Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

1 Eylül 2010 Çarşamba

İsteyenin 1 istemeyenin 2 yüzü karaaaaa...

İstenme derdimiz var efem...
Bilmem kaç senelik ilişkiden sonra baba artık tamam dedi...
Buyursunlar...
O la laaaa...
Buyursunlar buyurmaya ancak bi tek kızın gönlünü kapmış olmak yetmemekte memlekette...
Aileyide kapmak, saçma sapan adetleri yerine getirmek gerekmekte...

Kız istenmeye giderken çikolata ve çiçek gelir demi...
Ancak ve ancak çikolatanın içinde olduğu zımbırtının çok mu çok önem teşkil ettiği bi aileniz varsaaaaa...

Dırınınııııım...

Son günlerdeki derdimiz gondol !

Abim ne saçma sapan bi adettir, aile arzusudur!!!
Gümüş olacak, güccükte olmayacak... İçi çaklıt dolu olacak!
Eeee çaklıtlar bitince ne olcak?
Salonda yemek masasının üstünümü süsleyecek? Elaleme koccam beni istemeye naaaah bununla geldiiiiii hııh mı yapılacak?

Eskiden olsa anlarım... Ya da gümüş aksesuar delisi bişisindir, evin oymalı kakmalı saray vafrusu gibidir o la laaaa...

Amma velakin modernizmin, popstmodernizmin ve minimalizmin ev yaşamlarımızı ele geçirdiği 21.yy'da ı-ıh !!!

Bir aile dostumuz vardı. Çocukken yemek masalarının üstündeki gondolu, küçük kızlarının bebeklik beşiği sanıyordum. Öyle böyle değil... Nasıl devasa... Sonra onun beşik değil gondol olduğunu öğrenince annemin gondolunu çok küçük bulup hıııım yazık babam fakirmiş benim sendromuna girmiştim ! :))))

Yapacak bişi yok. Kız anasını memnun etmek için alınacak gümüş gondol!
Benim çocukken beşik sandığımdan almak anneyi en mutlu edeni olacak sanırsak ki mukadderaaaaaaat !!! :)))))

Arkadaşımın koca adayı mimar...
Biz 3 kafadar normalde de çok eğleniyorduk ancak isteme olayı kesinleştiğinden beri çılgınca eğlenmeye başladık !!!

Gümüş gondol nerden alınır, nasıl olmalıdıra kafa patlatıp verdiğimiz cevaplarla ters taklalar atıp eğleniyoruz... :)))

Hanlar gezisi sırasında eminönünün arkalarında gümüş atölyeleri görmüştüm... Mimar olarak çıtayı yükseltip, tasarlayıp orda yaptırt nolcek kiii, fiyatı elinin kiridir diyorum...

Sen bana 1 kat sattırtıcaksın diyor...
Ay ne var ayoool arkadaşıma yaptığın apartman feda olsun hıııh yapıyorum... :)
Çanakkale'de ev fiyatları sayemizde artacak bu arada bilginize... :p

Yok yok ben bizim ustalara yaptırtırım diyor...
Masif ahşap... Oymalı kakmalı...

Cık onuda beyenmiyoruz... Ben oyyim diyor...
Olmaz, katları satmaya vaktin kalmaz...

En sonunda annenin gözünü boyamak için teeee Venedik'lerden gondol getirtip içini çaklıt doldurup İstanbul'dan Bartın'a yollamaya karar veriyoruz... Ki iiinridıııbıııııııl iğrenç bi çözüm... Ama sonuçta o da gondol bu da... Gümüş diil ama ossun! :p :))))

Eeee yani artık buda anneyi memnun etmezse ne edecek? Saltanat kayıklarımı? :p

Gondol konusunu çözemeden kına gecesine atlıyoruz... Hint kınası uzmanı isterim ben diye kapris yapıyorum. Kabul ediliyor... Baharda ellerimizde, şayet damada kabul ettirebilirsek Hindistan'dan getittirilmiş kınacının şaheserleriyle dolanacağız... :)))))

Oğlan bunca senedir sabrederken bir anda bizim uçuk kaçık fikirlerimizden dolayı kaçıp gidecek diye korksakta ipin ucunu hala tutamadık...

Gelinliği Fransa'dan almaya karar verip, kurban bayramında gelinlik almaya Paris'e ordan Amsterdam'a bekarlığa veda partisi vermeye gitmeye karar verdik !

Parti dönüşü o damatsız ben sevgilisiz kalabiliriz ya neyse şincilik işin o boyutunu düşünmüyoruz... :p :))))))

Süper uçmaktayız...
Bu arada düğün 3 yerde yapılacak... İstanbul, Bartın ve Malat'ya üçgeninde... Bu aralar aaaaa ondan başka modacıdan giyinmem diye taktığım Hüseyin Çağlayan'dan 3 düğüne ayrı elbise istemekteyim... Kız tarafının masraflarına kendimide dahil edebilirsem o la laaaaa olacak !!! :pppp

Allahtan anne kızımın ağırlığı kadar altın istiyorum demiyor...
Derse ...çtık!
Kız yemekten kalkalı yarım saat olmadan ben acıktım moduna giriyor çünküüüüü !!!
Aslında onunda çözümünü bulduk... Çuvalı kayısı doldurucaz... 3-5 tane altını üste koyucaz alın size kızınızın ağırlığınca altın dicez... :ppp

Damadı pek bi seviyorum... Kıyamıyorum... Tabiii güneşte kurumuş kayısı manyağı bendenizi durmadan halis muhlis bahçelerindeki kayısılarla beslemesinin, meslektaş olmamızdan ve iyi bir insan olmasından daha çok payı var bu sevgide... :ppp

Bir tanıdık bir kaç sene evvel gayrimüslümler için doğum-evlilik ıvır zıvırları satan bi tükkan açtı Nişantaş'ta...

İstenme geyikleri yaparken acep böyle bi işmi kursak olduk... Yaş kaç olursa olsun, eğitimin, zevkin-beğenin ne olursa olsun malesef memlekette hala aileyi mutlu edecek gelenek ve görenekler hüküm sürdüğü sürece oooo ki ooooo...

Bi de çeyiz bohçası var dimiiii? Eheeee onda iyice işin cılkını çıkarıcaz... Mimar adamın çeyizine ne konur metre ve baret !!! :pppppp

Yok artık!
Bence de... :pppp
;)

Hiç yorum yok: