Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

16 Mayıs 2011 Pazartesi

Baş nedimenin maceraları...

Daha önce sadece gelinlik bakmayla bu görevden yırtmıştım...
Ancak bu kankim sonuna kadar beni görevlendirmekte ısrarlı çıktı !!!
Mukadderaaaaat !!!
Perşembe günü ofiste çalışırken 'sana ihtiyacım var'dedi...  Meğersem sadece gelinliği alıp, çıkıp gitmek yeterli değilmiş... Düğün günü gelinliği gelinlikçi uzmanlığında giydirecek birisi şartmış !!!

Leeeyn dedim benden başka adam mı bulamadın?
En yakın sendin dedi...
Hay allahım Teşvikiye'de oturup, Taksim'de çalışmanın böyle dezavantajlarıda var işte diyerekten gittim eğitimimi aldııııım... :)))
Aldım almasınada, düğün günü eminim giydirirken orda olanlarla birlikte kendi tarzımızı yaratıcaz !!!

İç eteği önce yere koyuyorsunuz belini açmadan, sonra gelinliğin içine kolunuzu sokup iç eteğin üstüne yerleştiriyorsunuz ve gelin kızı ayakkabısız bi şekilde çamaşırlarıyla içine sokuyosunuz... Sokuyosunuz ama benim kanki pek bi çekingen !!!

Leeen Simbat, inan şu an kıçını başını görüp aaaay ya da aaaa şeklinde yorumlarda bulunacağım en son an !!! Gir leeeyn şu gelinliğin içineeeee !!!
Amaa ben...
Simbaaaat, poponu görmicem, önden giricen, gelinliğin arkasından diiiil !!!
Neyse ben ve işin uzmanı hatun gerçek anlamda ilk provayı zar-zor yaptık... Bak şurasını şöyle çekicen, burasını böyle edicen diye bisürü şey anlattı ve gösterdi...

Eheeee... Aklımda mı peki? Yani yaparken hatırlarım diyorum... :ppp

Anam benimkide öyle afilli bi gelinlik seçtiki... Altını giydirmekte sorun yokta asıl iş üst kısımda !!! Sırtı açık çapraz bağlarla bağlanan bi model ! Göğüs kısmı otursun diye önce onun göğüslerini alttan sımsıkı sarıp sarması gerekiyor ki ben gelinliğin üstünü hem oturtayım hemide bağları bağlayabileyim diye !!!

Tabi hiç birimiz günlük hayatta memelerimize sarılıp sıkmadığımızdan, gelinlikçi hatun beceriksizliğimiz karşısında deli oldu !!!

Sıkın diyor...
Bizimkisi elleri göğüs altında duruyor...
O sıkmadığından ben giydiremiyorum...
Kadın sıkın diyor !!!
Gestaponun gelinlikçi modeli...
Aaaaa Simbat, sık şunları yoksa gelip ben sıkıcaaaaam !!!
Oy oy... ter boşandı walla...
Göğüsleri oturttuktan sonra bağları düzgün ve sıkıca bağlama işi onca senelik maket tecrübeme rağmen zor geldi !!!

Orasını sık, burasını bağlamayla iş bitmiyor... Kabarıklığı veren iç eteğin telini düzelt, alttakı tülleri çek, arkada kuyruğu düzelt, duvak takılınca ki düzeltmeler...

Aaaaaaa !!! A !

Yok anam bu iş ayık kafayla olmaz!
Simbat söyle damada Metro kartımı alsın ve bize sen hazırlanırklen içmemiz için bi sürü şampanya alsın dedim !!!
Sahne korkusunu, telaşını yenen artistler misali...
Gelin deli edici şekilde heyecanlı olacak, ben doğru yapabilecekmiyim diye... Bide orda bi sürü insan !!!

Nedime olarak beni değil Hatice'yi seçmeliydi... Benim doğru dürüst abiye deneyimim bilem yok !!!

Neyse mukadderaaat diciiiz...
Düğün günü damattan önce ben bol boool gelini sıkıştırıcam, mıncıklicam anlaşılan !!!
Nikahı sen basıyon ama ben şiiişşşş... :ppppp

İşte böyle efem... Saolsunlar sevgili arkadaşlarım sayesinde hiç aklımda olmayan deneyimler yaşıyorum...

Bu arada Türkiye'de parmaksız jartiyerli çorap olmadığını öğrendik... M&S'da var ama Türkiye'ye getirmemişler... Haftasonu Londra'ya gidiyorum... Londra'da gelin çorabı alışverişi yapıcam !!! 40 yıl düşünsem ince çorap alma telaşı yaşayacağım aklıma gelmezdi...

Böyle bi arzunuz varsa Çarşamba akşamına kadar bildiriniz... Gitmişken sizede alayım...

Bi sevaba girdik bari tam olsun... ;)

Hiç yorum yok: