Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

24 Temmuz 2008 Perşembe

Have you ever really loved...

Have You Ever Really Loved A Woman?
Really?
Çok sevdiğin bir gün birisine söylemek veya kendine söylenmesini istediğin bir şarkının, hiç ummadığın bir şekilde gelişen olaylarla sana söylenmesi...

Hayat sürprizlerle dolu...
Olmaz dediğin oluyor, olur dediğin olmuyor...
When Harry met Sally kıvamında bir aşka yelken açmış durumdayım...

Korkularım var...
Mutluluklarım var...
Sorularım var...
Cevaplarım var...
Bilinmezliklerim var...
Bilinenlerim var...

O kadar aşk, sevgi gak guk bu yürekten içeri giremez kolay kolay derken, yollar, denizler, dağlar aşar moddayım...

Bir kadının sevdiğine 45 dk'da kavuşabileceği, teknolojinin her türlü irtibat imkanını sağladığı şu yüzyılda, inançlarımı yitirdiğim, korkularımla giydirdiğim bedenim, kalbim, aklım şaşkın...

To realy love a woman
To understand her, you gotta know her deep inside
Hear every thought, see every dream
And give her wings when she wants to fly
Then when you find yourself lying helpless in her arms
You know you really love a woman...

Bu gün gözlerim her zamankinden farklı parlıyor, bakıyor...
Herkese inancınızı kaybetmeyin, etrafınıza iyice bakın ve zamanı geldiğinde olur diyorum...

Oluyor...
Bazı şeyler için zaman gerekiyor...
Doğru zaman
Doğru yer...
Yaşanmışlıklar, istekler, beklentiler...
Bazen tanrım ne kadar geç dediğiniz şey aslında doğru zamanınız oluyor...

Hiç olmadığım kadar benim...
Hiç olmadığım kadar dünya umrumda değil...
Mutluyum...
Sorularım var...
Cevaplarım var...
Bilinenlerim ve bilinmeyenlerim var...
Bildiğim en çok bildiğim; peşinden gitmek aşkın...
Yaşamak...
Sonu ne olur diye düşünmeden...
Söylenmesini istediğim şarkı söyleniyor...
Atmak istediğim kahkahayı atıyorum...
Bir sigara içimlik zamanda özlüyor ve özleniyorum...
Yüzümde kocamaaaan ama kocaman bir hıım hııım gülümseme...

Evet evet ucundan acık aşığım ! (hı-hı... acık :))) )

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ozyy yaaaaa.... Senin adına coook mutluyum, en sonunda sahip olman gereken seye sahip olmussun... Umarım boyle ve de uzuuun bi sure devam eder.. Dun sizin evin onunden gecerken bi anda aklıma evlenirsen o evden gidecegin geldi nedese. Uzulmedim desem yalan olur, her geciste kafamı kaldırıp da deli kadın diye gulumseyip gecmek yetiyor bana... 3 hafta seni gormesem de orda oldugunu biliyorum ya :)... Ay booole bi huzun olayına gırdım bugun pek iyi diilim galiba ben :))))... Ama yine de umit doldum, yıllar sonra da olsa dogrunun bulunabilecegi gercegi guzel geldi :)))).. darısı basıma diyorum da baska bisey demiyorum.... seviyorum seni deli asık :****