Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

7 Temmuz 2008 Pazartesi

Cuma gecesi end'i

Gece yarısı aynanın önünde bastırılmış göz yaşı krizimin geçmesini beklerken düşünüyorum:
Nolucak halimiz?
Adamlarda da aynı dert kadınlarda aynı dert !

Hapşuuuuuuuuuuuuu...
Tanrım sağım solum yüzüm gözüm yaş ve sümük içinde !!!

Lanet gözyaşlarımı bastırmak yerine bedenim her normal insanın yapacağı şeyi neden yapmıyor?

Neden böğüre böğüre ağlamak yerine 'alerjik nezle' adı altında istediği gün ve saatte bana bu işkenceyi çektirtiyoooor ?
Tanrım neydi günahıııııım?
!!!

Hapşuuuuuuuuuu...

Birlikte olacak kız yok diyor. Var da adam akıllı bir ilişkiye girilecek yok !
Aaaa benim derdimin aynısı !
Gecenin sonunda bana dönüyor ve 'Hadi gidelim kukumu ye' dedi diyor.
Hödööööö???
Gidip kumru yiyelim demiş olmasın diyorum.
Gülüyoruz !
Millet deliye biz akıllıya hasretiz amma velakin nedendir bilinmez tüm manyaklar bizi bulmakta !
Ne biçim adamsın leeeyn diyorum... Hatun ye demiş yememişsin.
Ozy diyor anladın ne demek istediğimi-derdimi yapma !
Yapmim dicemde muzurluk yapılmayacak gibi değilki !!!

Karışığım çok !
Bir adam sebebiyle...
Boşveeeeer dedim demesine de...
Kendimi beyefendi sayesinde azıcık salak hissetmekteyim !
Beyefendinin mi yoksa kendi hatamdanmıdır nedir bilmiyorum hissettiğim bu salaklık halinden hııır vaziyetteyim.

Akıllıya hasretken yine deliye çattık diye dolanırken...
Londra'lı alman adlı bir ingiliz çekim hattıma düşüyor...
Hoş o düşecek bir şeyler ararken benim geyik muhabbetimde takılıp kalıyor...
Adam mimar olduğumu duyunca daha önceki ecnebi ereklerde tekerrür eden bu şahıstada oluyor veeeeee intelicııııınt arkitekt womııııın oluyorum birden !
Yaw bu gavurlar neden mimar kadınlara böle tepki veriyo bi anlayabilsem !!!
Yerli malı yurdun malılar tepki vermediği gibi tepiyolarda !!! Ama bu ecnebiler... Domatis güzeli de ossan, IQ'nun sadece Q'sunada sahip ossan seni dünya güzeli intelicıııııııııınt ilan edip baş tacı yapmak için uğraşıyorlar !!!
Çözemedim !
Mukadderaaaaaaaaat !

Gönlün istediği 1 alahın verdiği 2 !
Ama gönlün istediği değil !!!
Hoş bu gönül ne istiyo o da pek belli de değil yaaaaa...

Hapşırık krizlerimin arasında gözüm bir ara aynaya takılıyor...
Bunca salya sümüğe rağmen aynadaki görüntümden hoşnut kalıyorum.

Bir yerlerde ama nerede?

Kendimi kendi ellerimle içine soktuğum bir kapanda hissediyorum.
Seneler öncesinin o bildik tuhaf-bunalımlı hali...
İşsizken içinde bulunduğum o durumun kokusu burnumda...

Hapşuuuuuuuuuu...
Bu kadar sıvıyı nasıl üretiyorum ve bunca sıvı arasında nasıl oluyoda bilmem ne zamanının kokusunu duyabiliyorum !!!
İntelicıııııııınt değil inkıridıbıııııııııııııııl bi hatunum o kesin !!!

Yüzümü gözümü bilmem kaçıncı defa silerken, sabret diyorum...
İyi ve güzel şeylere az kaldı...
Bulacaklar seni !

Başlicam şu sikrıt mikrıt zırvalarına !!!
Kendini kandırmaktan öte bişey değil !
Ben kocaman İstanbul'da adam yok derken avuç içi İzmirde'de kadın yok diyor işte adam !

Napsak gidip okutup üfletsek mi kendimizi?
Kocaman olmuş göbeeem bi işe yarar yazdırırız bişiler...
Belki o zaman tünelin ışığı net görülür?

Ne istediğini bilen adam istiyorum !
Şu an ilişki istemiyorum ama ilişki düşündüğüm zaman seni düşünürüm ve sen risk al diyen benden daha manyak daha çatlak bi adamı istemiyorum !

Hayatı paylaşmak istiyorum!
Gülmek istiyorum
Gezmek istiyorum
Birlikte ağlamak, birlikte sıkılmak istiyorum ! birlikte sıkılmanın 'i'li halinide istiyorum !!!
!!!

Hıııııır !!!
Hapşuuuuuuuuuuuuu...
Ebeniiiiiiiii !!!

Verdiğim kadar değer görmek istiyorum !
Önemli olmak istiyorum !
Özlenmek istiyorum !
Gözlerde kendimi görmek istiyorum !
Gülme krizine girecek kadar gıdıklanmak istiyorum !
Kaşınmak istiyorum !

Seni istemiyorum !!!

Arkadaşımada dakka bir gol bir ebemi ye demeyen istiyorum !

Karışığım...
Senelik izne çıkıp bedeni tuzlu suya bandırıp elektürüüükten arındırmak gerek teeeez zamanda !

Bekarlık sultanlıktı di mi?

Haaaaaaaaapşuuuuuuuuuuuuuu !!!
Ağlayacaksan adam gibi ağla leeeeyn !!!

Gecenin bi yarısı elimde cam sil aynaya yapışan sıvılarımı siliyorum...

Burnumu, sıvılarımı, sultanlığı, bekarlığı, erkeklerin topunu...

Neeeeeeeeeeeeeext !
Önce Bakırköye gidiyossun akıllı kağıdını alıyossun sonra,
Savcılığa gidiyossun temiz kağıdı alıyossuuuun...
Adidas raporunuda alıyosuuuuun
Sonra Qmatikten sıra nömarası alıyossuuuun
Ve sonra sabırla neeeeeeeeext denmesini bekliyosuuuuuun !
Bu arada 6 adet vesikalık, kimlik fotokobisi, iş yeri,maaş ve mal varlığı bilgilerin, eş dost referansı...
:pppppppp

Fııs fıııs...
Güzel bi cuma gecesi end'i...
Bir elimde cam sil öbür elimde sümüklü selpak !
Mukadderat !

Hiç yorum yok: