Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

28 Şubat 2010 Pazar

Abur-cubur

Gecenin onunda dayanamayacağım artık oluyorum ve çıkıyorum dışarı...
Hem bu kadar azimli hem bu kadar üşengeç benden başkasını tanımam...
Hep alışveriş yaptığım yer çok uzak geliyor...
Mahalledeki arada bir sigara almak için uğradığım büfeye dalıyorum...

Lays var mı lays diyorum...
Gece nöbetçisi genç oğlan ne diyor?
O noooo yok mu? Gözlerim küçücük dükkanı tararken beynim olmaz tabi burası alkol satmıyor ki Lays satsın düşüncelerinde!
Bu arada nasıl bir mantık ve bağdaştırmadır bu tebrik ediyorum kendimi...

Lays diyorum
Çocuk hala anlamadım abla bakışında...
Kodluyorum; leeeeeeeys?
Var abla...
Nerde?

Anaaa gücücük dükkan nereye koydunuz acep göremiyoruuuum!!!

Bu arada oğlana eminsin var dimi Lays krizindeyim diyorum...
Oğlan ohaaaa çüüüş oraca mı konulur dediğim bi köşeye tırmanıyor bu arada...
Sademi diyor...
Sade sade, büyük boy...
Üşenmeyip gitseydinya kendi büfene... Bunlar mıymıy, aradığın olmayan bi yer... derken,
Al abla diyor oğlan...
Öyle bi kapıyorum ki elinden, oğlan bağımlımısın abla diyor...

Kahkaham patlıyor!!!
Abur cubur krizine girdim diyorum, evde aburcuburluk bişey yokta o bakımdan...
Ha diyor...aburcubur krizi diyor şaşkın şaşkın...
Çüüüş hiç mi girmedin veya giren görmedin etrafındayı içimden diyorum...Pek bi şaşırıyo oğlan halime... Sen bide beni sigarasız kaldığımda gör diyorum içimden yine...

Kahkaha atarak çıkıyorum büfeden...
Yanımdan geçen bir çift bana şaşkın şaşkın bakıyorlar...
Belliki sarhoş sanıyorlar beni...
Gece vakti sokak ortasında kahkaha atarak yürüyen bir hatun... eee normale...

İçimden sarhoş diiil Lays bağımlısıyım diyorum...
Kırk yıl düşünsem abur-cubur krizi için bağımlımısın demem!!!
Eveeeet ben bi Lays bağımlısıyııııııııııııııım! Tedavisi ne olaki acep? :p

Eve geliyorum en sevdiğim Lays kaseme döküyorum Laysleri üzerlerinede acıso...
Allaaaaaaaaaaaaaah...
Bu aralar biraz acıların kadınıyım... Canım o bakımdan aburcubur çekmekte... Hele acı feci iyi ve kötü gelen birşey...
Basınca acıyı beyin düşünmeyi bırakıyor sadece ağzım yandı oluyorsun...
Tavsiye olunur...

Bu gece acı biraz fazla kaçtı... Aburcuburda... Azcık acı sebebiyetiyle nefessiz kalma bilem yaşadım... Lays yerken kendini öldürmeye teşebbüs eden tek insan benimdir her hal !!! :)))

Mukadderat efem...

Canım sadece yemek ve yemek istiyordu... Acılı ve tuzlu... Muradıma erdim...

Yarın tartının üzerinde başka türlü bir aciii yaşayacağım ya neyse...

Mukadderet der gece yarısı onca acılı Lays üzerine cola içmeye giderim...

Hiç yorum yok: