Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

15 Ocak 2011 Cumartesi

Beytiiii...

Hem karaciğer pehrizimin bitişi hemde 'daddy' lakaplı amcamın 73. doğum günü sebebiyetiyle bu gün Beyti'ye gittik...

6 sene sonra Beyti !!!
Florya Nişantaş'tan kalkıp hadi bi beyti yiyelim demek için çooook mu çook uzak bi mesafe...
70'li yıllarda hizmete giren Beyti memleketin en bi en süper nefis et lokantasıdır...
Türk mimarisi izlerini taşıyan binası ve dünyaca tanınan mutfağıyla size hem görsel hemide midesel zevk sunar... Ancak aynı zevki cüzdanınız almaz... O onun sorunudur mukadderaaaat !!! :))))

Terasıyla birlikte 7 salondan oluşan Beyti'de Kabul salonunda cam kenarında bizim için ayrılmış masamıza geçip, kurulup, nefis mi nefis etlerin, zeytinyağlıların, pilavların tadına varırken arka amsamıza bir çift geldi...

Adam ak saçlı yaşlı bişi... Hatun yarı yaşımda belki ondanda güccük, zayıf ama maşallah zürefaaa cennetinde yetişmiş...

Geçtiler oturdular...
Önce sizli-bizliydi muhabbet...

Masalarımı dinliyosun ozy aaa ne ayıp yapmayın !!! Beyti'de müzik sesi çok alçaktır... Ve alçak sesli konuşmayı sevmeyen Türk milleti insanı saolsun... İster istemez mezemiz oldular... :)

Bi süre sonra senli-benli olundu...

Tam kalkmamıza yakın hatun;

Bana ne aldın kiiiiiiiiiii? Bi çanta bide pırlanta kolye demez mi?

Daha ne alacaydıııı bacım? demek istedim ama ayva tatlısı nasıl nefistiiiiiiiiiiii... :)))

Bi yandan tatlımızı yerken kulaklarımız eeeeee? vaziyetindeydi...

Pek bişey öğrenemedik !!!
Amcamın kahve içmeyeceği tuttu !!! Hıh !

Ben var anlamamak...
Böylesine çıtır, hayatın baharında insanların, kırış kırış, buruş buruş adamlarla olmasını !!!
Para pul, lüks hayat, çanta, pırlanta?

O nooooo !!!

Başkasının değer vermesi için önce sizin kendinize değer vermeniz lazım !!!

Aşk olsa anlarım ama bu gün şahit olduğumuz örnekteki gibi bi durum çok mide bulandırıcı, çok gurur kırıcı...

Amma velakin hemcinslerim kısa yoldan köşe olmak istiyorlar !
Sen şanslısın ailenden dolayı dediğini duyar gibiyim hatunun...
Şanslı olsam da olmasamda bende domuz gurur vardır...
Ben yetiştirilmemin ötesinde şahsiyet olarak gururlu bi mahlukat olduğumdan, imkanlarım olmasa bile böylesine bişey yaşayamam...

İnsanız... Öğrenciyken aç kaldığım çok olmuştur... Ne arkadaşlarım ne sevgililerim bilmediler... (okuyanda milyon sevgilim olmuş sanacak !!! :)))) Amaaan sanan sansın namım yürüsün :pppp) Hala daha sevgilime 'ben eşşek ben tüm paramı yedim parasız kaldım' demem mesela... O çakarsa kem küm eder, itiraz ederim baktım yalanımı yemiyo, itiraf etmekten kaçış yok o zaman söylerim ama yinede para-pul almam... Alıyosamda o borçtur... Böyle manyak bişeyimdir...

Allah kimseyi ihtiyaçtan birisine muhtaç etmesin... Dostum içinde düşmanım içinde dileğim budur...

Neyse konuya gelelim...
Ben bu yaş farkı olayına gıcığım...
Tazecik insanlar pörsümüşlerle beraber!!! Aklım almıyor...

Birlikte yaşlanırsın, birlikte pörsürsün o ayrı...
Bilirsin hangi çizgi, hangi beyaz ne için...
O kırışığa, o sarkmaya, o ize sevgiyle bakarsın...
Adamın kel kebelek kafasına bakıp saçlı hali nasılmış acaba diye düşünmek yerine, aaaah canım, neden sonra, hangi olaylardan sonra saçları gitti demek başka... Yanılıyormuyum?

Oooo nooo ben pek bi romantik, pek bi sevgi böcüüü bişiyim !!! :pppp

Kuzenlerimden biri analarımızdan da büyük birisiyle beraber !!!
Hatun benden 2 yaş büyük !!!

Duyduğumda direk aklıma gelen viyagra kullanıyomusunuz diye sormak olmuştu !!!
Bana döndü çok kötüsün dedi !!!

Ne kötüsü beeee !!! Senin hayata, yaşama ihtiyacın var !!! Manyak kocanla boşanalı kaç sene oldu, ve o bilmemne evladı aynı 'aliye' dizisindeki gibi oğlunu sana göstermiyoooo !!! Senin morale ihtiyacın var... Tamam 'amca' yaşanmışlığıyla, hayat tecrübesiyle sana iyi gelebiliyo olabilir... Hatta oturup sohbet etsek hepimize yol gösterici olurda... Senin hayata dönmek için hayat fışkıran gecede 20 postalık performans yetisi olana ihtiyacın var, yaşayıp, ununu eleyip eleğini aşmış birine ihtiyacın yok dedim...

Tamam kabul, gecede 20 posta imkansız bişiiii !!! :)))) Abarttım kabul !!! :) Ben onun korktuğu için sığınmasını istemiyorum. Zarar görsede, yaşamasını, umutlanmasını, eskisi gibi korkusuzca hayatını yaşamasını istiyorum. Birlikte olduğu adam zararsız ! En büyük zarar bi gün tıkdanak ölüp gitmesi olacak ve onun üstündeyken olmaması duam !!! :)

Kabullendiremedim... Haftada 2 defa buluşuyolar... Bende Sex&City'deki Semeeenta modunda ön sevişme bu geceydi, goool öbür geceye inşallah maşallah modunda takılıp duruyorum !!!

:PPP
:)))))))))))

Alçaaaam, biliyorum...
Ama davul bile dengi dengine...
Adamın huzur arzusu, kadının gezelim tozalım arzusu... Bide işin içinde para pul varsa bana onu al bunu al, niye almadın durumu...

Ulan zürefaaa cennetinde büyümüş hatun, adam seni yemeğe Beyti'ye getirmiş ve o içmiyo sırf sen bi kadeh içerim ben dedin diye sana şişe açtırıp masanı donatmış ya... çantayı geçtim, pırlanta kolye almış ya... Daha ne istiyooon sonbaharında ki adamın gülü?

Neyse ne...

Yiyenede, yedirenede gıcık oluyorum...
Ve bir takım çıkarlar-ihtiyaçlar vs. için yaşanan ilişkilere ise genci-yaşlısı-zencisi-beyazı-çayniziii fark etmeden her türlüsüne gıcık oluyorum !!!

Sevgiliiiiiiiiiiiiim sen bu güne kadar bane ne aldıııııııııın? Hııım? Onu aldın bunu aldın şunu aldın o kadar !!! :ppppppp

Oh çok şükür binşükür... Sonunda mideciğim bayram etti, cüzdanım ağladıya... Olsun... Tanrım sen kimseyi aç, benim gibi et severleri etsiz, kısaca kimseyi sevdiği şeyden, yediği-içtiğinden ayırma tanrım...

Sağlığa efendim... ;)

Hiç yorum yok: