Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

30 Aralık 2008 Salı

008

Geçti...
Ne çabuk ve nasıl geçti?
İlk başı pek bi heyecanlı değildi...
Sıradandı...
İkinci yarı itibariyle piiuuuw piiiuw...

Biraz aşk yılı oldu 008...
Biraz mı? Tamamiyle öyle oldu...
Bir leş ve kanlı canlı bir tane aşkla yılı kapatıyorum !

Son zamanların en bi güzel geçen yılı oldu 008!

Kuzunun çiçeğini kaptıktan sonra aşk hayatım hareketlendi.
Keramet nikahta değil çiçekteymiş !!! :)

008, ilklerin yeni başlangıçların yılı oldu.
Evlendim, evimi döşeme keyfini çıkararak tasarladım da tasarladım, az gezdim ama bol aşık oldum..., biricik arabamı ellere verdim verirken nasıl sıkı pazarlakçıymışım onu öğrendim, bu sene de padokta F1'i izleyemedim ama olsun Ferrari'nin partisinde Massa'mı elledim yinede... Ciddi bir sağlık sorununun kenarından döndüm. Hiç ummadığım kadar sevildiğimi gördüm, aşkın yaş kaç olursa olsun kapıyı çaldığını gördüm... Rüzgarın kızı olarak uçarken durulmayı deneyebileceğimi hatta evliliğin 'e'sini bile düşünmezken düşünebildiğimi gördüm... Henüz ebemi görmedim ama :)))

İkinci yarı hayatımın unutulmazları arasına girdi.
Benden yeni bir ben doğdu.
Hala deli, hala aklına eseni ederim ama düşünme yetimi yeniden buldum ! :)

Her yeni sene için yenilikler dilenir... Kararlar alınır... Ama aynı tas aynı hamam devam edilir... Ama gelen bu yeni senede istesemde istemesemde yenilikler olacak hayatımda...

İlk defa rüzgarın kızı kendisi esmiyor, başka bir rüzgara kendisini bırakıyor...
Büyük bir yenilik !!!

009 bana sorumluluk, kararlar, sağlık, mutluluk, sabır, huzur, yeni bir yaşam başlangıcı, ömür boyu sürecek bir aşk ve sevgi getiriyor...

Uzun zaman sonra ilk defa yeni yıla girerken bilinmezliklerim-belirsizliklerim yok.
Umudum, inancım, mutluluğum ve sağlığım hiç olmadığı kadar fazla...

Güzellikler beni bekliyor...
Umarım sizleri de bekliyordur...

Yeni yıl güzellikleriye gelsin...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

cadı kaynanam sigarayı bıraktığına sevindim ama 15 gün veririm en fazla sana yeniden başlayacaksın ne de olsa...
ayrıca ben karnım burnumda yemekhaneye nefes nefese çıkarken sen üçer beşer zıplaya zıplaya çıkardın o merdivenleri,hiç te nefes nefese kalmazdın o kadar sigara içmene rağmen beni sinir ederdin.bu arada seni çok özledim.