Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

10 Nisan 2013 Çarşamba

Heberler ;)

Uzun zamandır yeni yazı yok!
Blogun fotoğraf kotası dolduğundan beri canım yazmak istemiyor...
Oysa oooo yazacak paylaşacak çok şey var...
Zen Garden'dan aldığım tohumların ekimi, filizlenmesi...
Yakın bölgelere yaptığım günübirlik gezi notlarım...
Ofisteki Moldova'lı yardımcıyı kovduğumuzdan beri yaşadığım yemek deneyimlerim...
Yazacak fotolarla paylaşacak çok şey varda... Fotosuz keyif vermiyor onları paylaşmak...

Ya eski yazıların fotolarını kaldırıcam... Ya da bana sponsor bulacaksınız ki bana foto kotası satın alsın! :))

Yaz sezonunu yakında açıyorum... Bu sene Çeşme'ye Bodrum'da eklendi... Devremülk deneyimi yaşicaz bu sene...

17 Nisan'da yıllar sonra yeniden Bodrum'a gidiyorum...Kısa kalıcam... Asıl Temmuz devresinde Bodrum Ozy Ozborn'la tanışacak... ;)

Bakalım Çeşme-Sakız, Bodrum-Kos ve çevre Yunan adaları, bahçem, eş-dost derken yaz nasıl geçecek... ;) 

Bu arada 40 olunca insan kendisine daha bi değer vermeye başlıyor galiba, spor ve yüz yogası çalışmasına başladım... 

3 ayda 5 kilo gitti... Devamlı yapsam yüzüm 13lük halimden bile gergin olacak ama her gün yapmaya üşendiğim yüz yogası hareketleriyle geeeençleşmeye başladım... ;) 

Yaşıyorum, Aralıktan beri yurt dışına çıkmadım, gemek için kaşınıyorum, kilo verip sıkılaşıyorum, yuvarlanıp gidiyorum işte... ;)

Şu foto işini çözsek daha bol yazı giricem ama... Mukadderaaat ! ;) 

Hiç yorum yok: