Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

28 Ocak 2014 Salı

Flört seçmeleri...

Flört alemlerine resmi olarak dönüş yaptım...
Artık bi sevgilinin olma zamanı gelmişti...
Amaaaa, 2008'den bu yana flört alemlerinin çook değiştiğini gözlemleyince bekarlık sultanlıktır looo oldum!
Wallahi oldum, billahi oldum!!!

Teknoloji denilen zımbırtıyla millet kafayı yemiş!
Herkescikler bir oyuncu, bi sanal, bi yazmacı...
Herkes herkese oyun oynuyor...
Taktik üstüne taktik geliştiriyor...

Tiyatro kitapları basan bi yayın evimizin olması vallahi iyi bişeymiş...
Oyun oynamaktan kendisini Brodway yıldızı sanan adamlarla baş etmek için, doğaçlama teknikleri kitabımızı hatip ettim wallahi!

Taktik konusu ise hala çalıştığım bişey!
Futboldan anlamayan bi kadın olarak, 3-5-2, 4-4-3 yapmayı beceremiyorum!
Ofsayt ne 40 defa öğrenmiş 40 defa unutmuş bi kadın olarak taktik işi zoor, çook zoor...

Galiba milletin sandığı kadar zeki bi kadın değilim!
Amaan okumuşum, mimar olmuşum... Bu yaşa kadar yetmiş zekam, bu yaştan sonra sevgili yapmaya yetmiyosa yetmiyooo canım! Diplomayı alacak zeka sevgili edecek zekadan daha kıymetli değilmi? (züğürtmüyüm neyim acep :p) 

Adamlarla buluştuğumda hangi oyunun seçmesine geldiniz kardeş diye sormamak için zor tutuyorum kendimi...
Ben Şekspir amcadan Hırçın Kız'dan bi tiraaad şey edicem siz?
Hııım yine Issız Adam...

Aaay o kadar çok Issız Adam oynayan var ki!!!
Allahıııım kadın kısmısı değil erkek kısmısı çook aşk acısı yaşamış!
Hemcinslerim ve ben aşktan, sevgiden bi mok anlamıyos!
Hep adamlar anlıyo!
Gerçek sevgiyi bulup kaybeden hep erkekler olmuş!
Ne duygusuz şeyiz biz!

Sosyal medyada aktif bir kadın olarak, flörtlerin ve ilişkilerinde sosyal medyada başlayıp-gelişip-bitmesini doğal bulmalıyım dimi?
Ama hayır!
Çok ödlekçe, salakça geliyor...
İlişkinin bittiğini 'anaaam WhatsApp'dan engellemiş beni yada Face'den silmiş'le öğrenmek hiç hoş değil... Kadını erkeği bırak insanlığa sığmıyor!

21.yy'da hala insani şeyler beklemem beni eski moda yapıyorsa kardeşiiiiim ben 20.yyda doğduuuum demek istiyorum! 

O kadar çok sosyal medya zımbırtısı varki...
Adamları-kadınları takip etmek için hepiciğine üye olup sabahtan akşama akıllı telefonlarımızı parmaklamak gerekiyor!

Aaaay yok!
Uğraşamam!
Oyun oynayamam, taktik yapamam!
Bu yaştan sonra oyun oynicam tek yer olur...!

Tamam kız erkeğe naz yapar, erkek duygularını belirtmemek için bilmem ne yapar... 
Yaparda işin boku çıkmış artık!
O kadar oyun, taktik yapacaksam giderim oyunculuk eğitimi alır sahneye çıkarım!
Zamanında Şahika Tekand sahneye yakıştığımı söylemişti... Alırım eğitimi çıkarım sahne, oynarım oyunumu...

Ama karşı cinsle ı-ıh!
Yaşıtım adamların beceriksiz Issız Adam oyunları öyle komikki...
41 yaşında bir kadın olarak yirmi sonu, otuz başı adamlar yaşıtım adamlardan daha aklı başında, daha olgun diyorum... 
Ama maalesef eeellimden önce küçük adam düşünmüyorum! :p

Heeey ya sahneye çıkın ya play station oynayın!
Flört sever ben, flörtten de, sevgilim ossundan da vaz geçtim abi!
Bi geldiler bana...
Ben bi 3-5-2 bi öğrensem çakacam hepsinin poposuna taktikli tekmeyi de...
Neyse, şimdilik yürüüün gidin ense traşınızı görekle...
:p

Hiç yorum yok: