Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

16 Mayıs 2011 Pazartesi

Abiye ayakkabı deneyimi...

Bir yandan gelinle uğraşıyorum bir yandan kendimle...
40 yılda bir giyineceğim bir elbise almak yerine, bir sürü defa keyifle giyineceğim şık bir elbise yaptırtmaya karar verdim...

Beyoğlu Olgunlaşma'nın harika 2 hocası arzumu yerine getirebileceklerini söylediler...
O la laaa...
Şifon uçuşan bir elbisenin benim arzuma uygun olacağına karar verdik ve Emine hocayla kumaş almaya gittiiiiiik... Emine hoca siyaha karşı bir hoca. Saolsun annemde... Tutturdular canlı bir renk al diye...
Nar çiçeğini çok severim... İçinde sarı çizgileri olan batikimsi bir nar çiçeği şifona gönlümüzü kaptırdııııık !!! ve aldık. Renk süper... Hocalarda süper dikiyorlar... Daha ne derdim olabilir ki?

Ayakkabııııııııııııı !!!

Böyle bir elbisenin altına dore bir ayakkabı yakışır. Ok. Hiç dore ayakkabım yok, alırım biter gider derkeeeeeen...

Cuma'dan beri gezmediğim ayakkabıcı kalmadı !!!
Ninewest'te çok güzel bir model beğendim. Tam tarzım... Renk tam elbiseme uygun... Bal rengi bi dore... Ancak benim o kürdan bacaklarımın çöp bilekleri o kadar komik durdu ki ayakkabıda... Aşkımız istemeye istemeye bitti...

Mukadderat diyip vardır başka modeller diye dolanmaya başladım...
O-haaaa !!!
Tüm dore ayakkabılar pavyonvari !!!
Ve tüm ayakkabıcılarda aynı modeller !!!
Abiye ayakkabının adresi Erol'dur... Erol uçmuş... Svarovski taşlı ayakkabıları 300-400 kaaat !!!
Altın kaplamalı olan yokmu acep? Bu kadar paraya altın kaplama olsun bari... :pppp

Yok yok yok !!!
Benim gibi sadecik bi hatuna uygun ayakkabı yok!
Tüm ayakkabıcılar aynı tasarımcıyla mı, aynı fabrikayla mı çalışıyor nedir?
Hepsinde aynı şeyler !!!

Hotiç yaya diye bir seri çıkardı geçen sene. Bu sene tüm yakkabıcılarda yayanın kopyeleri var!
O kadar birbirinin aynısıki aykkabılar cumartesi günü Cevahir'de dolaşırken bir ara yine aynı ayakkabıcıya mı girdim oldum !!! Girmemişim!  modeller o kadar aynı ki öyle hissetmeme neden oldu !!!

Bir tüketici olarak bu beni rahatsız etti. Mesela Hotiç'in yaya serisi pahallıdır. Uygun fiyata kopyesi herkesin alabileceği bir anlayışla yapılmış olabilirde, Bata, Elle, İnci ve daha bir sürü markada aynı ürünün olması bana yanlış geldi. Kopye edeceğine sen daha başka bir tasarım yap... O kadar tasarımcı var. Deri memeleketi bi ülkeyiz... Tamam ayakkabıda İtalyayla yarışamayız belki ama bu kadarda taklite, kopyeye düşecek kadar da aciz değiliz bu konuda!

Elle tasarımcısını değiştirmiş galiba... Bata'nın daha zarifi olmuş yaz koleksiyonu... Şekerci dükkanı gibi çok güzel renklerde üretmişler ama yılların Elle'sinin bir tarzı vardı... Biraz cool, tasarım ve değişik... Şimdi X bir markayla hiç bir farkı kalmamış !!!

Millet olarak takliti çok seviyoruz... Kafa patlatıp yeni birşey üretmek yerine...

Neyse efem... Ben kendime dore ayakkabı bulamadım. Var olanları ancak ve ancak  sevgiliyle pavyon feeentazisi yapmak istersek alırım !!!

Allı-taşlı-güllü... O noooo felaketinde...

Beymene veya Vakko'ya gitsem kesin ecnebi markalardan hııh gönlüme göre işte diyebileceğim bulurumda... 40 yılda 1 giyilecek ayakkabıya 1000 küsür liralar vermek pek mantıklı gelmiyor...

Düğüne çıplak ayaklı kontes olarak katılma kararı verdim... :))))
Bakacağım 2 yer kaldı... Ondan sonra gelinin ayakkabısını yaptırdığı yere gideceğim... Model seçip doresini yaptırtacağım !

Üzgünüm pavyon gülü gibi gösteren ayakkabılarla hiiiç işim olmaz !!!
Zevkler ve renkler işte...
Böyle rafine zevkleri olan bir hatun olunca, sürüden ayrı kalan koyun gibi oluyosunuz...

Tüketiciler olarak haklarınızı savunun... Her yerde aynı modeller, birbirinin kopyesi sadece renk farklılığıyla çeşitlilik olmaz... Koyun yerine koydurtmayın !!! İşleri ne, tasarlasınlar, üretsinler... Çalarak çırparak iyi bir marka olunmaz !!!

Hiç yorum yok: