Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

6 Eylül 2010 Pazartesi

Gizli kokarcalar !

Büyük şirketlerde çalışan arkadaşlarımın deneyimlerine bayılıyorum.
Gak eğitimi-guk eğitimi durmadan eğitilmekte ve beni eğlendirmekteler...

Geçen gün şirketin top yöneticilerinden birinin söylediği bir şey üzerine bir araştırma başlatmışlar. Bana bahsedince süper geyik bi informatioooon bu diyip yazma kararı aldım...

Efenim bilimsel olarak doğruluğu nedir bilmiyorum ama arkadaşımın top yönetcisi iş işte eş eşte bulunur hep dermiş...

Elemanlarıda hadi işi işte bulmayı anlarız çevre-gak guk hesabına ama eş nasıl eşte bulunur ahlaksızlık değilmidir diye sorarlarmış...

Hatunda açıklarmış;

İnsanoğlu seviştikten sonra bir koku yayarmış... Ve karşı cins bilinçaltı sayesinde bu kokuyu fark eder ve yaklaşsam beni terslemez diye hissedermiş...

!!!

Araştırmadım internette... Varmıdır yokmudur, doğrumudur yanlışmıdır bilemem. Ancak hani şu mööörfi kanunu varya, sevgili yapınca bi anda size duyulan ilgi ve alaka artarya her halde bunun sebebi parmaktaki yüzük veya bağlı kişilik olmakla alakalı değil farkında olmadan salgıladığımız koku herhalde diye oy birliğiyle sonucu buna bağladık !

Ve herkes sevgilisiz günlerine geri dönüp yaaa bak, kimsenin yanıma gelmeme sebebi koku yaymamammış dedi... :p

Geyik bendeniz illa sevişmek gerekiyomuş mastürbeeyşın yapınca olmuyomuymuş koku diye sordum bana cık dediler... Halis muhlis kanlı canlı biriyle şaaapınca malsef koku yayıyomuşuz !!!

Mukadderaaaaat !!!

Şincik efendim, bi şekilde tek gecelik, on gecelik neyse ne buldunuz şeviştiniz amacınız adam gibi bi ilişki yaşamaksa farkında olmadan yaydığınız ve bilinçaltı tarafından fark edilen kokunuzla allaaa alllllaaaaaaah diye çıkın dışarıya ve salının...

:)))

Yada adamdan-kadından memnun dilsiniz, yeni birisini bulmak istiyosunuz, sevişin sevişin ve sevişiiiiiiin sonra inşallah maşalllah kısmetiniz 3-5 vakte... :ppp

Bi arkadaşımız olayı iyice abartıp, aaay sevişecek adam bulup sevişip adam tavlamaya çıkmak için bekleyemem ben diyip afrodizyak parfümler araştırmaya başladı... !!!

Buldu amma veşakin 500 dolar civarında... İspanya'ya tatile giden bir arkadaşından sipariş verdi... Oraçta 200 dolarmış !!! Ve bize koku gelsin sıkıp deneme yapacağız dedi... Roxy'ye gidecekmişiz ve deney yapacakmışız !!!

200 dolarlık parfümü adam avlamak için sıkmak bilmiyorum hem çok delice hemde çok çaresizce geliyoooo... Amma velakin hatun yaz başından beri kimseyle yatmadım koku salgılamıyoruuuuuuuum ve kimse yanıma yaklaşmıyoooo paniğinde... Neyse bizde bize eğlence olur, araştırmacı gazeteci ozy'ye konu olur modunda olaya destek vermekteyiz... :)))

Tanrıııım !!!

Demek ki gizli kokarcaymışız haaa ! Süper!!!

Cinyıs planlar geliştirdim bu geyik konuşma sırasında...

Bizim hatun gibi aaaaa kimseyle yatmadım kokum yok paniğinde ki insanlar için sex shop ürünleri satan bi mağaza açacaksın. Bizim ürünlerimizin yapıldığı madde gerçek sevişme etkisi yapan, gerçek koku salgılamanıza neden olan ürünlerdir diye pazarlayacaksın... Bi doktor ya da bi bilim adamınıda broşürlerine koy ooo süper gelsin paralar ! :pppp

Ya da ben şu bitkisel yağlarla yaptığım deneme çalışmalarına daha bi hız verip sırf afrodizyak yağlar üzerinde çalışim, bilmem nenin parfümüne 200 dolar vereceklerine bana versinler !!! :ppp

Efenim kısaca, kocanıza, karınıza, sevgililerinize sevişme sonrası salgıladığımız koku yüzünden bakılıyor ve asılınıyormuş !!!

Ya sevişmeyeceksiniz ya da kokunun etkisi ne kadar sürede çıkıyo onu araştırıp o süre kadar evde hapis tutacaksınız !!!

Parfüm gelsin İspanya'dan sevgiliden izni koparabilirsem kıslarla Roxy'de deney yapmaya gideceğim... Allahım yarabbim... Sen bize akıl fikir ihsan eyleeeee...

Patrick Süskind'in Koku romanını başucu kitabı yapmak lazım sanırsam... Kitabı lisedeyken okumuştum... Daha 18 bilem değildim... Bence şimdi yeniden okuyup faydalanmakta fayda var... :pppp


Sınıf sınıf... Eheeee taze sevişmiş... heeee beni terslemez eheee gidim tanışım sınıf sınıf eheeee... :ppp

Hadin hayırlı sevişmeleeeer, hayırlı kokulaaaaar...

:))))

Hiç yorum yok: