Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

28 Temmuz 2009 Salı

Muhabir Ozy Çeşme'den bildiriyor...

Gecelerin kadını oldum ben...
Malsef alemlerin değil, evimin gece kadınıyım !!!
Hödööö?
Bence de hödöööö...

Bu akşam hafif bir fırtına var...
Tek kapı açık olmasına rağmen içeriye giren rüzgar savaş alanına çevirdi salonu...
Amaaaan boşveeer, yazlık yerde ne dert ediyorum demiiiiii? :)))

Çeşme günlüğü şimdilik bitti...
Milletin Çeşme'sini, Alaçatı'sını yaşamadım...

Amcayla mangalda nefis balık ve alkol keyifleri yaptım, sabahtan akşama kadar Büyük plajda yüzdüm yetmedi eve geldim sitenin havuzunda olimpik yüzücü edasıyla yüzüp günü bitirdim, vücudumdan akan sularla eve girip modum neyse ona göre alkolümü alıp yemekler hazırladım...

Bol bol kitap okudum...
Rüzgar sayesinde terasa kadar gelen müziklerle evimin konforunda alemlere daldım...
TRT FM'i yeniden keşfettim...

Bol bol kitap okudum, her gün alınan 3 gazeteye rağmen gazete okumadım, TV izlemedim...

Yarimi özledim, aşk kazanıma düşüp yanarken hissedip geldi sürpriz yaptı, sabahlarım bayram oldu, deniz, güneş, ay ve insanlar aşkımıza şahit oldular... Gidince, deniz/güneş ve mehtap seni sordular diyemedim işleri vardı terk etti gitti beni şarkısını kendi yorumumla okudum...

Doyamadım...
Yaza-tatile kim doyar ki ben doyyim !
Keşfedecek çok şey var ama zaman yetmedi...
Kısa zamanda yine deniz kuşu olmak ve keşfetmek için damlayacağım...

Gönlüm çoktandır bir Egelideydi ama bu yaz tüm benliğimle Ege'nin oldum...

Aşk kime veya neye olursa olsun güzel şey...

Ucundan acuk Çeşme'li sayılırım der, gelin kendi aşkınızı hikiyenizi yaşayın derim ;)

Hiç yorum yok: