 yaşında olan Nikita serserilerle takılmayı sever. Çetesiyle beraber, uyuşturucu için bir eczaneyi soyarlarken istemeden bir polisi öldürür ve ömür boyu hapse mahkum olur. Fransız gizli servisi ona bir çıkış yolu sunar: kendini tamamen teşkilata adamış bir özel ajan, elit bir katil olmak. Nikita kabul eder ve öldürme sanatının inceliklerini, gizlenmeyi, sürpriz durumlara hazır olmayı, hatta kadınlığını sonuna kadar kullanmayı öğrenir... Sonra olan olur insani yan ağır basar, aşık olur, teşkilattan ayrılmak ister...

Kaç defa seyretsem keyifle izlediğim filmlerdendir...

Geçen gün diziportta, Danny Cannon yönettiği ve Maggie Q, Shane West, Lyndsy Fonseca oynadığı 2010 yapımı Nikita dizisini buldum...

O la laaaa...

Eskiye göre farklı bir kurgu yapılmış...
Filmi kadar diziside keyifli...
Bazı noktalarda kurgu ya da bağlama çok basitçe çözülmüş hissi versede, casus hikayesi seviyorsanız hele hele erkeklerin ağzını burnunu kıran içinizdeki feministi ayağa kaldıran aynı zamanda nefis olup aynı zamanda da tehlikeli olabilen bir kadın izlemek hoşunuza giderse...

Dünden beri 19'luk ben geri dönmüş durumda...
Kubbaaaaaaa diyip, uçan tekmeler savurup, Nikita vari maceralar yaşamak istiyoruuuum ben diye dolanmaktayım ;)))

Diziyi izlerken en çok, sizde erkekmisiniz beaaa yarı kilonuzdan daha az kilodaki çıtı pıtı kadından dayak yiyosunuz beeeaaa yapıp kendimce erkeklerle dalga geçip eğleniyorum efem...

Taaaaş gibi kadını güzelliği için değil dövüş teknikleri için kıskanıyorum abi... ;)
Sevenlere itinayla tavsiye olunur efeeem...

Bu arada Spartacüste tavsiye olunur... Kesintisiz... ;)

Hiç yorum yok: