Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

4 Ekim 2013 Cuma

Şşş uyyomusuuuun? ;)

Bu gün bir arkadaşım facebok sayfasına; Telefona gelen günaydın mesajı: Uyandım benimle ilgilen! Yazmış...

Okuyunca gülümsedim ve yazanın ne kadar espirikli, muzur ve eğlenceli biri olduğunu düşündüm ve sonra... Çok uzun zamandır günaydın msjı yazmadığımı ve almadığımı fark ettim...

Ne güzeldir aynı frekanslarda olduğunuz biriyle ilişki yaşamak ve o ilişkiyi flörtleşerek yaşamak...

Bu gün aklım eski aşklarıma gitti... hayvanlar günü olmasıyla mı (:p) yoksa sabah msjların anısıyla mı bilemiyorum... Çoook eskilerde dolandım...

Yalnız olmaya alışıyor insan... Aslına isterseniz ilişki yerine ilişkisiz olmak zaman zaman çook hoşuma gitse de arada muzurluk yapacak birilerinin olmayışı kötü hissettiriyor...

40 yaşında koca kadın olarak kankilerime benimle ilgileeeeaan diye msj atmam doğru olmayacağından en çok sevgiliyi muzur anlarımda istiyorum...

Yaş ilerleyince de koca koca insanlar olarak muzur msjlar atmak dünya aleme a aaaa dedirtecek olsa da... İnsan muzurluksuz yapamıyor... Ya da ben yapamıyorum! Kadı kızı kusuru durumları... :p ;)

Uyandım benimle ilgilen yerine, hey bu gün birbirimizi aramadan geçirmeyi başardığımız 15 bilmem kaçıncı günümüz oldu, sonunda ayrılmayı başardık diye mesaj atma muzurluğundayım da... Hazır sonunda ayrılmayı başarmışken bunu kutlayalım derken işi yine boka sararız diye uslu duruyorum... :)

Sabah muzurluğu yapmasını özlemişim... Çoook...
Hayatınıza neşe katan, flörtleşmeyi hiç bir zaman bırakmayacağınız insanlarla birlikte olun... 

Bir sevgiliniz varsa ve geçmişte onunla yaptıklarınıza özlem duyuyorsanız eğer ooow bebem o ilişki bitmiştir artık! 

Neyse enerjime ve muzurluklarıma ayak uyduracak yakın zamanda sabah msjlarına başlamamı sağlayacak kısmet ver tanrııııım... ;) 

Ve sonunda ayrılmayı başardığımız adam, bu gün seni hiç düşünmedim... Senin özlemin henüz kor olmadı... Günün anlam ve önemine dahil olanlardan değilsin henüz için rahat olsun... :)

Dünya hayvanlar ve eski sevgililer günü kutlu olsun !!!
:p

Hiç yorum yok: