Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

16 Eylül 2010 Perşembe

Filip-flop güzelleri...

Dün akşam üzeri çalıştığım kurumun Galata'da eşkenaz cemaatine ait olan eskiden sinegog şimdilerde kültür merkezi olarak hizmet veren Schneidertempal'da bir etkinliği vardı.

Şık şıkıdım giyinerek etkinliği hazırlayan arkadaşlarıma yardımcı olmak için erken erken, Galata'nın tarihi ve nefis dokusundan topuklu ayakkabılarla yürümenin imkansız yokuşlarından çıkarak giderken gecenin müthiş ötesi bir şekilde sonlanacağını aklımın ucundan geçirmiyordum.

''Avrupa-Asya Köprüsü: İstanbul'' başlıklı uluslararası karikatür yarışmasının sergi açılışı ve ödül töreni için seçilmiş olan mekan çok hoştu. Eskiden bölgede hizmet veren terzi yahudilerin kurmuş olduğu ve adını da terzilerden alan sinegog günümüzde cemaat azlığından dolayı kullanılamıyordu. O bölgede yer alan diğer binaların kaderini yaşamaktan kültür merkezi olarak kurtulmuş olan bina İstanbul'un kültür ve mimari zenginliğinde yeni bir kimlikle yok olmadan yer alıyordu...

Sergi müthişti... Arkadaşlarım süper bir iş çıkarmışlardı herşey oo lalaydı... Açılışa dklar kala ayaklarımda hafif hafif zonklamalar hissetmeye başladım...

Nası yani oldum? Daha 2 saat olmamıştı topiciklerimi giyeli... Bütün yazı Tomy'lerin platform hasırlarıyla geçirdiğimden ayacıklarım problem yaşamasın diye kış günlerinde benim en rahat topicik ayakkabım olan, Nine-west'tin en rahat yüksek ama kalın topuklu ayakkabısını giymiştim... Ve tabanına da biz kadınların sihirli kurtarıcısı olan pedlerimi koymuştum !!! Rahat etmek için her türlü ayrıntı ve hile düşünülmüştü !!!

Ben çaktırmadan popomu koyup ayaklarım üzerinde dikilmemeye çalışırken, kendisini her daim hayret ve hayran bakışlarımızla süzdüğümüz, içimizdeki yaz-kış en yüksek ve ince ökçeleri giyen Sanbonashi ölüyoruuuuuuum diyerek tepemde bitti...

Yani o ökçelerle benim 1 saat bile ayakta durmam imkansızken hatun sabahın köründen beri onlarla sergiyi kuruyordu çok normaleydi durum dicem ama hatunu bu güne kadar bir kere topukluları yüzünden ahlarken-poflarken veya seke seke yürürken görmemiş bizler için inanması zor bi durumdu...

!!!
Gel yanıma çök dedim...
Çöktü...
Ağır topların gelmesine saniyeler kalana dek ikimiz popomuzu yerimizden kaldırmadık...

Serginin açılışı başladı, konuşmalar, ödül töreni, kokteyl servisi vs derken benim güya en rahat olan patilerim birden beynimi zonklatmaya başladı...

Aaaaa yeter oldum, bu kadar kurumu temsil etme ehi ehiiii, merhabaaa ben mimar ozy ozborn kartınız, kartım şeklinde salınma yeter diyip kendimi üst katta ki hatunlar bölümüne attım...

Oh bi sürü sandalye...
Çöktüm...
Patilerimi ayağımdan çıkardım, eski ahşap zemine ayaklarımı koyup rahatlayacağım derken...
O neee?
İki ayağımda spastik bi şekilde kıvrılmış düzleşemiyor...
Nassı yaniiiiii?
Bas... Basamıyoooo...
Yuh!
Leeeyn daha giyeli kaç saat oldu? Gören yürüdüm, koştum gak guk yaptım sanacak... Yaptığım heç bişey yok... Mukadderaaaaat !!! Tomy'lerin rahatlığına ve bir kaç gün önceki yağmur felaketinden dolayı dolaptan çıkan camper'larıma alışmış olan ayaklarım klasikleşemiyor !!!

S...çtık dedim... Bu sonbahar ayacıklarım zor alışacak topicklerime... Böööö... :(
Etkinliğin tamamını yukarda oturarak geçirmeye niyetliydim ancak salınmamı gerektiren ortamlar olduğundan spastik kasılmaları geçen ayacıklarımı istemeye istemeye patilerimin içine sokup aşşağıya indim...

Ben yukarda oooh cennet buymuş hallerindeyken galibam bi şekilde nazar değdirdiğimiz Sanbonashi'nin sevgilisi, sevgilisinin haline dayanamayıp ona ayakkabı almaya gitmiş...

Bu davranışıyla damat birden hepimizin kalplerini kazandı... Ooo tanrım ne aşk, ne iyi sevgili derken acep bende İzmir'deki sevgiliyi arayıp ışık hızında kargo hizmeti yaptırabilirmiyim hııı şeklinde zihni-sinir düşünce boyutlarına geçtim :pppp

Neyse efendim acı ve ızdırapla geceyi sonlamamıza dakikalar kala damat kan-ter içinde geldi... Galata ve çevresinde bulabildiği tek iyi şeyi alıp gelmiş !!!

Havaianas flip-flop !!!
Bizimkisi çemkirdi...
Oğlan kıyafetinin tonunda ama dedi...
Bravo ! Ancak bi mimar sevgili buna tikkat ederdi zaten !!! :))))))
Neyse geceyi bitirdik, herkesi yolladık...
Artık yiyip içelim ve rahatlayalım olduk... Hatun patilerini çıkardı flip-floplarını geçirdi ayaklarına...
Ooooh dedi...
Evet oh ama üst iki dirhem bi çekirdek aşağısı komedi ötesi... Yapacak bişey yok... Galata'nın yokuşunu çıkmasına imkan yoktu...
Ben zavallı ben, sıkarım dişimi çıkarım oldum. Çıkamadığım yerde patileri elime alır yürürüm çıplak ayak... Napalım? NY'ta Prada'dan aldığım terliklerin gazabına uğrayıp yürümüşlüğüm var, memleketimin pis ve iğrenç yollarında niye yürimiiiiim oldum!!!

Başladık yokuşu tırmanmaya... Arabalar uzakta, yollar arnavut taşı... Her basış ayak kemiğimden beynime zonklaaaa sinyali göndermekte...

Aaaah ooooh ııııııhhhhh...
Damat dayanamadı, dayan dedi bana...
Yok siz kurtarın kendinizi beni bırakın dedim...
Olmaz dediler...
Dayan terlikleri aldığım yer şurada...
Şurası dediği yer o an için fizaaaan durumunda !!!
Onlar önde ben arkada...
Daldık tükkanaaaa...
Dalar dalmaz ayakkabıları çıkardım terlik dedim... 38 numara...Siyah...
Ulan ayaklarım ölmüş ben hala kıyafetime uygun renk derdindeyim... :))))
38 olmaz dedi adam...
Şişmiş olabilirde okadar da deeeel dedim...
Yok yok dedi Havaianas'lar çift numara gidiyor o yüzden küçükler bizim kalıplarımıza göre...
Haaaa...
Haaa...
Eeee ver ordan verdiler... Arkadaşımda giymesine rağmen rengini değiştirdi benim fümemden aldı...

Ayaklar cennete kavuştu cepler cehenneme... Dünyanın en pahallı pilastik şipşakları ayağımızdaydı!
Onunkini sevgili aldı tabüüü onun cep yananmadı benimki ooooooo ! Oooo ama o an 150 deseler verecek durumdaydım yani mukadderaaaaaat !!!

Ayaklar huzurlu tükkandan çıktık, diğer arkadaşların espürük konusu olduk... Şık şıkıdım süslü püslü iki hatun ayaklarda şıpıdıklar bide yuuuh paraya !!!

Pes cavuslarımdan dolayı en pahallı terliklerim olan Birkilerin papucu dama atılmadıysada ona yakın bişiler ödedik !!! :) Neyse efendim hereşey sağlık için, huzur ve mutluluk için... :ppp

Neşem yerine geldiğinden başaldım geyike...
Aaaaa dünyaca ünlü Brezilya terliği bunlar, artistler giyooo... 40-45 sterline satılan modelleri var!!! Dandik terlik deeel sosyetik terliiiiii... :pppp

Evet efem, çok şık füme rengi, yaz geceleri partilere-şık yemeklere giyeceğim plastik terliklerim oldu! Jennifer Lopez, Jennifer Aniston ve diğerlerinden neyimiz eksikti hıııııh !!!

Geceye şık başlarım şık bitiririm diye bi kaidem yoktur!!!

Hiç yorum yok: