Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

6 Ağustos 2009 Perşembe

Tatil dönüşü...

Böööö...
1 aylık tatilden sonra çekilmiyor ev ve iş yaşamı...
Nasıl çekilsin ki daha yaz devam ederken senin hücrene kapanmanı bekliyorlar !!!
Yok kardeşim yok ne bedenim ne ruhum kapanmak istemiyooooor !!!

Gözümü açar açmaz giydiğim bikinimi, denizimi, kumsalımı, güneşimi, rüzgarımı istiyoruuuuum!
Huzurumu, keyfimi, aşkımıııııııııı !!!

Böööö...
Geldik şehrimize...
Özlemişmiyim?
Yani nişantaşını kim özlemez ama ama yani...

Geldim sigara yasağı sıkı sıkı uygulanıyor...
Dışarda oturmak için yer bulan şanslı ötesi...
Ofiste tamamen yasak...
Yasağı delenler var elbet ama benim odam yasak delmeye pek uygun olmadığından böööööööö...
Kıvamında soğumuş nescafem heba oluyor!!!

Tembelliğim geldi...
Öyle böyle değil...
Ne çalışmak istiyorum ne para kazanmak ne de iki dirhem bi çekirdek giyinmek...
Güneşle-denizle sevişmek istiyorum...
Bol bol kitap okumak istiyorum...
Sevgilinin yanında olmak istiyorum...
Arabaya atlayıp turlamak istiyorum, keşif yapmak...

Ah aaaah...
Şu tatil denilen şey güzelde bitip geri gelmesi kötü... Bide sigara yasağına denk gelmesi ilk pazartesinin...

Bööööö !!!

Ege-Akdeniz, Adriyatik... Fark etmez... Beden deniz ister, güneş ister, şezlong ister, yarini isteeer...

:)

Hiç yorum yok: