Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

18 Ağustos 2010 Çarşamba

Cehennem için bonus...

Ben ki 10 sene Kıprıs'ta yaşamış, okumuş, çalışmış bir şahsiyetim...
Sıcağın, klimasız ortamın, nemin hasını yaşamış birisiyim...
Dayanmam ve dayanıklı olmam gerekir dimi?

Ama nooo... O noooooo...

Bu ne sıcaktır...
Bu ne nemdir...

Çeşmem burnumda tütmekte...
Ne evde ne ofiste hayat yok...

Esen bir yer bulunca çöküveriyorum hemen...
Ohhhh miiisss...
Ama öyle bir yer bulmak kolay değil...

Anneme klima alalıııııım diyorum...
Kadın yok diyor!
Akşamları Ooooziiiii nefes alamıyorum diye çığırıyor ama klima almıyor !!!

Cümle kurmakta zorlanıyorum...
Kalkıp iki adım öteme gitmeye üşeniyorum...
Masamda işler beni bekliyor ben serinliği...

Oy oy ki ne oooooooooy...

İş çıkışı mağaza dolanıyorum...
Oh miiis klima konforunda beynim ve bedenim yeniden formatlanıyor...

Nişantaş M&S beni yakında sapık ilan edecek...
Hanfendi hergün geliyosunuz, bi çöp almıyosunuuuuuz dicekler...
Sepeti dolduruyorum, dolanıyorum... Yorulunca kabine girip oturuyorum... Soğuk bişeylerde yanıma alıp gitsem mi diyorum ama mahallemde rezili rüsvaaaa olmak istemiyorum... :p

Şaka bir yana Paşabahçe ve M&S kliması en güzel çalışan mağazalar...
Tavsiyem olunur...

Dün dayanamayıp evine klima taktıran bir arkadaşımın evine kamp kurdum...
Eylül 15'e kadar buraçtayım ben dedim ama sonra kıyamadım garibe, sevgilisiyle sıcaktan şey edemediklerinden acıyıp hadi serin serin bi hasret giderin siz diyip evime döndüm... :)))

Eee yeter her gece her gece şey edilmeeeez, bi kere yetişir diyip bu akşam iş çıkışı tüm ofis ona gideceğiz...

Kutup mimarı filan olmak istiyorum...
Çeşme'min üşüten akşam rüzgarlarını özlüyorum...

Beden burda ama ruh uçmuş durumda...
Hükümsüzdür efem...
Sonbahar serinliğine kadar tam randımanlı bir Ozy beklemeyiniz...
Leb demeden leblebi olunuz...
Misal;
Ozy annen nerde?
Akrapol'deki konsere gitti...
?
Yaw sarayın orda var yaa...
?
Hııım şey demeye çalışıyorum hıııııım...
Ne?
Arkeoloji müzesiiiiiiii...
Haaa...
Ha..
:))))))))

Cehennem için bol bonus topluyorum efeeeeem... Cennette hurilerle... :pppp

Hiç yorum yok: