Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

20 Ağustos 2010 Cuma

Witch of Eastwick...

Ben bir yayım efem...
Bilmediği şeyleri araştırmaya ve keşfetmeye meraklı oluruz biz... Felsefe, ruhsal dünya ve metafizik üzerine kafa patlatırız... Parlak bir zekaya sahip olarak tanımlanırız... (Şekil 1 A'da olduğu üzre :p)

Yeni kültürler, yeni insanlar, yeni ülkeler tanımak isteriz. Farklı kültürlerle ilgileniriz. Ateş elementi özelliğimiz macera ve keşif arzumuzu orataya çıkarır. Nereye olursa olsun seyahat etmeyi ve gezmeyi severiz. (Bakınız şekil 1 A) Bizim için önemli olan yolculuğun kendisidir. Yolculuklar bizim göçebe ruhumuza iyi gelir, (bence aidiyetsiz :p) buna ihtiyacımız olduğu söylenir. Fiziksel olarak seyahate çıkamıyorsak mutlaka zihninimizi geliştirmemiz gerekir. Seminerlere, kurslara gider ya da üniversiteye geri dönmek ister der bir sürü yay özelliği anlatan yer... Eee doğrudur... Hayatımda burcum insanı kadar araştırıp, öğrenen ama aynı zamanda da çok çabuk sıkılıp bırakıp giden görmedim göremezsiniz...

Biraz maymun iştahlıyızdır...

Tipik bir yay olarak zaman zaman araştırma ve öğrenme arzum öyle bi debreşirkiiiii ben bile şaşarım halime...

Ciddi ciddi okurum, araştırırım, kitaplar alırım sonra bir an gelir ve amaaaan olur kaldırır atarım...

Sonra yine bir dönem gelir ve yeniden kaldığım yerden başlarım sonra yine...

Benim yaşam döngüm budur...
Biz yaylar Tchibo'nun her hafta yeni bir tema sloganını birebir gerçek yaşamlarımızda yaşayan insanlarızdır...
Aaaa sıkılırız her gün, her hafta, her ay, her sene aynı şeyle ilgilenmekten...
Mukadderaaaaaaat !!!

Tanıdığım bir çok yay'ın pisişik güçleri maşallah supaaan allah çok gelişmiştir.
Ama benim ve sevgilimin malesef gelişmemiş...
Geçen sene astrolojiye saran bir arkadaşıma bunun sebebi ne olaki dediğimde bizim doğum saatimize denk gelen yıldızlardan ötürü bu yönümüzün gelişmediğini ama yinede burcumuzun özelliği olan hissiyat hassasiyetine sahip olduğumuzu öğrendim...

Aman amaan tanıdığım bir kaç yay destur bismillah şeklinde yanlarına yaklaştığım 6. hisleri süper ötesi gelişmiş falcı insanlar olduğundan açıkçası bendeniz pek bi mesuut bahtiyarım az ve hiç arasında gidip gelen pisişikliğimden... :)))

Aslında benden çok iyi akademisyen olurdu da... Hangi üniversite durmadan araştırma konusu değiştiren bi akademisyen isterdi bilemem... :)))

Efenim bu yazının yazılma nedeni The Body Shop'un kitapları...
Bundan bir kaç sene önce bitki esansiyal yağlarına taktım...
Oturdum araştırdım inceledim, neyin neye iyi geldiği üzerine ciddi ciddi dosyalar hazırladım, hatta ofis bilgisayarım iş dosyası yerine benim yağ dosyalarımla dolup taşıyordu... :)))

Gittim bir kaç yağ alıp denemeler yaptım, durmadan migren atağı yiyen arkadaşıma ofiste atak yememesini sağlayacak formüller geliştirdim falan filan ve sonra beklenen oldu ve bendeniz amaaaaan diyip bana ve eşe dosta çok yarar sağlayan ve sağlayacak araştırmamı bi kenara fırlatıp attıııım !!!

Sonra okuma ve öğrenme aşkımın debreştiği bir dönem mahallemizde kapanan bir kitapçıdan bedavaya The Body Shop'un kitaplarını aldım... Masaj ve Vücut bakımı...

O la laaaa...
İlginç, öğrenme açlığımı kamçılayan ve eski yağ araştırmalarımı geliştirip bana hazır formüller sunan müthiş kitaplar...

Başladık okumaya...
Masaj kitabını okurken annenin ve sevgilinin üzerinde denemeden önce evde kendi kendime öğreneyim diye yastıklar üzerinde yaptığım denemeler sırasında bir kaç defa anneme ebelenip anaaaa kız sapıttı yastıkla hacet gideriyooooo herhal bakışları altında kızım sen napıyosuuuuuunlara maruz kaldıysam da yılmadım.... :))))

Annecim öğrendiklerimi bel ağrın için kullanıcam çok iyi gelecek...
Kızım yapma öyle şeyler...
Napıyorum ki?
Öyle yastıkları okşamalar filan cık cık...
Anne yaaaaa okuduklarımı doğru uygulamak için pratik yapıyorum yaaaaa...
Yapma yapma...
Gel sende deneyim o zaman...
Olmaz!
Töbe töbeeee... Sapık ilan ettin beni ya... Evet yastıkları okşuyorum ohhh tanrım yastığım benim...
Ozzzzzy !!!
:p

Yaaaa... :)))) Kendi kendinize öğrenme çalışmalarını yanlış anlaşılmamak için mümkünse yanlızken yapınız efem...

Geçen gün The Body Shop'tan bayağı yüklü bir alışveriş yapınca efendim kitap hediye ettiğimiz miktara ulaştınız dediler...
Aaay dedim ni güzel ama bende zaten kitaplarınız var... Ama osssun alim oldum...
Bende olmayan SPA kitabını aldım...
Masaj ve vücut bakımı kitaplarının ortaya karışık özetiymiş...
Kaça satılıyorlar bilmiyorum ama şayet vücut bakımı pahallıysa spa'yı alın... 2 kitabında özeti nasıl olsa ve işinizi görür...

Efenim yıllar önceki yağ araştırma ve uygulamalarım yeniden debreşti ve dün gidip kitaptaki reçeteleri uygulamak için bir sürü yağ aldım...

Şu an ofiste herkes odama girip bizde bizde diyorlar :)))

Bizim ofiste doğal havalandırma yok. Bilim insanları bizlerin daha çok üst solunum hastalıklarına yakalandığımızı tespşt etmişler... Bunu önlemek-minumuma indirmek için kekik ve okaliptüs yağlarından bir karışım hazırladım... Baharat kokusunu kırmak için birazda yasemin ekledim... Ohhh miiiis...

Kekik ve okaliptüs mikrop kırıcı özelliğe sahipmiş efem...

Bilginize ilginize...
Şu an herkes elinde su dolu bir kapla geliyor ve ben karışımı hazırlayıp yolluyorum onları...

Cadı gibin bişiyim... :)
Kimsenin bilmediği formüllerim ve karışımlarımla 21.yüzyılda stresle,mikroplarla,huzursuzlukla savaşıyorum... :)))))

Eee burnumdan dolaı senelerce tatlı cadıya benzetilmiş ben eastwick cadısı olarak adlandırılmaktan pek bi rahatsızlıkta duymuyorum efeeeem...

Bu ilgi alakam ne kadar sürer bilemiyorum... Yeni alakalara kadar bir elimde damlalık öbür elimde yağ dolanacağım... :)))

Merak edeniniz varsa, ilginizi çekeniniz varsa insaniyet namına sırlarımın kaynağını açıkladım...
Gidin alın ve uygulayın sizde cadıcık olun ;)

Hiç yorum yok: