Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

27 Eylül 2010 Pazartesi

Erkek sağlığı üzerine ;))

Esquire'ın ağustos sayısı cumartesi günü kopmama neden oldu...
Man&Health dergisinde bile göremeyeceğiniz sağlık bilgileri vermiş...
Bir erkek dergisinde bir kadın dergisinde göremeyeceğiniz kadar açık ve net informationlar...
O la laaaaa...

Verilen sağlık ve güzellik bilgilerine kopmama çok şaşıran yanımdaki hatun arkadaşım kendimi cahil kadın hissetmeme neden oldu !!!

Nassı yani tüm kadınlar bu infoyu biliyomuydu... Hiç sanmıyorum... O her zaman ki şahsına münhasır ükelalıyla olaya dahil olmuştu, ben cahil değildim ve blogumda yazarak diğer kadınlarında günün birinde arkadaşım tarafından hissetmeme neden olan duygulardan kurtarmalıydım !!! :ppp

Efenim, ağustos ayında Esquire testislere zoom yapmış... Atın ölümü arpadan olur mantığında ki Türk insanını azcık eğitmek-bilgilendirmek için iyi etmişteeee evinizde testis güzelliği ve sağlığı için aşağıda yazacağım şeyleri yapan bi erkek fikri bilemedim yani... :p :)))))

Erkekler göbeklerini eritirlerse penisleri daha büyük görünürmüş !!! İşte bu satırı okuyup puuhaaaa şeklinde kopunca yanında ki hatun eeee tabiiii öyle dedi...

Hiç düşünmemiştim ya da buna bakabilecek bi hatun düşünemiyorum... Sementaaa hariç !!!

Bu yazıyı okuyan adamlardan biri 'Ayyyy küçükmüş' diyen bi hatuna bundan sonra yok yok göbekten öle diyebilir...

Wow süper bahane !!! :pppppppppp

Görüntü umrunuzda olmasa bile testosteron seviyeniz göbek gidince artar ve partneriniz mutlu olur demişler... Abdominal bölgedeki yağlanma testosteron eksikliğine neden olabilirmiş...

Acep bu yazıyı okuyan görüntüye veya partnerine değer veren adamlar spor salonlarına koşup 'Hocaaam abdominaaallleri çalıştırmam gerek' demişlermidir... Ve metro reklamındaki duvardan fırlayan çocuk misali emek harcamışlarmıdır ! :ppppp

O nooooo... Bu yazıdan sonra salonda deli gibi abdominal çalışan adamlar görünce sanırsam içimden kıh kıııh gülücem... :pppp

İkinci tavsiyeyi uygulan adamları gözümün önüne bile getirmek istemiyoruuum !!!
Çömelme hareketi yaparsanız, alt karın kaslarınız çalışacak ve bu hareketlerle kasık bölgesine kan akışınız artacak ve çok umutlanmayın ama belki azcık penisizin eninde genişleme olabilir demişler !!!

Ufak farklar, büyük sonuçlar doğurur derseniz bi adama nasıl umutlanmaaaaz !!!

Hatunlar varsa aranızda 'en' derdi olan, erkeğinizi çömeltip kaldırın... Bu da ancak Sementa gibi bi hatunun isteyebileceği bişey gibi geliyor...

Çömel kalk, çömel kalk... Allah büyüktür... Can çıkmamış bedenden umut kesilmez... İnşallah maşallah bi gün yarım milimetre bi başarı görebilirsin !!!

Tanrım, bi erkeğe böyle bi akıl verilebilinir mi yaaaaa? Hele de bi Türk erkeğineeeeee !!!

:))))))))

3. öneri, penisinizi kanla doldurmak !!! Bence bunun için verilen reçeteyi uygulamadan da başarı sağlayabileceğiniz bi yöntem var... Kızdırın sevgilinizi sonra tutup sıksın penisinizi... Mevcut kan gidemez durur, şişer şişeeer ve şişeeeer !!! :pppp

Ceviz yicekmişsiniz kanlanmak için !!! Ceviz sevmiyosanız badem!!! Arginin adlı aminoasidi bulunduran şeyler yemeniz gerekiyomuşmuş !!!

Hödömü oldunuz... Peki size yardımcı olim;
Fasulye, ton balığı, somon, soya ürünleri ve yulaflı besinler tüketmeniz gerekmekteymiş... Arginin, kan akışını hızlandırır ve penise daha çok kan dolmasını sağlarmış... Diyet ürünlerde de rastlayabilirmişsiniz ancak 2.800 mg'ı geçmemeniz gerekirmiiiiiş !!!

Zor iş işte, söyleyiverin sıksın sevgiliniz kan dolsun... :pppp

4. ve son öneri; Kolesterolü düşürmekmiş !!! Hem hayati tehlikeden kurtulacakmışsınız hemide penisinizde kan dolaşımınız kolaylaşacakmış... Sağlıklı seks ve ereksiyon için düşük kollestrol şartmııııış...

Wow !!!
Hiç bi kadın dergisinde kukuya kan pompalama, küçük veya büyük gösterme tattikleri okumadım efem...
Hatun dergileride bi sevap bu konuya al atsınlar... Başımız kelmiiii ayol... Bizim kan dolaşımımızın ne eksiği var :pppp

Cumartesi cumartesi çok güldüm, eğlendim...
Okumuşuda okumamışıda bu konularda bir olan Türk erkeğine böyle infolar verilmesi kopardı beni...

Paylaşiiim dedim...
Belkim erkeğinizle dalga geçersiniz, belkim sağlıksız testis sorununuz vardır düzeltir mutluluğa kavuşursunuz...

Eheeee... Geyikimhemideçokgeyikim.com ;))))

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de size cok guldum.
Sanirim bir genc kiz degilsiniz ama hala bir erkek dergisinde yazan her kelimeye a aaa diyecek coskunluga sahipsiniz.

Kukular icin dertlerin baska oldugunun da farkinda olmamaniz da ilginc; daha kaygan, sicak , kokusuz, dar yapmanin yollarini yazin siz de

;)

ozyozborn dedi ki...

Yayınlayamadığım o kadar yazım var ki... İnsanlar usturuplu olmamı bekliyorlar... Kukuların dertleri başka biliyorum gerçekleri yazınca aaaaaa oluyorlar oysa hayatta gerçekleri yaşıyoruz ancak yazınca yargılanıyorum :) Güldürdüğüme sevindim umarım bir gün yayınlayamadığım tüm gerçek yazılarımı yayınlarım sevgiler :)