Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

29 Ağustos 2009 Cumartesi

Plaj modası...

Büyük plajın hem hafta içi hemde ramazan boşluğunun keyfini sürerken yanımda ki şezloglara 2 hatun ve bir kız çocuğu geliyor...

Herşeyi ..ok varmış gibi gözlemlicem ya, dergimi göğsümün üstüne koyuyorum ve çaktırmadan inceliyorum onları...

Anne-kız ve teyze-hala gibi duruyorlar... Sohbet ediyorlar, gülüyorlar... küçük kızla kumlarda oynuyorlar vs... Bir süre sonra kız deniz diye tutturuyor...

Annesi bilmem kimler gelince giricez diyor...

Ooo oluyorum bir çocukken kaç çocuk olacaklar acaba diyerek dergime dönüyorum...
Tam keyfimin en güzel noktasındayken kız ciyaklamaya başlıyor...
Dönüp bakıyorum ki ikiz kızları olan bir hatun onlara doğru yürüyor...

Hıh diyorum 3 kız çocuğu... Daha ne isterim?...

Anne kalkıyor arkadaşının yanına gidiyor... İster istemez gözleme başlıyorum... Teyze/hala zannettiğim hatun kumda oturmaya devam ediyor... Gelen hatun onu iplemiyor... Nası yani oluyorum veeee kızım ne salaksın diyorum hatun bakıcııııı !!!

İki arkadaş kızlarını bana yapmacık gelen bi tavırla seviyorlar ve bakıcıyla gelen hatun hadi Madonna'nın yanına gidin, size kumdan pastalar yapsın diyor...

Çocuklar koşarak Madonna'nın yanına gidiyor, anneler şezlonglara kuruluyor ve başlıyorlar mühim ötesi meseleleri konuşmaya...

Ben yeni gelen hatuna gıcık oluyorum... İnsan adam gibi merhaba demediği birinin yanına çocuklarını nasıl rahatça gönderir?

Bu güne kadar yanımızda çalışanlara insan muamelesi yapmış bir aileden geldiğimden dehşetle olup biteni izliyorum...

Madonna güneşin altında 3 çocuğun nazını çekerken, anneler I phone memnuniyetsizliklerinden, kağıt oynadıkları arkadaşlarından, gittikleri kuaförlerden konuşuyorlar...

Ayy bakım kremi kullanıyorum o yüzden turuncu olmadı saçım diyor...

İçimden her yerin turuncu olsa ne yazar derken sağ yanıma anneanne, anne ve 3 çocuktan oluşan başka bir aile geliyor !!!

Hay şansımın...

2 oğlan bir kız veletler hemen denize koşuyorlar... Anne arkalarından bağırıyor, bilmemkimler gelecek oyun için...

Ulan tüm veletler bilmemkimsiz eğlenemiyormu artık?
Tek çocuk bendeniz deniz kenarında gıgı çıkmaz ne vakitler geçirmiştim eey gidi eeey...

Yarım saat geçmeden beklenen bilmem kimler geliyorlar...
İki çocuklu bir anne ve çıtır bi hatun...
Tek çocuklu hatunun bakıcısı varken bunların bakıcısı yok mu hayret derkeeeeen... Yeni gelen anne çıtır kız elindeki çantayı yere koymadan çocuklara Nihan ablanız size havuz kazacak diyor ve kıza dönüp hadi havuz yap diyor.

Budur abi, kendinden bu kadar emin olma ve rahat emir verebilme... Budur !!! Ilıca'nın büyük plajında eğitim alıyorum... Daha ne istiyoruuuum ah bi anlasaaaam? :p

Hatun anne-kıza dönüyor ve oyun işini ben hallederim demiştim dimi diyor !!!
Ve kıkırdayarak başlıyorlar sohbete...

Nihan abla 5 çocuk için havuz kazıyor...
Anneanne İspanya'da her gece çok ucuza paella yemişmiş... Aaa burda yapan varmıymış... Hemen rezervasyon yapsınlarmış...

Ah canım annem, şezlongta böyle yatıp paella sayıklayacak... Hayatta canımı başkasına emanet edip yan gelip yatmaz... Yatamaz...

Ah ah...
Ilıca plajına haaalk arasına İzmir paralıları inmiş... Ooo noooo !!!
Biri sağımda diğeri solumda paralı, bakıcılı, umursamaz analar...

Yani para bende de var... Bakıcıda tutarım hatta çocuğu taşıyacak taşıyıcı anneyide...
Ayy siz mi taşıdınız 9 ay, ben taşıttım ayoool ha haaaaaa... Alaçatı'da paella yemek miii, 1 günlüğünede olsa uçarım Barcelona'yaaaaaaaaaaa...

Hııııh!

Welkelaam Çeşme plajlarına bakıcısız inmek out !!!

Hiç yorum yok: