Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

25 Ağustos 2010 Çarşamba

The men in red...

Bilim insanlarının hastasıyım abi...
Bu seferde kırmızı renk ve kadınlar diye bir araştırma yapmışlar...

Hatunlara bir sürü fotoğraf göstermişler... Hatunlar kırmızı giyen adamları seçmişler...
Sebep?
Güçlü ve seksi geliyomuş kırmızı renk biz hatunlara...
Töbe töbe... :))))

Düşünüyorum ve bulamıyorum kırmızı giyip bana seksi ve güçlü gelip seçtiğim bir adam!
Cık!
Kırmızı giymiş bir erkek sırf bana giydiği renkten dolayı çekici gelmez! Sanırsam, giydiği renge göre değil başka kıstaslara göre seçim yapıyorum ben... :)

Şincik, kırmızıyı severim...
Dikkat çekici, enerji verici, canlandırıcı bir renktir...
Yatak odasında kullanıldığında erotik olur derler... Bence pavyonvari... Hoş hiç pavyon görmedim o yüzden ölemidirler değilmidirler bilemem... Hayal gücümün yorumu o !
Kırmızı bir oda da veya kırmızılı bişeylerle de uyuyamam... Haddinden fazla enerjik gelir ve uykum kaçar...
Kırmızı oje de pek sevmem... Kırkyılda bir kış günü enerji gelsin veya klavyeyle çok haşır neşir olduğum yoğun iş dönemlerinde ellerim kırmızı olur... Yaptığım iş zevk versin diye... :)
Severim ama sınırlı alanlarda sürer sevgimiz...
Yeni netbook'um kırmızı mesela... Benim için arkadaşlarımın teee Alamanyalardan getirdikleri woswos şeklindeki flash'ım da kırmızı... Böyle ufak tefek alet ve edevatın eğlenceli olması gerekir kanaatımdan dolayı... Ancak netbook'umun değil çantasının rengi asıl sevdiğim tonda mukadderat !
Üstümde bazen bir pardesü veya ayakkabı olarak görünür kırmızı... Yazın t-shirt rengimdir, kışın atkı...siyahla uyumunu çok severim...
Yılbaşlarından yılbaşlarına don rengim olur... İç çamaşırı olarakta sevmem... Tenime gitmez... Anam gibi süt beyazı olsam o zaman nefes kesici olurda buğday-beyaz arası tenimde ı-ıh hazetmem !
Yazın tenim, gelebileceği en son bronzluk noktasına geldiğinde giyerim kırmızı bikini... Bazen yanlışlıkla başka bikini almayıp yanıma sırf onu aldığım için giyindiğim zamanlarda olur da... Mukadderaaat artık ! :))

Ama hiç bir erkeği bugüne kadar ne üstündeki nede arabasındaki kırmızı yüzünden seçmedim !
Ya da wowww seksiymiiş ya da power'ı hissedebiliyomusun ahaaa çarpıldım olmadım !!!

Kırmızı hükümdarlık dönemlerinde gücün senbolü olarak çok kullanılmıştır.
Bakınız Dolmabahçe Sarayı... Müthiştir... İnsanı cezbeder ama aynı zamanda da ezer... Osmanlı gücünün senbolü olarak, elçileri elpençe etmek için kabul salonunda kullanmıştır... Kudreti ve kanı simgeler...

Bir imparatorlukta güç olarak kullanılmasını anlarımda, bir adamın üstünde güçlü ve seksiyim bebeeeeek şiişşşş olarak kullanılmasını ı-ıh ! Ve hemcinsleriminde bi renge tav olmasını ı-ıh ki ı-ıh !!!

Yaw deli etmeyin beni hemcinslerim yaaaa, ışık görmüş tavşan gibin salak bişeymiyiz beaaa!!!
Kırmızı giydi diye adam güçlü kuvvetli, seksi bulunur mu yaaaaa!!!
Ne bilim azcık Feriştah'ın fentezileri gibi adeleli madeleli, karizmatik bilmemneli bişili adamlara paye verin, bilmemnenizi verin !!!

Töbe töbeee...

Bir mimar olarak benim için renkler önemlidir.
Ton denilen bişi vardır...
Her kırmızı güzel değildir...
Mesela bana tatlı kırmızı-narçiçeği çok yakışır...
Biraz koyuya kaçınca gitmez bana...
Adamda da her tonu sevmem...
Her insanın kendine uygun olan tonu hoş ve çekicidir...

Mesela sevgiliye her kırmızıyı alıp giydirmem... Ten renginin değişkenliğine göre ona giden tonlar var... Hiç güneş görmemiş tenine ayrı, güneş deymiş tenine ayrı kırmızı uygun görmekteyim... De adam o da kırmızı bu da kırmızı diye olaya yaklaşıp koparmakta beni ! :))))

Kırmızı bana seksi veya güçlü geldiği için değil adama canlı renk yakıştığı için giydirmekteyim deee, hoş bu araştırmadan sonra elalemin hatununa seksi ve güçlümü gelmek istiyoooooon da giyindin diye olay çıkarma imkan ve ihtimalim var artık... ki ooo nooooooooooo... :ppp :))))))))
Ki artık hepimizin var... :))))))

Bu şartlarda ben böyle bir araştırmaya girsem çuvallayan tek kişi olurdum herhal!!!

Eeee yani, ton biraz daha açık olsaymış abi daha güçlü ve seksi olabilirmiş dicem ama kollar mollar biraz daha atletik olsa... ı-ıh ! :pppp

Sevgilim bana hep takılır, herşeye bi bahanen var diye...
Var abi... Mesleki deformasyon benimkisi...
Herşeyi bi estetiğe, bi altın orana oturtturma hali durumu var maleseef...
Mukadderaaaat !!!

Kıslar, bakın bakalım seçimlerinize... Adamı kırmızılıyken mi seçtiniz acep...

Bu arada erkeklerde kırmızının etkisi olmuyomuş...
Kırmızılı kadın filminden sonra erkek kırmızı sever, beğenir diye kırmızıya bürünen kadınlar için üzgünüz demişler...
Bizi ne seksi ne güçlü ne de arzulanan yapıyomuş...
Heee kırmızı giymiş işteden başka bişi dilmiş erkeklerde ki etkisi... :)))
Kırmızı giyip havalandırma aramayınız efeeeem... Teşhircilik varsa o ayrı... :ppp

Erkek cinsinde bi tek boğalarda kırmızı işe yarıyor sanırsam ! :))))

Kırmızı arabada sevmem erkekte...
Ferrariyse o başka...
Ferrari harici kırmızı arabalı adam benim için ııııyktır... Da Kıprısta camarosu olan bir arkadaşım vardı... Bide ona yakışıyor kırmızı...
Yani uçan kaçan efsanevi bi araban yoksa kırmızı alma abi! Mimar tavsiyesi... :p :)))

Bakalım başka neyi araştıracaklar...
Pempeeee gönlüm sendeee gerçekten doğrumudur değilmidir, ben bunu araştırmalarını talep etmek istiyoruuuuum !!! Bide bunu araştırsınlar doğrumudur değilmidir öğrenelim rahata erelim dimiiiii... :p Yani ben ericem onu biliyorum... :p :))

Hadin bacılar etraftaki hatunları dikizleme vaktidir vakit, herüfe kırmızı giydirdik yan masadaki şıfrıntıııı onu seksi ve güçlü buluyooo ki bakıyooo cık cıık tiribine girip hem hatuna dik dik bakma hem adama durduk yerde dünyayı zehir etme vaktidir... :p :))))))

Leeeyn giyme diyooom hala niye giniyon! Ben yetmiyom dimiiii, gözün dışarda senin!!! Elaleminde ilgisini istiyoooon tüüüüüü... Seksi gelsen nolur noluuuur... Ah ah bi bana sorsunlar ne olduğunuuuuu ondan sonra baksınlar tüüüüüüüüüüü...

:pppp :)))

Hiç yorum yok: