Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

22 Mayıs 2013 Çarşamba

Ülkeler arası alem...

Kilometrelerce öteden gece alemi yapılmaz mı diyorsunuz? Çok yanılıyorsunuz...
Geçen akşam ben ve Gozgoz birimiz Samsun'da ötekimiz Frankfurt'da öyle böyle değil alem yaptık! Ama ne alem! 

Cuma gecesi katıldığım yemekten geceyarısı civarı döndükten sonra  yatmadan önce kendimi bir kez daha zehirlemek üzere Çiftlik caddesine bakan balkonumuza çıktım...

Bir elimde I padim diğer elimde sigaram gece keyfi yaparken bir takım bağrışlar-çağrışlar oldu... 
İlk başta sarhoştur sarhoş diye iplemediğim bağrışlar artınca bir anda tipik bir Türk (Türkiyeli mi demeli acaba) olarak ilgimi çekmeyi başardı...
Anam o nee cadde üzerindeki bütün binaların pencereleri insan dolu! 
Algıda da bu kadar seçicilik yapılmazki kardeşim! 
Sarhoştur sarhoş diye iplemediğim olay meğersem nefis bir kavgaymış ve ben başını kaçırmışım!!!

İçkili olduğunu tahmin ettiğim bir adam, karşı köşedeki binanın önünde bir şeyler parçalıyor! 
Yoldan geçenler, camlardan çıkanlar pür dikkat izliyor...
Bende aldım elime I padimi ve olayı fotoğraflamaya başladım! Ve Samsunlu eş-dosta facebook üzerinden canlı yayın yapmaya başladım...

Flaş falaş falaş ! Çiftlikte olay! Olay yerinden sıcak görüntüler!!!

Dırınınııııım...
Uzağı yakın eden teknolojinin gözünü seveyim!
İş için Frankfurtlarda olan Gozgozum memleket hasreti içinde feycini açmış uyumadan önce uzaaaakta bıraktığı ailesinin -eşin dostunun sayfalarında dolanırkeeeen benimle aleme düştü ama ne aleeeem!!! 

Adamın önünde bir şeyler parçaladığı bina Gozgozların eviydi... Ve sıcağı sıcağına çekip yayınladığım fotoğraftan annesini gördü ve aşağıdaki mesajlaşma başladı fotoğrafın altında;

-Ozy camdaki annem mi?
-Yeeees...
Olayın başını kaçırdım ya... meraktan çatlıyorum! Gozgozun annesi belki bliyordur diye;
-Anneni arasana ne olmuş?
-Uyuyordur yazık heyecan yapar şimdi :) Bi de sen nerden gördün taaa Frankfurttan der onu açıklamak daha zor :)))))

Laaan... meraktan ölüyoooom! Sanki ege şehriymişiz gibi ekilmiş yan apartmanın önündeki palmiye görüntümü kesiyooo tam göremiyorum zaaaati !!! Adam hala bişeyleri parçalıyo... Nani naniiii ahanda polisde geliyoooo... Yaw Gozgozum annen uyanık yaaa walla... I padin zoomu bu kadarcık yoksam ben anneni daha net çekerdim ama...

-Yok yok annen uyanık camda!!!
Aaa camdan walla yaaa... Annen direk karşıdan görüyo olayı yaaa... uff-puuuf... Bu mesajdan sonra Gozgoz'dan ses kesildi... Polisler geldiği için I padi bırakıp polislerin koşturmasını izlemeye başladım... İlerden birilerini yakaladılar arabaya bindirdiler, sonra ambülans geldi... Lanet palmiyeye söve söve I padimi açtım kiiiii, Gozgoz gece yarısı meraklı arkadaşına uymuş Frankfurtlardan annesini arayarak kadını şaşkın ederek hikayeyi öğrenmiş ve bana yazmış!!!

Samsun-Frankfurt ortak dedektiflik çalışmasıyla kedinin meraktan öldüğünü bilmeme rağmen merakımı tatmin etmiş olduk! :))

Kokoreççiymiş adam! Karısına serum bağlamışlar...vs...
Ancak benim yüzümden Gozgoz annesine durumu nasıl bildiğini anlatırken baya bi zorlanmış... Gecenin bir vakti kadıncağız töbe töbeee olayamı şaşayım, oğlumun ortaokul arkadaşının merakından dolayı gecenin bir vakti oğlumla konuşmamı sevineyim bilemedim demiş... :)))

Gözünü sevdiğimin teknolocisiiii beaaaa... Adamla İstanbul'da buluşamazken Samsun-Frankfurt hattında facebook sayesinde buluşup gece gece olay bile çözdük!

Efenim benimle arakdaş olmaya devam ediniz... Benimle her an her yerden her türlü alemlere akmanız mümkün ve ihtimal... ;)))


Hiç yorum yok: