Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

7 Temmuz 2013 Pazar

Migrostan bildiriyorum...

Sabahın 9'da ayağında Twiginin üzümlü terlikleri bir kadın çığlık çığlığa Migrosta bağırıyor; Meze alalım mııııııı... Mezeeee...
Sabahlık alışverişi yapmaya gelmiş biz daimiler sıçrıyoruz!
Şşşşş... Yavaş azcık... Gazete, ekmek alışverişi modundayız... Henüz meze-alkol moduna geçmedik !

Tatil yöresindeyseniz her saat herşeyle karşılaşmak normal... Normalde pazar sabahı mahmurluğu daki biz daimiciler haftasonu yaşadığımız aşırıklıklara şaşırmadan edemiyoruz işte !

Çeşme'nin 2M Migrosu haziran başında tadilata girdi !!! Boş boş durduğu bütün kış değilde okulların kapandığı dönemde!!! Emekli teyze modunda hemen yönetimle iletişime geçtim sebep dedim...

Her yer her yerde... Sadece 2 kasa açık... Her günü bırak günün içinde bile her şeyin heri değişiyor... Selpak peçetelerin yerini bir türlü bulamadığımdan 2 gün el havlusu kullandık !!! İçeri bir giriyosun şantiye !!! Şantiyeleri severim ama müşteri kabul eden market şantiyesi pek sevimli olmuyor !!!

Çeşme Migrosu pilot seçmişler... Türkiyedeki ilk özel bilmem ne olacakmış... Malzeme temin edilemeyince Hazirana kalmış tadilat !!! Telefondaki oğlan ballandıra ballandıra bana yenilikleri anlatıyor... Ben abondane olmadan ürün alıp çıkma derdinde... Pilot olacakmış bizim Migros... Hayırlısı... Atlantik uçuşları görür inşallah !!

Bu haftasonu taze sevgililer damladı Çeşmeye... Her yerde el ele ehi ehiii modunda sevgilimle tatile çıktık halleri !

Sevgilisiz bir kadın olarak gözüm yok ! Hele taze 40lık olarak yarı yaşımdakilerin tazecik heyecanlarını kıskandığım hiiiç yoook ama gel gör adamı bayıyolar !!!
Gazete alalım mıııı? Almayalım mıııı ??? Arkanda 5 kişi varken gazete standının önünde bu kararsızlık ?!?!
Başbakanım bunlar daha gazete almaya karar veremediler sonra hangi gazete alınacak kararı vs. Sen bunlardan 3 çocuk filan bekleme... Bunlar sevişelim mi sevişmeyelim mi diye sorarken birak tatillerini hayatları geçecek !!!!

Aaaaa çekilin standın önünden... Nerde Cumhuriyeeet nerde??? Niye bu kadar yükseğe koyuyosunuz?!?! Bu yaştan sonra boyumuz mu uzayacak? Basketçimiyiz biiiiz?!?!

Kahve içmeden topluma karışmam tehlikeli mukadderaaat...

Okusakta okuma yazma bilmeyen toplumuz...
Otoparkın girişinden çıkmaya, çıkıştan girmeye kalkanlar !!!
Beyniniz mi sulandı? Sabah sabah hava o kadarda sıcak değil ama?!?!
Laf söyleyincede bakıyolar bön bön !!! Çıkıştan giriyosuuuuuun ?!?!?!

Geçen gün beyaz bir cipcik tarafından otoparkta mahsur kaldım! İşaret ve işaretçi okuması yok bizim memlekette ama insan sadece geri çıkılacak bir park alanında başka bir arabanın arkasına park eder mi?!?!

Tadilat sebebiyle anans çalışmıyor ! Amcam öğlen yemeği sofrasına oturmuş ekmek bekliyor ! Arkamda İzmir Barosu amblemli beyaz bir cip !!! Avukat olmuş ama...

Sinyalsiz dönenler, şeritlerini bilmeyenler...
Sadece geceleri eğlence mekanlarımızda eğlence yok ! Bir Migros bir raundabout bile eğlence yeri olabiliyor !!!

Sinyal vermeyi öğrenip, gezete alıp almama kararını tatile çıkmadan önce vermenizi, park ettiğiniz yere bi bakmanızı rica ediyorum...

Çok mu şey rica ediyorum?
Çeşme 2M Migros bile pilot olmuş ben niye olmim kahveli kahvesiz uçarım üstünüze diyorum... :p

Hiç yorum yok: