Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

26 Temmuz 2009 Pazar

Çeşme, Yelda ve ben... (Afgan olar anlar... Arif diiil Afgan) ;)

Sabahın 2.30'u... TRT FM'de klasik müzik tınıları... Dışarda ise Çeşme yıkılıyor...
Biraz evvel Ajda'nın sesini duydum...
Dün akşam Hadi hadi diyen Fatih vardı... Yatağımdan sana hadi leeeyn dedim ama... Mukadderaaat! :)
Radyo'dan tüm eve yayılan piyano sesine dışarıdan zeenci bir hatunun sesi karışıyor...
Şimdi bir erkek, millet eller havada modunda...

Bu gün hava nasıl güzel durgun ama sıcaktı... Deniz çarşaf gibiydi... Yüzdüm, yüzdüm...
Göz yaşlarım deniz gözlüğümden dibi görünmez kılana dek hem ağladım hem yüzdüm...

Kendimi Ege'ye bıraktım... Tuzuna, suyuna... Ruhum serbestçe dolandı...
Korkusuz en derin sınırımı aşıp yüzdüm...
Güneşin hareleri dipte hayal gücümde canavarlar yaratsada...

Bu gün tanrıyı aradım mavilklerde...
Bulamadım...
Facebook fotomo Mikelanj'ın tanrı ve ademi yaptım... Belki ordan görür haber alır diye... :)))
Ama henüz tık yook! Mukadderaaaaaaaaaaat !!!

Bu gün yanlızlığımı hissettim...
Nefret ettim, kıl aldırmaz, yardım istemez, mağrur benden... Ama yinede elim gitmedi telefona...

Yüzdüm...
Ege'ye akıttım sevincimi, acımı, umutlarımı, umutsuzluğumu...
Benden akanlara değenler ağlıyor, mutsuz veya umutsuz şimdi...

Hem mutluluk hem mutsuzluk...
Hem göz yaşı hem tebessüm...
Ama şükrediş ve yakarış...

Ege'ye döktüm içimi...
Ege...
Ne güzel isim...
Kız veya erkek bence konulmalı...

Yüzebildiğin, derinlerine dalabildiğin, derdini, kederini paylaşıp aktarabildiğin ve seni mutlu eden... Evet Ege güzel isim... :)

Ah Çeşmeee...
Nasıl anlatsam...
Kıbrıs gibi...
İstanbullular için fiyatlar normal ama İzmirliye inme iniyor... :))))

Serdar Ortaç'a dünya para ödeyenlere acıyorum şu an... Evimden Hayaaaat diyorum onunla ! :))))

Araba ve mango sıkıntısı yaşıyorsunuz Migros'ta...
Araba kullunırken sinirlerinize hakim olmanız şart !
Kıprıslılar bile daha iyi 35'lerden...

Plajlar harika...
Ama ben cimrilik yapmayı tercih ettiğimden ve bi nişintaşlı olaraktan haaalkla temas etmek için Şantiye evlerinin ordaki Büyük plajı tercih ettim... Babaaaylooon, mabaaaylooon sarmadı! Eee yeter yani tatilde İstanbul izi olmasın, kokoşluk olmasıııııııııııın !!!

Geceler 12'den sonra başlıyor, sabahlarda... :))))

Alaçatı'da aşkı okudum...
Kendi aşkım daha ekiliyici geldi... pek beğenmedim... Sadece bu yörenin tarihini öğrenmeme yaradı... :p

Rodos'tan Karşıyaka'ya yı okurken sevdalıma sevdalandım yine...

Kitap, deniz, kum bolca dram yüklü bi Çeşme benimkisi...

Buralar güzel...
Gelin, keşfedin...

Benim Çeşmem biraz hüzünlü oldu...
Varlığımın ayrı, yokluğumun ayrı dert olduğunu öğrendim...
Rüyadan gereğe geçtim... Gerçekten rüyaya...

Yüreğime milyonlarca iğne battı...
Kanadı...
İçin için...
Ilık ılık...
Sonunda gözlerimden çıkış yolu buldu... Ege'ye aktı...

Serdarııım Ortacıııım bi daha hayat okurmu acep?
Terastan çığırsam, ben onları duyduğum gibi onlar beni duyar mı?
Alkol acep vücuduma ne zamandır tesir etmemeye başladı?

Haaah rap başladı...
tam olduk şinciiiik !!!
Gelin anam gelin, yiyin garii diyen lays teyze gibi, her türlü alem var gelin dağıtın...
Yeldam başladı benim...
Yelda'lar uzun sürer...
Her gecenin bir sabahı vardır elbet ama zaman, zamana ve kişiye göre değişir...

Yüreğimdeki iğneler bi gün çıkacak mı acep?
Yoksam bu kadar ok kaktüs sevmemin bedelimidir bu?
:pppppppppppp

1 yorum:

EGE dedi ki...

Bu gün yanlızlığımı hissettim...
Nefret ettim, kıl aldırmaz, yardım istemez, mağrur benden... Ama yinede elim gitmedi telefona...

deli gibi sevsende aramazsın dimii,
yüreğine kaktüs batsada aramazsın dimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,
tüm vucudunla hissetsende aramazsın dimiiiiiiiiiiiiiiiiiii,

göz göre göre eder oluyor,ama elden birşey gelmiyor....
bize bu duyguları yaşayıpta yaşatanlara,açıksası ne yapmak lazım bilemiyorum ???

aynı eskiiii kızarkadaşım gibisin.
ama sen ne olursun kendine ve arkadaşına haksızlık yapma
çünkü buduyguları karşılıklı yaşayabilen çiftlerin isteyipde aşamayacağı hiçbir sorun olamaz.

LÜTFEN BENİ BAĞIŞLA!!!