Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

3 Ocak 2011 Pazartesi

Kırmızı zebra'nın maceraları eheee ;)))

Yeni yıla 1 hafta kala son haftasonu...
Cuma gecesi sabaha karşı noluyooo leeeyn ağzımın içinde ne var diye uyandım!
Uyku sersemi ne aradıysam artık bişey bulmayınca o haaa oldum yine dişlerini mi gıcırdatmaya başladın?
Ne gıcırdatmacaysa kendi sesime uyandım waaaay olup...
Uykuda Ice age'de ki Sit'in birebir kendisi olan bendeniz sııııızzzzzzzzzzzzzzzzz oldum...

Sabah christmas alışverişi yapmaya Nişantaşlardan teeeee karşı yakada ki Metro'ya (Malsef teeee olmasına rağmen orası daha yakın) giderken sağ alt dişlerde hafiften bi sıkışma-itişme hissetsem de gıcırdatma, gıcırdatmaaaa etkisi diyip durdum !!!

Efenim yeni hastalığım, yeni biram, bundan sonra Çeşme'de-meşmede götürebildiğim her yerde elimden düşmeyecek nefiiiiis ALKOLSÜZ Alman birası olan Bitburger ve tarçınlı-çaklıktı kurabiye alıp eve gelen bendeniz akşam için biraları dolaba atıp, kukilerle kahve keyfi yapmaya hazırlanırkeeeeen sevgili ağzım, biricik dişlerim sorunun ne olduğunu pıttanaaak belli etme kararı aldılar:

Hepsinin çekilipteee, bi tanesinin aaay ben çıkmicaaaam baaaaneeee, çıkmayıpta yerime gömülüceeeem diyen son 20'lik dişimin eee sıkıldık biraz daha başımızı yükseltelim istediği ortaya çıktı !!!

Leeeeeeeeeeyn !!!
Senelerdir sönmüş volkan kıvamında yaşıyoduk!!! Vezüv olmanın ne gereği vardı?
Arada yarım günlüğüne yada 1 günlüğüne hafif bi yutkunma problemi yapardın, bebeklerin çıkan dişleri edasında kaşınırdın... Hiç çıkmaya niyetin yoktuuuu... Seni gören her dişçi madem problemsiz bir birliktelik kalsın kalsın diyodu sana...

Eeeee manyak cumartesi öğleden sonrasını mı buldun?

Evet!!! Cumartesi öğleden sonramı buldu... Buldu ama benim kuki-kahve ve alkolsüz bira keyfi yapma azmime yenik düştü ta kiiiiiiiii akşam sevgiliyle konuşurken kaaaapaaat kapaaat diyerekten sevgiliyi, telefonu ve kendimi bi yere savurduğum ana kadar !!!!

Aaaa.... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHGGGGHHHH !!!
Beynim mi çeneme vuruyodu çenem mi beynime?
Bilmiyorum...
Şuursuz 1 saat geçirdim. Bende biraz ağrı-acı eşiği yüksekliği vardır... Yaşadığım acıdan daha fazlasını yaşarsam ilaç içerim der ve kolay kolay ağrı kesici içmem. Böyle bi manyaklığım vardır !!!

Mukadderaaaaat !!!

Ancak teeee kmlerce uzakta ki sevgili ve 10.30 civarlarında izlediği konserden şakıyarak dönen annem tarafından durumumun vahim olduğu çakılıyodu ama ben çakmaz bi vaziyetteydim düşünün eşik derecemin yüksek inadını !!!

Annem bu böyle olmaz dedi... Hortlamışsın...
Pörtlemişte olabilirim... Sanırsam sağ çenem biraz çıktı, dişim biraz daha azimle itişip-tepişirse yanağımı şık bi cabrioyo ya çevirecek... Hıhııım... Cabrio bi ağız ve öpüşmek?... Evet anne sapıtık düşünceler başladığına göre eşik sınırım geçilmiş hadi gideliiiiğğğğğğim !!!

Gittik eve en yakın diş hastanesineee... İsim vermicem dava ederler... Asıl ben onlara cıs-cus yapmalıyım ya neyse...

Diş dedik, 20'lik dedik... Amerikan polisiye filmlerinde ipucu için hep başvurulan ama bizim memlekette pek başvurulan bi prosedür olmadığını düşündüğüm nefis bi diş değil ağız röntgenim oldu !!!

Hep fotoceeenik olduğum söylenir ama bunda... Bu ne biçim dişleeeer, ne biçim kemik yapısııı o noooooo ölüpte kuru kafa kaldığımda çirkin dişli kadınmış dicekler bana şeklinde kendi içimden ağrımın levellına göre çılgınca kadınsaaal bi sendrom yaşadığımı itiraf etmeliyim !!! :))))))))

Hatun fotojeniklikle alakası olmayan teknolocik röntgenime baktı, sonra sorunlu 20'liği bulmak için ağzımın içine girdi veeee...

Buna müdahale edemem dedi...
Sebep oldum?
Cerrah gerekiyor!!!
Neeeee? Yaw daha öncekiler cerrahi müdalesiz çekildi... Niye cerrah şimdi?
Çünkü, gömük, çünkü üstünde kemik var ve iltihaplı...
Eeee?
Ancak pazartesi cerrahımız gelir...
Eeeeeeeeeeeee?
Şu an size anestezi yapabilirim sadece... Pazar günüde kötü olursanız yine acile gilirsiniz...
Tabi tabi... tüm haftasonu için size vereceğim anestezi parasının daha azına Amsterdama gider turistlere yasaklanmadan önce kukimuki yer kafam iyi ağrıyı unutmuş dönerim leeeeeeeeeeyn !!! 'ni içimden dedim tabi...

Eheee... :))) Amsterdaaaaam... Aaaa.... Hııııım...

Mutlu böcük eve geldik efendim... Bu sefer anestezili Sit pozisyonunda salyalar akıta akıtaaa uyudum ta kiiiiii sabahın dördüne kadaaaaar !!!

Kadim dostum apranax ah aaaah... Alırsın bi Apranax fooord olursun Apa loorrrdu kıvamında telefon edilebilir makul saate kadar takıldım apacığımla...

Alt komşum, sevgili dişçim pek bi sosyetik dişçidir... Estetik dişçiliğin Türkiye'de ki önde gelen kişilerindendir... O gördüğünüz nefis dişli ünlüler var yaaa şişşşş ondan çıkma ;) Malsef bende sanatını kullanamıyor... Bende eski amalgamları kaldır, beyaz dolgu yap, yarım kanal tedavilerini tamamla gibi uzmanlığının dışında harbi angarya dişçilik yaşamakta...

Oysa gitsem ona tüm dişlerimi yenile desem ooooooo sanatı nasıl şakıyacak ağzımda ve sırf dişlerim için bu yaştaaa ergenlik aşıkları gibi aşıklarım olacak !!! :pppp Tabi bunun için Audi parasını ağzıma harcamam gerekirde ben seviyorum gazilerimi... Eheee

Belki son 50'lerde... Ağzıma bi auti parası yatırımı yapacak kıvamda zengin bi kocam olmuşsa o zaman belki...

:pppppp :)))))))))))))

Ay şekerim pek bi hoşuuum!

Neyse sevgili dişçim büyük ihtimalle pazar golf keyfinin içine sıçtığımı ima etmesede o tatsızlıkta mesajlarla tedevime başladı!

Şu büyük diş hastanesi beni antibiyotik tedavisine başlatmalıymış !!! Pazartesi günü çatır çatır, canlı canlı cerrahın önüne atacaklardı tedavi etmeden !!!

Aman dikkat edin... Sorun, soruşturun, öğrenin...

İltihap olsun olmasın antibiyotik tedavisi verilirmiş efendim... Ki benim röntgenimde kör gözüne parmak kıvamındaki şeyi görmeden beni yollayan doktoru baya bi tebrik ettik !!!

Neyse hiiiç sevişmem kendisiyle ama malesef dişçim onu çok seviyor: 1000'lik augmentin... Pazartesiye kadar sabah akşam aşkımız başladı...

Pazartesi sabahı pijamalarımla aşşağıya indim... Ehe aynı binada doktor olması güzel oluyor... Ev haliyle rahat rahaaat... :)))

Röntgenimi görüp, ağzıma dalıp çıkmasıyla telefona sarılması bir oldu dişçimin !!!

Memleketin en saygın dişçilik fakültelerinden birinin dekanını aradı !!!
Hocam dedi, kemik altı ve itihaplı... ağrı çok tedaviyi bekleyemeyeceğiz...
Tanrıııım dişçimi seviyoruuuum bir an önce çenemi almak için uğraşıyoooor cik ciik ciiiiiiik !!! :)

2 saat sonra cenneti vaad ederek beni eve yolladı... Tanrım nerden bilebilirdim o gün yediğim yemeğin neredeyse son yemeğim olacağını... Ah aaaah !!!

Neyse ciddi diddi klasik ameliyat prosedürü uygulattılar... Ooo tanrım maymun şeyini görmüş şey zannetmiş durumu filan yani modundayım ben !!!

Ama onlar diiildi !!!
Birazcık ciddi bi durumum varmış efem...
Hafiften çenem çıkacakmış gibi panik yaptığım, başarılı geçen operasyonumun sonucunda 38'ime girdikten günler sonra ooooh cümle elalemeee inat sen çıtırsııın oh ooooh yandan yandan oooh çatlasında patlasınlar eylemi yapan dişim alındı !!!

Sevgili dişime teşekkürediyorum çıtırlık duygumu, hislerimi perçinledi perçinlemesinedeee hayatımın içine .... etti !!!

İltihaptan dolayı dikiş atılamadı... 2 gün boyunca sadece sıvı gıdayla besleneceğim söylenip, ekstra 500 mg'lık bir antibiyotik daha verildi... 8 saattte bir al ford ol lord dediler...

İyi dedik çıktık yukarı...
Ha haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!
Pazartesinden cumaya evden dışarıya adım atamadım !!!

İlk gece lohusa kadınlar modundaydım... Eveet sezeryan ama ağızdan aha aahaa !!! Dişimin operasyon bedelini duyan annem eee doğursaydın bari dedi... Şu an ki halinin ondan pek bi farkı yok... Ücretinde...

Sevgili iş arkadaşım Simbat konuşamamamdan dolayı çok eğlendi... Ve halimden ötürü bebekler nerdeeee diyip durdu !!!
Maskara olduk !!!
Beeeaan bii kkoggusabılım dooğğracaam ben ! Göösterecem beeen bebegleri...


Bir 20'lik çektirdim ve 9 doğurdum günlerce !!!
İki antibiyotik, 8 saatt az geldiğinden neredeyse 4 saatte bir apranax...

Yemek yemeğe başladıktan sonra ağzını açamama derdi, ağzımı açamadığım için dişlerimi fırçalayamadığımdan durmadan dişçimden azar yediğimden, 38'lik bendeniz gittim 2-4 yaş diş fırçası aldım !!! O lanet minik şey bile zor girdi ama !!!

Bi anda diş çekimindeeen, ciddi operasyon nekahat dönemine geçiş yaptım !!!

Ben alt tarafı 2 günlük bişey derken... Ah aaaah...

Sonunda dün ağrım geçti... Bu sabah kendi fırçamla dişlerimi fırçaladım... Akşam için güzel mi güzel kanlı canlı nefis bir bonfile yerim hayalleri kurarkeeeen , kaşınmaya başladım...

Kaşın, kaşın kaşıııın, kaşıııııııııııııın !!! Geçmiyooo !
Vücudumun her tarafı kırmızı benek dolu...
Eheee kırmızı zebraaa oldum !!!

Antibiyotikler alerji yapmış sevgili vücuduma...
Bu sefer başka doktor, başka ilaçlar... Veee yeni bir yemek yiyememe durumu !!!

Et, balık, süt, yumurta, meyve, meyve suyu, gak-guk yassaaaaak !!!
Neeeeee?

Bugün doktorun karşısında deli gömleği giydirilmesine ramak kalmış deli gibi bi bacağımı bi saçlarımı, bi yüzümü durmaksızın karşırken, ağlamaklı ağlamaklı ben 1 haftadır açım doktor hanııııım dedim...

Yapmayın etmeyin! Ben bu yeme listesiyle 10 gün sonra taşın allahın fıstık olurum !!! Bu verdiğiniz resmen yaz öncesi ölüm diyetiiiiiiiiiii !!!

Karaciğeriniz tepki veriyor dedi... Çok yüklenmişler size...
Ama şimdide siz yükleniyosunuz...

Mukadderaaaaat !
03 ocak 2011, 1 hafta önce yirmilik dişini çektirmiş taze ex çıtırım, antibiyotik alerjisi mağduru kırmızı bi zebrayıııım !!!

Açıııım !!!
Durmadan kaşınıyorum !
Sıvı tüketip, mağrul yemekten '0' beden olucam 10 gün sonra... Evet 2011 benim fıstıklık senem olacak ahaaa !!! :pppp

Bi sabah kahvesi içmediğimde bide haftada 3 gün orta büyüklükte az pişmiş bonfile yemediğinde sıyıran kadınııııım beeeeeeeeeeeen !!!!

1 haftadır bonfile yiyemediiiiiiiiiiiiiiiiiiim !!!

Ölürsem mölürsem, vasiyetimdir:
Başucuma, Tekirdağ'ın nefis kekikli çayırlarında beslenmiş danacıktan, baktığında çiğ çiğ yenebilecek izlenimi veren bonfile getiriverirseniz makbule geçer... Aslındaaa, oldu olacak tam vasiyet olsun; Tekirdağ'ın saray kasabasında Filiz kasap var... Adımı söyleyin o anlar, oooof ondan bana özel bi sipariş olsa ölülerinizin ruhuna, cennete gidersiniz valla...

10 gün daha et yoook !!!
Vücudum kırmızı benekliiii, su çiçeği çıkarmış veletler gibiyim !!!
Bu yazı niye bu kadar uzun ve saçma mııııı? Çünkü ne popomdan yediğim iğne ne de kaşıntı için aldığım ilaç kaşıntımı dindiremediiiiiiiiiiiiiii !!! Kaşımayayım diye kendimi yazmaya verdim !!!

Oooo tanrım, bonfileden önce gelin ve kaşıyın beniiiii !!!

Bundan sonra naaah diş çektiririm !!! Naaaah antibiyotik içerim !!!
Çürüsünler, koksunlar... Bitmiştir ! Dişçiyle ve antibiyotiklerle ilişkim bitmiştir !!!

Cem Yılmaz'ın askerlik anılarını anlattığı stand-uptaki gibi,

Ben böyleeee yeni yıla girişin, dişin, alerjinin, tedavinin, kaderin, kısmetin,havanın-suyun, herşeyin ama herşeyin ...mnakoyyim abi !!!

Yoooo yooo çok çok acıların kadını modundayım, hatun sabah kahvemede el atıyodu, sigaramada !!!

Aaaaaaaaaaaaa !!! Biraz empati... ;)

Hiç yorum yok: