Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

14 Mayıs 2011 Cumartesi

Kör gözlü aşk : Tiffany&co

Belliydi zaten sevdam yüzünden başıma bir şey geleceği !!!
Ah ah ne geliyorsa başıma aşklarım yüzünden geliyor zaten...  :)))

Efenim, sağır sultan dyumuştur, yedi cihan biliyordur benim Tiffany&co hastalığımı... Hadi kendime torpil geçmeyeyim manyaklığımı diyeyim... :)))

Seviyorum tasarımlarını, çalıştıkları tasarımcıları... Bu kadar beyenmemin nedeni belkide mesleğim... Olaya mücevher yada takı olarak değil tasarım olarak yaklaşmamdan kaynaklanıyor büyük ihtimalle... ki mukadderaaaaat !!!

Bi ben kendimi mannak sanırdım, ooo yakın bir arkadaşımın ilk okul arkadaşı bendende mannak çıktı !!! Bizi tanıştırırken ahanda iki tiffanici ne halt ediyosanız edin dedi !!! Eheee sonunda neden bahsettiğimi bilen bir insanla tiffany konusunda konuşmak pek bi zevkliydi yanlıııız hatunu 2 sebepten ötürü çok kıskanmıştım; 1-Londra'da yaşıyodu ve 2- Tüm ürünleri ucuza Heathrow'daki Tiffany'nin freeshop mağazasından alıyordu !!! 

Hııır olmuştum !!! :))) O benimde sevdiğim ama onun kadar çok aşık olmadığım klasik  Return to Tiffany  tag koleksiyonu hastasıydı... Ben bu koleksiyonun kolye uçlarını beğeniyordum sadece...

Her neyse efem, yıllar önce Amerika'ya gittiğimde tazecik bir üniversite mezunuydum ve 5. caddedeki o muazzam binasından alışveriş yapacak param yoktu... Yıllar geçti 3-5 alabilecek duruma geldim ama bu seferde Amerika'ya haa diyince gitme şansı bulmama imkan yoktu... İngiltere'ye zırt-pırt gittiğim dönemlerde ise almak hiç aklıma gelmemişti... Gelse bile sterlinlerime kıyamamışımdır büyük ihtimalle :)))))

Benim uzaktan uzağa aşkım devam ederken, dünyanın önde gelen mücevherat perakende zincirlerinden Dubaili Damas memlekette mağaza açtı ve onlarla birlikte  Tiffany'nin ürünleride memlekete geldi...

Geldi ama Amerika'da vergisiyle birlikte ödediğiniz ücretin daha fazlasını ödemeniz gerekiyordu !!!

Bir şekilde paramı biriktirip istediğim ürünü almaya gittiğimde fiyatları duyup şoke oluyodum !!! Leeeyn gümüş leeyn bu !!! Amerikada 150 dolar sizde nasıl 275 dolar? Gelirken uçakta görünmez svarovski taşlarla mı kaplandılar nedir? diye sorsamda cevap alamadım heç !!!

Zaten saolsunlar öyle bi hizmet vermektelerki, içeriye girdiğinizde 'sen kim olduğunu sanıyosunda geldin, burdan ürün alabilecek birimisin' bakışlarıyla sizi ayrıca deli etmekteler !!!

Neyse bir kaç sene önce aaaa illa alıcam oldum. Kaç paraysa kaç para, kazıklanıcaksamda kazıklanıcam diyerekten ! Gittim... 350 dolarlık Paloma Picasso tasarımı kolyeye 380 dolar bayıldım !!! Enayilik biliyorum ama istiyoruuuuum !!! Aldık...  Bu arada, burdan alışveriş yapabilecekmisin bakışlı Damas Tiffany cash paramın üstünü veremedi !!! Lütfen biraz bekleyin dediler ve para üstü bulma telaşına girdiler... Kasanızda paranız mı yok... Bence ben size değil, siz bana layık değilsiniz... Lütfen acelem var hadi şeklinde bir takım çirkeflikleri de zevkle yaptım.  :))))

 Çirkeflikleri yaparken küpelerinide istiyorum dedim... 3 ay sonra gelecek dediler... 1 sene geçti küpeler gelmedi !!! Ben onları aramaktan, onlar bu gün yarın demekten bıkmadılar... En son geçen sene Viana'ya gittiğimde sıçarım leeeyn oldum, bunlarımı beklicem... Daldım Tiffany'ye oh miiis... Aradığım, istediğim herşey var... Ve insan gibi bir muamele var... Avrolarıma kıyıp aldımda aldım... :)))

Ancak ve ancak Tiffany aşkı öyle birşeyki ne kadar alırsanız alın doymuyorsunuz... İstiyor ve istiyorsunuz... Bana inanmıyorsanız benim gibi hasatası ve pastası olan başka bir şahsiyet bulunuz ve sorunuz...

Neyse konunun yazılma sebebiyetine dönelim; Sevgili alt komşumuzun kızı NY'ta yaşıyor... Onun Amerika'ya gideceğini öğrenince, kadına hiç mi hiç göstermediğim kadar yakınlık gösterip sizden birşeyler isteyebilirmiyim dedim... Tabi dedi ve ben sana gitmeden önce haber veririm...

Sonra ben  mutlu böcük bir şekilde hayata daldım... Hatun gitmesine 2 gün kala, benim en yoğun olduğum gün ben gidiyorum dedi...

Siparişlerimi hazırlamam gerekiyordu, dolar alıp vermem gerekiyodu ama bir sürü işim ve gücüm vardı... Akşamüzeri işten çıkmadan evvel Tiffany'nin internet sayfasına girdim ve arzu ettiğim ürünleri bastım... Hatuna götürüp verdim...

Kendimden o kadar eminim ki bir daha kontrolde yapmadıııııım !!!
Dırınınııııııım !!!
İki gün önce istediğim 3 kolye geldi...
Birinin zincir boyunu kısa diğerinin kolye ucunu yanlış sipariş etmişim !!!
Sonuçta kullanamayacağım veya beğenmediğim şeyler değil ama bir tanesi zaten var olanın en küçük boyu. Yani aynı kolyenin boy boyuna sahip olmaya deli derler !!! :p

Neyse dün Damas'ı aradım... Değişim yapıyomusunuz diye... Yok dediler... Siz dedim ne işe yarıyosunuz ben anlamış değilim dedim. En baba, en yok satan ürünleri getirmiyosunuz... Biten bi ürün neredeyse 2 senede geliyo... Karmarjınında karından satıyosunuz...Nesiniz ki siz !!!

Adam sakin olmamı söyledi ama artık çok geçti. Eheee galibam bundan sonra Türkiyedeki hiç bir Tiffany mağazasına sokulmayacağım !!! :ppp

Amerika'ya mail attım. 1 hafta sonra Londra'ya gidiyorum dedim. Londra'daki mağazanız sizin kendi mağazanız... Memleketteki gibi dandik corner şube değil... Değişim yapmak istiyorum dedim...

Cık dediler... Sadece Amerika'da değişim yapabiliyomuşum !!!

Zinciri kısa olan öylede kullanılır... Zincirin 1 boy daha uzun olması benim kaprisim... O sorun değilde... 2 tane Paloma Picasso x kolyeyle napıcam onu kestiremiyorum !!!

Daha önce almış olduğumun üzerinde küçük bir pırlanta vardı. Bu pırlantasız... Birini cici günlerde, küçük ve pırlantasız olanını hergün, denizde menizde-sporda-çarşıda-pazarda mı kullanıcam... Galiba öyle...

Böööö !!!
Ya da ay sonunda evlenecek olan kankime takim diyorum ! Benden sana güccük bi hatıra... Tiffany kolye bak! Seni ne kadar çok seviyorum ki sana almışım diye... :pppppppp

Ah ah... Ben biliyodum, bi gün Tiffany aşkımdan başıma bi şey gelecek diye söyleyip duruyodum !!! Ahaaa geldi !!!

Neyse, her güne, her ana bi kolyem oldu !!!
Bi 10 sene kadar bu aşkı silip atmalıyım !!!

Bi daha ben Tiffany-miffany sayıklarsam, alıcam dersem, sipariş verdim dersem beni engelleyin... Zincirlere filan vurun !!!

Aşkın gözü kööööördür... Mukadderaaaaat !!!

Hiç yorum yok: