Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

25 Eylül 2010 Cumartesi

Safir mi, zümrüt müüüüü, ooo tanrım taş taaaş taaaaaaş

Gözümün önünde, safirler, yakutlar,zümrütler, amatisler uçuşmakta...
Tek taşın hangisi 0.55'lik hangisi 0.65'lik bakar bakmaz söyleyecek bilgelikteyim...
Sadakatin rengi safir...
Ah ah... kraliçelerin taşı... Asilzadelerin mavi kanlı olma geyiği safirden mi geliyor acep?

Ah ahhh...
Gözlerim, ellerim mücevhere doymuş duurmda amma velakin zavallı boynum, kulaklarım, parmakalrım, bileklerim ı-ııııh !!!

Yeter üleeeeeyn!!!
Kuyumcu-mücevheratçı gezmekten bitaaap düştüm...
Ağzımın suyu aka aka su kalamdı dilim damağım kurudu ! :ppp

Evlilik ne zor zanaaaatmış!
Büyük konuşmim ama töbe billah evlenmeeeeem !!!

Anayı-danayı-bacıyı-bacayı mutlu etmek için bi uğraş bi uğraş... Bi masraf bi masraf...

Hele bohça olayı yok muuuu?
Ulan bu devirde ne bohçası yaaaaa diyemiyorsunuz!
Kayınpedere atlet-don, gömlek, kravat, çorap...
Kaynanaya, dayıya, kardeşe, geline...

Oy oy oy !!!
Tam geyiklik tam eğlencelik mevzuların göbeğindeyim günlerdir.
Hiç bi arkadaşımın veya yakınımın evlilik hazırlıklarında bulunmadım... O yüzden duyduğum adetlerin ilk defa gerçekleşmesine birebir şahit şahit oluyorum.

Bababa iç çamaşırı diyor...
Nasıl olacak diyorum...
Boxer diyor...
Ne renk diyorum beyaz diyor...
Peki diyorum şeyi dışarı çıkabilen mi çıkamayan mı?
Aaaaaaaaaa diyor !
Ne aaaası leeeeyn! Herşey en ince ayrıntısına kadar düşünülüyo, konuşuluyo bu niye düşünülmüyo?
Bana böyle bi bohça gelse, babam yerine amcama hazırlanacak bohçada M&S'ın boxer'ları olmalı mesela... 75 yaşındaki adama adettendir diye öylesine hazırlanmış şey verirseniz ertesi gün kapıya koyar... Koymasada al saçma gelin döküntülerini der! Madem masraf yapılıyo bari işe yarayan kullanışlı şeyler olsun yalan mı?

Bohça konusu sarpa sarıyo... İki tarafında adeti başkaymış...
Amaaaan herkes kendi bildiğini okusun oluyoruz gecenin sonunda.
Hadin uyuyalım yarın nişanlık takı bakıcaz diyoruz...

Çok bilmiş bi arkadaşım erkek kısmına karışılmaz takı konusunda diyo...
Ha diyorum ondan 1 saattir ex karına safir yüzük aldım, şöyle gondaol aldım içini godiva doldurdum, yüzük 0.65'lik olursa hem kız hem anne hem arkadaşları doyar diye anlatıp duruyosun...

Ben anlatırım ama erkeğe karışılmaz şişşşşş yapıyo...
Allam yarappim!

Ama karışmak zorundayız. abidik kullanılmayacak bişey alınmasın diye...
Memlekette doğru düzgün takı tsarımcısı olmadığına karar vermiş bulunmaktayız!
Anam yokmu şöyle şık, sade, alımlı nişanda kıza takılacak bi takım?
Yok!
Elimiz, ayağımız zümrüt takımlara gidiyooooo !!!
Onu alırsak düğünde göçecek damat!

Damadı göçtürmeyecek bişey yok!!!
Ne inciler, ne sade motifli kolyeler yok yok ve yooook !!!
Nişanda bilekliksiz nakit 3'e inen, hadi birazcık daha hatrımıza 2.5'e inen zümrüt gerdanlık ve küpeyi alalım oluyoruz... Başka altarnatif yok !!! Eeee damada düğünde 10 bin'e yakın hatta 10 bini geçen şeyler kalıyooooo !!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!

Hesap yapmaktan, motif incelemekten, tek taş görmekten geldiler bana !!!

Bu arada mücevhercilerde pek sabırlı şahsiyetlermiş... Her müşteriye kesin alıcı gözüyle bakıp alınmayacağını bilselerde sabırla hizmet veriyolar... Ben olsam alacanmı, ver kapora ondan sonra anlatim, inceletim derim !!!

Yanlız çok ilginç, alınsın diye ohaaa fiyatlar bir anda cashmiiii yeees cevabı akrşısında nasıl düşüyooooo inanamadım !!! Hatta City'd'deki bi mücevherciyi kandırıkçı ilan edecektik az kalsın!

Gördü taze 2 hatunu keklim dediii filan diye bayağı dolandık sonra gördük ki hepsi öyle... Bi Tiffany'mde geçmiyo cash pazarlığı !!! Aslında geçiyoda ben öyle baba müşteri dilim !!! Ben 125-300 dolar arası ürünlerinin müşterisiyim... Bir tanıdığım gibi Paloma Picasso'nun serisini alsam banada mağaza müdürü hizmet edecek ve indirim yapacaktaaaaaa rüyamda... :))))))

Bu gün bi de damadın bohçasına ya da nişanda takılacak olan saatini aldık !
Amanın amanııııııııın...
Aaaaaaaaaa zor zanaaaaat !!!
Çorabı, donu, saati, gömleği tamam... Çok şükür :pppp

Vakko bohça hizmeti veriyomuş bunu da öğrendim. Çeyiz sandıkları varmış. Bence Vakko'dan alınmış sandığın içini doldurmaya gerek yok! leeeyn o sandık kaç paradııııır yazık leeeeyn damadaaaaa, damatlaraaaaaaaaa !!!

Wallahi Mahmut Paşa ayarında da olsa alışveriş bütçen evlilik zengini-fakiri sarsan bişi. Çok zengini sarsmaz ama... Yazık yaaa...

Bunun daha evi var, eşyası var... Balayı var... Arı vız vızı var! Var allah var!

Yani bence kazuleeeet kıvamındaki yetişkinlere geyik bi bohça hazırlamak daha mantıklı!
Gidecen İstiklal caddesindeki sapık don satan amcaya, damada kukuletalı tanga, kıza giymese olurmuş bi takım, bol durex-murex zımbırtısı, kelepçe, kamçı vs. koyucan bitecek !!! :ppppp

Ne saati, ne gömleği, ne elbisesiiiiiii !!!

Oy oy oy!
Nişan takısına nihayi karar henüz verilemedi !!!
Daha elbise alınamadı !!!

Bi mücevherci amca, nişan kurdelası keserken kullanmak üzere gümüş tepsi satmaya kalktı dün akşam !!! Acep alınsa iiii olur mu? Her evde gümüş tepsi yoktur, varsa da makaslık değildir vs... :ppppp

Yok anaaaam yok !
Yani ben şahsen adetleri almiiiiiiim, alanada mani olmiiiiiiiiiim !

Eh işte bi gümüş gondola 600 kaaat fiyat biçtiler. İçi 1'e dolar dedi adam !!!

Ooooooy !!! 1000 liralık çaklıt !!!

Tamam kıza değer gösterilecek, ülke ekonomisine katkı sağlanacakta bu kadar da değil !!!

Ben hayatta o paraların harcanmasını istemem. Versinler o paraalrı bana dünyanın en büyük yolcu gemisiyle balayına gideyim !!! Dicem ama anamı ikna edebilirmiyim onu bilemem ! Seyahate gitmemize sevinir ama boyunda da bişi görmek isteeeer !!!

Ben bu deneyimde anladım ki analar yoldan çıkıyooooo... Anam anaaaaam !!! :)

Ciddi para lazım!
Allah olmayanların yardımcısı olsun...
Allah benimde yardımcım olsun, bankadan paraları çekip balo-düğün vs. yerlerde takılması gereken zümrüt gerdanlık takımdan alıp, salım salım pazarada, işede, ofisede takma arzumu hayata geçirmim !

Aaaaaaaaaa can bu ayooool canım çekti !!! Yeter! İşi bırakıp mücevhercide çalışıcam yada alıcam her yere takıcam ! :pppp

Kıslaaaar tek taş 0.55 yani 55cmlik makbul ölçüymüş... 65-67 yea beybi... 70 ve üstü adamı sarsıyooo, ama para bolsa o la laaaaaa... 1'likler para edermiş... Yatırım amacıyla alınacaksa 1'in altından cacık olmazmııııııııııış !!!

Çok şükür yarın mücevherci gezmiceeeez inşallah maşallaaaah ! Leeeeyn damaaaaaat senin yapman gereken herşeyi ben yaptım arada kızı öpüp koklama hakkım var ona göreeeee !

Benden kurtulmak mı istiyosun, beğendiğim takımın bulunduğu adresi veriyorum...

:pppp

Cümleten tanrı yardımcınız olsun...

Hiç yorum yok: