Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

18 Mayıs 2011 Çarşamba

Ev alma komşu al, alamıyosan beynini al !

Ev alma komşu al demişler... Ne doğru demişler...
Sabah 4.30'dan beri ayaktayım...
Üst kattaki ne idüğü belirsiz adam ve eve getirdikleri yüzünden !!!
Adama öküz dicem ama öküzlere hakaret olacak !!!

Adamın kısık sesle konuşma ve ses çıkarmama gibi bi huyu yok !!!
Sabaha karşı eve geliyo ve böğüre böğüre hem eve getirdikleriyle hem telefonda konuşuyo !!!

Bu sabah kimi getirdiyse tepemde yer yatağımı hazırlıyolardı ne analayamadım acayip bi gürültü-takırtı vardı... Eve getirdiği adam böğürdü:

Karı nerde yatacak diye !!!

Hasbinallah çekip, Beniiiiim koynumdaaaaaaa diye bağırdım !!!
Töbe töbeeee...

Efenim üst kat Arap prensine kiraya verilmişmiş !!!
Şaka gibi ya !!!
Mal sahibi avukat! Yaşını başını almış bir beyefendi ! Dünkü çocuk olsa anlarımda artık tilkinin tilkisi, kaçın kurası bi adam yani... Nasıl inanır böyle bi şeye ve kiraya verir !!!

Bizi deli eden kıl kuyruk demiş ki ona ben Arap prensinin burdaki işlerini görüyorum. Evinizi tutucak senede 2 defa gelip kalacak !!! Mal sahibi adama inanmış vermiş. Bir nevi doğruluk payıda olabilir çünkü her babayiğitin harcı değil 3000 liralık kirayı 2 senelik peşin vermek !!!

Arap prensi yokken kimsenin ne iş yaptığını çözemediği bu kıl kuyruk kullanıyo evi... Bi insan sabahın 5'de nerden gelir?

İstanbul'da maden ocağı yok ! Madende sabaha kadar kazı yapmadığına göre nerden olacak alemden...

Bizce pavyondan! Pavyon fedaisimidir, yoksa bi takım kadınları kötü yola düşürüp onlardan para kazanan pe. midir kimse bilmiyor !!!

Mal sahibi durmaksızın bizim ve diğer komşuların şikayetinden bıkmış olacak ki önümüzdeki hafta bize görüşmeye gelecek.

Gelecekte ne olacak?
Adam sabaha karşı eve geliyo, takır tukur bişeyler yapıp uykumuzu bölüyo, önü-arkası-ağzı-burnu artık neresini bulduysa şaaaapmasını bangır bangır bize duyuruyo, ayıp-mayıp-saygı-maygı dinlemiyo dicez de... Adam paraları İngiltere'de yaşayan kızına çoktan göndermiş bile... nasıl çıkarıcak adamı?

Ses yalıtımı desem, adam evdeyken yalıtım zor. Tüm eve sesi emsin diye halıyla kaplatmaya zorlayın desem, adamın balyoz etkisi yapan yürüme sesinden kurtulucaz sadece. Sabaha karşı fındık mı kırıyo, çiğ köftemi yoğuruyo artık ne yapıyosa o sese nasıl çare bulunacak bilemiyorum !!!

Dörtte uyandım yaaaa !!! Sanki bizim evin içinde adam sürüsü vardı !!!
Hööö hööööö hööööö !!!

Karı nerde yatacakmış !!!
Ebemin bilmen neresinde !!!

Ah ah, erkek olup şunu bi güzel benzetmek nasıl isterdim !
Sabaha karşı mutfakta öyle ses değil böyle yapılır diye kafasına yapıştığım gibi mermer mutfak tezgahına vura vura, beyni patlayıncaya kadar işte böyle gürültü yapılır demek !!!

Veeeee hatun canım acıyo diye bas baaaas temepizde bağırırken dinlemeyip şaaapmaya devam edip, sinirlerimizi alt üst etmesinden dolayıda bilmem neresini de fare kapanına sıkıştırıp...

Ocaktan beri asap kalmadı. Ayıp kalmadı ! Sevişmeyip tecavüz ediyo, içiyo, iğrenç İbrahim Tatlıses türkülerini sonuna kadar açıp dinliyoooo...

Polis poliste nereye kadar polis !

Fuhuş yapılıyo diye savcılığa şikayet etmek lazımda... Al başına bela ondan sonra...

Şu Arap Prensinin adını öğrensem elçiliğe gidicem... Adama ulaşsınlar şikayetimi iletsinler diye... Ne biçim prenssiniz şanınıza leke sürdürüyosunuz, ne biçim müslümansınız evinizde haram-zıkkım herşey yaplıyo diye ! (:p çokta umrunda olur ya... asıl o gelince hareminden kafayı yeriz)

İnsan huzurlu, 8 saatlik uykusunu almayınca ne kadar kötü oluyor...
Birde huzurlu, güvenli dediğiniz aprtmanınızda böylesine iğrençliklerin yaşanması nasıl rahatsız edici...

Tarlabaşında otursam bu kadar rahatsızlık yaşamam herhalde...
Pürtelaş'ın Teşvikiye şubesi bizim evin üstüdür !!!

Adama noterden ihtar çeksem ne olacak? Asıl kiracı o değil... Asıl tutan adama uluşmak lazım...

Bakalım mal sahibi gelecek ve kiracısının kıl kuyruğundan öğrendiğim seks terimlerini bir bir söylediğimde ne hissedecek !!!

Yooo Süha bey hiç yüznüz kızarmasın, hiiç beni ayıplamayın... Ocaktan beri neredeyse her akşam yaşıyorum ben bu eğlenceyi, işitiyorum bu iğrençlikleri... Adam tüm gün uyuyo, akşam üzeri kalkıp vampir hayatı yaşıyo ben 3 saatlik-4 saatlik uykularla zombi zombi... 

Walla erkeklere tecavüz etmekten zevk alan bi tipleme biliyosanız yollayın gelsin... Tarafımdan kendisine her türlü izzet ve ikram zevkle yapılacaktır... Yeterki ağzını burnunu kıra kıra, bağırta bağırta, her nereden peydahlanmışsa peydahlandığı o pis kara kuyuya dönmesini sağlasın.

40 yaşımda sapık etti herif beni yaaaaa !!!

Be adam ben bilmeez düşünmezdim böyle iğrençlikler. Sayende kuzuların sessizliği oldum !!!

Hiç yorum yok: