Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

31 Ağustos 2010 Salı

Bir kış gecesi rüyası…*

Saat gece yarısı… Uykudan öncelerim olan cnbc-e'nin dizilerini izliyorum… Yavaş yavaş içim geçmek üzereyken;

Biiiuw biiiiuwwww…

Alo

Uyandırdım mı?

Yooo… hayırdır?

Çiçek'teki kızın telefon numarası varmı diyor…

Yok diyorum… Bu saatte hayırdır? Hırvat amcamı geliyor?

Yok…

Eeee?

Immm şey yarın jinekologa gideceğimi şimdi hatırladım…

Eeeee…

Bakıma gitmeliyim diyor…

Haaa bu telaş aşk hayatın için değil bilmem kaç kmlik kuku bakımı için yani…

Karşı taraftan önce bi kahkaha kopuyor sonra utanmış bi sesle yaaa Ozy… diyor

Neee… Senin gibi gece yarısı jinekoloğu için bakım telaşına düşen hiç görmedim diyorum…

Bakımsız olmaz diyor…

Yaw kızım o doktor…Dünyada ki her insanı her türlü halde görebilip dayanma eğitimi almış bide üstüne yemin etmiş androitler onlar… Takmaaaa

Nasıl takmim diyor…


Allahım acep bende mi bi anormallik var… hayatımda hiçbir zaman gecenin bi yarısı jinekoloğa gideceğim diye panik yapıp eşi dostu arayıp ağdacı numarası almadım ve almamda !!! Doktorum dr. Troy gibi bişiyse anca böyle bi manyak telaş yaşayabilirim… :p


Yaw o bir kuku doktoru…

Telefonun öbür ucundaki hatun ise benimle tam tersi düşüncede…

Bitanesi senin doktorun doktor Troymu? Eğer öyleyse senin yaşadığın paniğin bin beterini yaşayıp şu saat ve dakika ona muayene olmaya gidebilirim…

Yok diil…

Eeeeeeeeeeeee…

Ya olurmu ya… 1.5 hafta oldu ağda yaptıralı…

Daha doğru düzgün bişey çıkmamıştır ki… Çıkanları aldırsan kırık ve batık sorunu yaşarsın… 2 dkka bile sürmeyen muayene için değmez be gülüüüüm…

Utanırım ben!

Braun'un, jiletin yok mu?


Oooo tanrım…

Olay zaten rahatsızlık ve utanç verici…

Senelerce ayıp ayıp, cısss mantığıyla yetiştirilen kız evladı gün geliyor 6 ay veya 1 senede bir zorla istemeyerek bacaklarını açmak zorunda kalıyor.

Bide bu durum için üstüne para veriyor…

Aha açtım, bak bakalım içeriye… Buda ühü ühüüüü paran… O paraya ah ah neler alınırdıya neyseee…


Harbiden… Bi kadın için en lüzumsuz en anlamsız masraf kukuya yapılan doktor masrafıdır! Ama maalesef çok da gereklidir… Hayat kurtaran cinsinden… Birçok kadın rahim ağzı kanserinden ölmekte… Sebebi kontrole gitmemek… 2 dk. Bile sürmeyen eylemden kaçmak hayata sebebiyet verebiliyor maalesef…

Keşke bilmem kaç defa gelene %'de bilmem kaç indirim yapsalar, ya da kartlara taksit, ya da bankalar araç bakımı neyin gibi verdikleri saçma sapan kredilerden versinlerki paraya takılıp gidilmemezlik yapılmasın... :ppp

Bi tanesi bence hiç kasma git…

Karşı taraf hala inatla ağdaya gitmeliyim mantığında… Saat sabahın 1'ine gelirken kıl-tüy muhabbetleri… O noooooooooo !!!


Bence git calzedonyadan silikonlu cartiyerli çoraplardan al onlardan giy, bacakları kamufle etmiş olursun böylece…

Nasıl çoraplamı yatayım?

Eveeet… Neden yatmayaymışsın?

Yatmam öyle…

Niye? Çıplakmı yatacaksın?

Eveeet…

Bildiğim kadarıyla tek bi yerinin çıplak olması gerekiyo, bacaklarına gerek yok… Auuugggh…

Ben öyle çorapla yatmayı sevmiyorum, estetik gelmiyor bana… Esneme!

Oldu canım senin kılcıkların için uykuyu kaçırırırm, başka arzun?


Estetik? Walla bi mimar olarak estetik önemlidir benim için ama 40 yıl düşünsem jinekolog koltuğunda estetik aklıma gelmez…


Manyakmısın leeeyn… ne estetiğiiii?

Çorapla hoş olmuyor…

Töbe töbeee…Çorapsız daha güzel oluyo yani… Sen bu mantıkla pedikürde yaptırırsın o zaman, hatta ayaklarına doktorun sevdiği renkten ojede sürdür tam estetik olsun…

Yaa Ozy ya…

Töbe yarabbim… Ne ozy'si yaaa…

Ya anlamıyosun…

Anlıyorum ama mantıklı gelmiyor… Bu kadar estetiğe takık birisi olarak tek kullanımlık terliklere de takman lazım o zaman diyorum… Senin gibi estetik diyen birisi evden cici misafir terlikleriyle gitmeli… Kabinde soyunup ayağına ev terliklerini geçirip koltuğa gitmelisin diyorum…

Sanada bişey söylenmiyor diyor…

Gece yarısı dünyanın en abuk muhabbetini yapıyoruz diyorum, jinekologda estetik olmaktan bahsediyoruuuuz !!!

Şu topuklu tüylü terliklerden al ve onlarla git hatta kukuna desen filan yaptırt! Aaa doktora bakan gülen bi yüz mesela… Çok hoşuna gidebilir… Eğlenceli olur, yazık kaç senedir hep aynı tip şeye bakmaktan sıkılmıştır garibim, töbe yarabbim hadi hadi iiii geceler…


Yok ben evrendeki tüm manyakları çekiyorum kendime… Manyak çekme platöneriyim !!!

Leeyn şimdi abuk subuk rüyalar görücem töbe töbeeee…


Hiçbir erkeğin ürologa gittiğinde böyle bi telaş yaşamayacağını eminim… Kılmış, tüymüş, estetikmiş… Hatun kontrollerinin iyi çıkması telaşından çok güzel görünme telaşında… Jinekolog koltuğunda estetiklik!

Töbeee yarabbim…


Hiç bi doktor için özenen bugüne kadar duymamıştım taki estetik delisiyle yaptığımız telefon konuşmasına kadar. Aslında bidefa bir arkadaşımla ortak doktorumuz olan yakışıklı ötesi fizyoterapistimiz için özenmiştik… Ehiii J

Yoksam tüm doktorlarımız için özenmemiz mi gerekiyooo, o tanrım!!! :pppp

Doktorların böyle şeylere gerçekten taktığını düşünsenize... Ne kabus olurdu!

Jinonun işi gücü yok pedikürü güzel, ağdası nefis hıııım evet güzeeeeel muayene estetik notu 10 diye dosyana not düşecek !!!

Kulak burun boğazcı cık küpelerin güzel değil, ağız gargaranın kokusu kötü dicek...

Cilt doktorun bodybutter'ının kokusunu çok beğenecek ama simli bi butter kullandığın için kanaat estetik notun tavan yapacak !!! :pppp

Her gittiğinde bu sefer 8.5 bu sefer 9 azcık daha estetiksel performans diyen doktorlar !!! Döverim leeeeyn ben o doktorları !!! Dövmeden öncede bi mimar olarak ben estetik notumu sıralarım sonra döverim ama... :ppp :)))))



Kardeşim, çok sevimsiz bi durum biliyorum ama maalesef senede 1 gitmemiz gerekmekte…

Yok çoraplı, çorapsız, yok kıllı-tüylü…


Neyse ne… Gidilecek! Bu durumun cici veya estetik hali yok malseeeeef! Varsada bence yok! Hele gecenin yarısı arkadaş aranıp kabuslar görmesine sebebiyet verecek bi durumu hiç mi hiiiiç yoook!!!

*Bir Şubat gecesi gerçekleşmiş telefon konuşmamız ve süper ötesi çevirdiğimiz geyikler anısına ;)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Kadın olmak zor anlıyorum da bunu zorlaştıran yine kadınlar mı ne?Hanımefendi ben tüylü hasta muayenesi yapamam diyeni duymadık zaten.benim için ne düşünürse düşünsün yeter ki Pap-smear ınız pırıl pırıl desin bana çok yeter..Arkadaşınız en yakın zamanda obsesyon tedavisi görmeli bence:)oooo nooo! ellerine sağlık güzeldi keyifliydi..bütün anormalleri çekiyorum demişsin ya ben alındım sanki yaa:(:P