Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

17 Şubat 2009 Salı

Sevgililer günü yemeeee...

Cumartesi sabahı sevgililer gününe özel şahsıma münhasır hazırlatılmış olan çikolatalarımla birlikte yatakta gazete ve kahve keyfi yaparken, telefonu bipledi.

Her daim damarlarımda dolanan muzurlukla;
Sabah sabah birisi sevgililer gününü kutluyor diyerek telefonunu ona uzatırken; hangi sarışııııııın bu diye cırlayıp sonrasında masumca gülümseyip gazeteme kafamı gömdüm.

Biricik sevgilim, senelerin arkadaşı olsakta muzurluklarımı arada algılamakta-anlamakta ve nasıl tepki veremesi gerektiği konusunda azcık problem yaşadığından şaşkın ve sabah mağmuru gözleriyle bana bakıp hangisindenmiş söyliyim dedi...

Evet yaniii hangisinden, sabahın bu saatinde... ( bu arada saat 11 filan) Bu arada kim aramış-kim mesaj atmış merakında olmayan bir şahsiyetimdir. Güven denilen şey bende maleseeef sonsuzdur... :) O yüzden kimse kim di ama, benim kadar olmasada muzur olan sevgilim muzurluk oynunu oynamaya başladı:

Harika bir Fransızdan, bu güne özel harika teklifler göndermiş dedi...
Bana göz ucuyla bakıp, bilemiyorum dedi, sen bu gün için böyle bir teklif henüz yapmadın ve yapacağında yok gözüküyor...
???
Ben gidiyorum...
Nasıl yaniiii? Kim leeeyn bu Fransız ve teklifi ne? Veeer telefonu...

Gülmemek için kendini zor tutarak bana telefonu uzattı; ben sesli olarak mesajı okumaya başladım:
Sevgililer gününe özel, soğanın kilosu şu, patatesin kilosu bu. 1 lt. Ayçiçek yağı şu kadar, omo bu kadar.

Puuuuuuuaaaaaaaaaaa :))))
Bu gerçek mi?
Yani sevgililer gününe özel büyük bir market tüm Türkiye'ye böyle mesajlar mı yolluyor...
Ulan sevgililer gününde soğanı kim napsıııııııın?
Kim ayçiçek yağının derdindedir ki?

Bir market olarak bu güne özel şarabı yap yarı fiyatına, banyo ürünlerini indir, küveti olan alsın banyo köpüğünü boca etsin küvete ve aşk yapsın, keyif yapsın...

Sevgililer gününde soğandı-omoydu nasıl bir fentezidir leeeyn bu !!!

Ayçiçek yağını gidip alıyosun...
Adamın üstüne güzelce boca ediyosun... Korkma etraf battı diye... Omo var... Şiiiş indirimli...
Yavaş yavaş adamı boca ettiğin yağla yoğuruyosun...
Baharat ete lezzet verir...
Kekik olmazsa olmazdır... Kekiği adamın boyutlarına göre bol miktarda koy... Azcık acı kırmızı biber, tane karabiber... hıım hııım...
Birazda baharatlarla yoğur adamı... Baharatlar adamın gözeneklerini açılıp, o güzelim indirimli aldığın yağı içine çekmeye başlayıncaaaa, git soğanları doğra... Ama büyük büyük... 4 parçaya ayır bırak... Bu ete böyle soğan yakışır...
Sonra, patatesleri ister halka halka ister iri küpler halinde doğra...
Önce adamı tencereye koy, ardından soğanları ve güzelce bi pembeleştir...
Pembeleşince patatesleri koy... Bi çevirimde patateslerle kavur...
Sonra evdeki mevcut havuçtu, domatisti, salçaydı koy...
Düdüklüde pişiriyosan adamı, etin üstünü azcık geçecek kadar su koy, normal tencereyse bolca koy eeee pişmesi daha uzun süreceğinden...
Ete pardon adama çatal girip, leziz bir şekilde et kemikten kopana kadar pişir... sonrasında boynuna peçete takıp afiyetle yiiii !!!

Ev mi battı, omo var... Başka bir marketin gönderdiği mesajda da cif vardı... üşenmeyip o markete de gidersen fayans temizleme derdin de kalmaz...

Ben başka türlü bi fentezi yazamadım walla...
Sevgiliniz veya kocanız sevgililer gününü kutlamadı mı? O zaman alın size intikam almak için fırsat ürünleri... Dırınııııııım !!!
Harika bravoooo...'da bu mesaj sevgilime geldi...Hıııım şu pişirme işlemini sevgilim, fentezi dünyası benim kadar geniş olsaydı bende uygulayabilirdi.... Tanrım ucuz yırtmışıııııııım !!!
:)))))))))))

Ulan her gün gönderdiğiniz indirim mesajlarının başına yalandan ehe eheee bu gün sevgililer günü, hem onu kutlayalım hemde yersen, sanki bu gün için indirmişiz gibi soğanımızı satalım mantığınızdan ötürü sizleri tebrik ediyoooor, daha egzotik fentezileeeer kurmamızı sağlayacak fikirler bekliyoruz seneye diyorum !

Hiç yorum yok: