Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

22 Eylül 2010 Çarşamba

5 Taş 10 Taş...

Dün sabah işe gelir gelmez, bu gün yüzük bakmaya gidiyoruz dedi...
Sebep oldum...
Bizimkiler tanışmayla-nişanı beraber yapmaya karar vermişler dedi... Dün akşam Zen'de yüzük baktık, seninde görmeni stiyorum dedi...
Eheee koca adayı mimar ama ben baş mimarım ! :)))
Kocası beni sevgili ilan etmiş durumda... Ev mi bakılacak, bir yere mi gidilecek, bişey mi alınacak sevgilinle git diye ben görevlendiriliyorum... :)))))

Öle mamasında gittik Zen'e...
Bizim kız yüzük takmasını seven biri değil, ancak ve ancak evliliğin bedensel simgesini takmadan olmaz daaaaa anne bak benimkilere öyle bişey seç demiş durumda...

Oy oooy...
Anneyi kaşıkçı memnun edecek de kaşıkçı satılmıyoooo ! :p

Neyse efem, seçtiği modelleri denedik, baktık... Bu arada hatunlar arasında ne moda onlarıda öğrendik... Bize görgüsüzlük gelen şeyler modaymış !!! Anne usulü 5 veya 7 taşın önüne tek taş takılıyomuş... 5-7 taş alyans yerine geçiyomuş !!! Iyyyk olduk...

Efenim her bütçeye uygun tek taş var... Ancak en makbul olan D sınıfını almak biraz sıkıyooo... Zaten onu koleksiyonerler alıyomuş... D,E,F,G,H... gidiyooo böyle... Memlekette H satılıyomuş genellikle... Dünya standartlarında sertifikalılarmış mış...

Neyse efem denediklerimiz pek içimize sinmedi... Gelir bakarız yine deyip çıktık...

Ofise gelir gelmez kendime layııık gördüğüm Tiffany&Co'nun 10bin dolarcık olan yüzüğünü gösterttim ona... Cık pahallı dedi...
Hıh yapııp Bulgari'nin sayfasını açtım...
Bulgari'nin Zero modelinin kalınını çok beğenirim... İnceleri tüm dünyada alyans olarak kullanılır... Al sana alyans dedim veeee hatun hem alyansını hemide tek taşını buldu.

Baktık memlekette iiiswiiis oteldeymiş Bulgari... İş çıkışı kalktık gittik...
Bulgari'ye giderkene Van Cleef & Arpels'in vitrininde ki nefis gerdanlığa takıldık !!!
Çok bilmiş arkadaşlar olaraktan ona sen seç beğen, arzu ettiğini boynuna alsınlar demiştik!
Girdik içeriye vitrindeki full takım piliiiiz olduk...
Nadide pırlanta çiçeklerden kolye, yüzük, küpe ve broş...
Nasıl şahane bir takım... Birimiz bırakıyor birimiz elimize alıyoruz...
Aşık olduk, bittik how much many olduk...
Hepsi 100 bin dolarcık dedi hatun.
...
Ööööhöö, eeeehee, kem küm, hööödööö?
Hede hödö dil, 100 bin dolarcık...
Nerdeyse bi ev parası...
Heee...

Yok, çok güzel ama bunu isteyemem dedi...
Şincik, dünyanın en zengin adamıyla beraber olsam dahi bende böyle bişi isteyemem... Etik metik, ayıp mayıp yani...
Yok isteyemeyiz dedik...

Sükuuutu hayale uğrayıp çıktık... Bulgari'ye girdik...
Zero sersi dedik... Alyans ve tek taş bakıcaz...
Hatun alyansları çıkardı, arkadaşım 2 sıra ben 4 sıra olanı parmağımıza geçirip eee hadi tek taşlarınız olduk...
Hatun, tek taşlarımız pahallıdır o yüzden hepsini getirmiyoruz derken biz hatunu dinlemiyor, beğendiğimiz modeli arıyorduk...
Bulduuuuk !!!
Arkadeşciğim nadide, nefis ve sade tasarımı parmağına geçirdiğinde aradığını bulmanın mutluluğunda 2 hatun keyfindeydik kiiiiiii,
Hatun bize acı haberi verdi;
46 bin dolar !
İçimden iktir çektim !
Ulan ne zevk vardı bizde de !!!
En zarif en gösterişsiz olanı seçiyoruz yinede voltranı oluşturamıyoruz !!!
Tamam tek taştan vaz geçiyoruz alyanslar ni kadar olduk...
Olmaz olaydık 1650 dolarcıkmış !!!
Ben benimkini sormadım bile... 4 sıra olan çarpı 4 katıdır diye !!! Ben bide o yüzüğü günlük yüzük diye almayı planlıyodum!!! Heee 2000 dolarlık yüzükle bulaşık yıkicam !!! Tamam markaya ve paraya değer verirliğim yoktur ama bu yüzükle kimse bana elimi cife sürdürtemez yaniiii !!! :p

Eee peki olduk, mersiiii elimin tersiiiii, boyumuzun ölçüsünü aldık olduk...
Maddi durumumuz iiiswiste kaave içmeye yeter olup, bi efkar sigarası tüttürmeye gittik cafesineeee ve erkeklerin bilmediği kadınların iğreeenç ötesi kıskançlık geyikini yapmaya başladık...

Şincik sevgili erkekler, sizler ergenlik döneminizde 5cm-10cm durumlarını aşarsınız, aşmayanınızda vardır o ayrı ancak hatun kısmısında koca kadın olunca başlar cinsel organ kıskançlığı !!!

Adamın yanında şirret veya çirkin bi kadın varsa ve adam gördüğünüz en romantik en aşık en para çarçur etme hal ve hareketlerini yapıyosaaa kadınlar bizim şeyimizin değeri yok geyiğini yaparlar!!!

Biliyorum iğrençtir. Ancak hatun kısmısı hak ettiği değeri göremediğini veya göremeyeceğini düşününce ekürisi ile beraber bu lafı eder !

Ben dün akşama kadar bu geyiki yapmamıştım... Kavemizi içerken o güzelim şeylerin fiyatını öğrenmenin şokuyla ben, 46 bin dolar eden şeyi görmek isterim abi... dedim... Ve arkadaşım koptu !!!

Ah ah etmezmiyiz dedi...
Etsek şimdiye kadar ederdik herhal dedim... Mukadderaaaaat !!!

Bizi sevgililerimizle kabul edecek zengin koca adayları bulmayı denemeliyiz dedim... Tamamen duygusal ilişkiler... Zengin kocalar bize harcama yapacak bizde gönlümüzdekilerle yicez... Tam ve mükemmel zihni sinir procesiydi gerçekleşme imkanı olmayan... İşte zügürt tesellisi :pppp

Senin Tiffany alınabilir oldu dedi...
Eee dedim ben sana baştan dediydim... Yarın gider bakarız, olmadı Tiffany'yi Türkiye'ye getiren Damas'a gideriz... ucuza orcinalinin kopisi varsa onu alırız olduk...

Yada gülüm halis muhlis sevgilinin vücudundan çıkma böbrek taşından yüzük takıcan !!! Bence daha romeeentik ! Adamın bi parçasını...
Suus sus!
Susim susmasına da şoke oldum be gülüüüüüm !

Tüm umutları sönmüş, bilmem kaç bin dolar eden şeyleri (:pppp) olmayan 2 hatun olarak evlerimize gittik...

Sevgili anama bütün günkü yüzük maceramızı anlatınca evde saldırıya hazır bi canavarla yaşadığımı öğrendim !!!

O noooooo !!!
Anacığım ciddimisin?
Eeee ne sandın dedi...
Eee dedim sende haklısın da hiç böyle düşünmemiştim oldum... 37 yaşında kocaman bi saf-salak olduğumu farkettim !
Hadi saat almaya gidiyoruz diyip kolcazıma Rolex alan anam, parmağımda da saatimin parasına eş değer bi yüzük istiyodu...
Benim saf-salaklığım, ailelerin çocuklarına yaptıkları şeyleri karşı taraftan beklediklerini düşünmemekti !
Tamam Tiffany aşkım vardır. Taktığım tüm gümüş takılarım Tiffany'dir ama harbiden adamın karşısına geçip bana Tiffany almazsan seninle evlenmem diye kaprisim hayatta olmaz ve olamaz!

Aşıksam ve adamda bana aşıksa ve benimle ömrünü geçirecek kadar akıl sağlığını yitirikse (:pppppp) calgonitin verdiği yüzükle bilem evlenebilirim !!!

Ama dün gece öğrendim ki, benim anamında arkadaşımın anasından farkı yoktu !!! Ve tüm yüzükler için en sonunda 5 bin liralık bi bütçede karar kılınmasına sıcak bakmıyordu !!!
O noooooooooo !!!

Napak, evlenirken Rolexten molexten vaz geçeceğiz artık... Bilekle parmağın eşit şartlarda yaşayabileceği ortamlar yaraticiiiiz ki alacak olanı kaçırmayalım bu seneyi geçtik ömür boyu bekar gezmeyelim !!! :pppp :))))))

Babam, çocukken durmadan çocuk doktoruna gidip gelmemizden espiricik çıkarmıştı:
Damattan doktor paralarını isticem derdi...
Şimdi babam hayatta olsaydı;
Doktor paraları, memlekette yok diye teee Alamanyalardan getittirilen bebek bezlerim, okul masraflarım vs derken bide orkid masraflarımı sıralayacaktı herhelde...
Babaaaaaa yaaaa !!!
Yalan mı? Battım kızım senin kanatlı-kanatsız bezlerinden !!!
:pppp

Neyse efem bu akşam üstüde Damas'ta boyumuz ölçüsünü alıp en sonunda Tchibo'nun tek taşlarından aliciiiiiz !!!

Ya da kıssslar, gidip kaşıkçıyı çaliciiiiiiz ve parçalayıp hepimiz birer yüzük yapıp sevdiceklerimize bize taksınlar diye vericez ve analarımızı meeesuuut ve bahtiyar edicez !!!
:pppppppp :)))))))

O nooooo ki o noooo !!!

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Şimdi ben ismini vermek istemeyen seyirci misali buraya yazıyorum ama sen beni hemen tanıyacaksındır eminim buna. Ben yazını beğene durur iken kadınların kendi arasında yaptığı bu muhabbet bir gencin tüm yaşantısını etkiledi be tatlım. bu neyin hangi kıstaslardaki kıyasıdır? siz nasıl bunu (makara dahi olsa) yaparsınız? 5-10'u geç artık bitti o muhabbet be şekerim. öpüldün!!!