Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

15 Ekim 2010 Cuma

Erkek bilmecesi...

Sosyetenin tanınmış hoş bir güzeline iş yapıyor...
Kız gerçekten hoş...
Zengin, güzel, görünürde o la laaa bir hayat...
Mimar tutmuş, koyuna ev yaptırıyor...
Benimkisi iş-güç konuşurken, oğlum olmasa yazarım walla diyor...
Bu yazarım walla, hatunun güzelliğine-taşlığına iltifat anlamında değil ! Harbiden benimkisi çocuklu olmasa uçanı-kaçanı...

Ben böyle ilişkileri, böyle adamları anlamıyorum!
Madem sadık kalamican niye evleniyorsun...
Hadi evlendin, çocuk yaptın, sırf çocuk için niye evliliği sürdürürsün?

Tarzın olmayan bi hatuna bi şekilde aşık olmuşsundur veya bir şekilde ilişkiye başlamışsındır... Hatundan ayrılmak yerine onunla beraberken tarzın olan hatunlara kesik atarsın veya fırsat bulunca flört edersin niye?

Ben bu erkek milletini çözemedim abi!
Bide biz kadınlara karışık yaratıklar derler!!!
Bizde düz mantıktır abi... Çapraz ilişki yoktur bizde !!!

Makyajsız doğal kadın severler... Sonra neden boyanmıyosun derlerler...
Mini etekli-dekolteli severler sonra çatal matal görünmicek derler! Böylesine yemeği çatalsız-bıçaksız yedirmek lazım ya... :pp :))

Yok çözemiyorum!

Bence eylem değil akıldan geçirmekte, düşünmekte aldatmak.
Oğlu var diye hatuna yazmıyor ama çoktan usunda ooooo kimlere nelere yazmış!

Tek eşlilik insanoğlu için zor zanaaat !!!
Penguenler kadar ne bilim bilmem ne kuşu kadar olamıyoruz!

Çocuk için yapmamak...
Arzu ettiğin tipitipte değil ama gönül bi kere kaymış, vazda geçemiyosun ellerim değil gözüm bonyo yapsın demek...

Bilmiyorum bunlar bana ters ve yanlış geliyor.

Ya tipitipine %100 uyan yada 95 uyan bulacaksın... Ya da çocuk mocuk demeyip ayrılıp ne halt edeceksen edeceksin...

Bilmiyorum, meslektaşım arkadaşımdan bi ööööğ oldum... Bi huylandım...
Adamın karısı bilmem ne Türkiye güzellerinden bideeeeee !!!
Tamam sosyetik güzel karısından daha güzel, daha çıtır kabul ediyorum ama yani ne bilim... Iyyyk ve ıııyk yaniiiiiiiiiiiiiii...

Zaman zaman evlilikler, ilişkiler bana yapmacık, mide bulandırıcı geliyor...
Şanslı bir hatunum bu güne kadar duyduğum, gördüğüm, gözlemlediğim, okuduğum şeyler başıma gelmedi, umarım hiçte gelmez ama sağlıklı ve yolunda giden birşeylere sahip olsanızda arada bu tarz şeyler duyunca, görünce sizi soğutuyor... Yapaylığa, banelliğe, insanların bile bile veya bir takım şeyler yüzünden bunlara katlanıp hayatlarını sürdürmelerine inanamıyorsunuz, kabullenemiyorsunuz...

Güvenmek, inanmak, birlikte kurulan yuva veya hayatlar, paylaşılanlar, söylenen sözler, inanılanlar yalan oluyor... Ve siz duyarlı bir insansanız başkaları yüzünden ister istemez kirleniyor ve etkileniyorsunuz.

Sahtekarlıktan, riyadan, yalandan, kandırmacadan öylesine nefret ediyorum ki !!!
İş hayatında anlıyorum ok ama özel hayatlarda ı-ıh !

Efenim, üzerinize afiyet öyle böyle değil kusasım geldi...
Mukadderaaaaaaat !!!

Hiç yorum yok: