Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

6 Şubat 2010 Cumartesi

Ey ruuuuuh...

Baba yok ortata...
Babaannede...
Öteki amcada...
Dedeler hiç mi hiç yoook...
Peki sen?

Seni bi türlü gönderemedim öbür tarafa...
Cnbc-e'de yayınlanan dizi neydi adı gelmedi şimdi aklıma o hatunu gidicem... Aaaa...

Sporumu güzelce yapıp makroya uğradım...
Alaman salamım bitti...
Yarı Alaman sevgili kesmiyo ehi ehi... (iğrenciiim mukadderat duygu şaftım kayık şu saat itibariyle o bakımdan :p)

Salamımı, peynirimi almış kasaya giderken içimden bi ses şarap dedi...
Manyaklaşma oldum... Yarım saat olmadı popondan damlayan terlerle sipining bisikletinden ineli...
Al al dedi...
Töbe töbe azıttın oldum...
Aaaa kaç zamandır içmiyoruz bu gün hem cuma hemide çook kilo verdik dedi...
Yaaa tabi... çok verdik...
Al...
Aldım...

Eve geldim sote tavuk-karnıbahar ogreten yanına açtım beyaz Fronteramı...
Hiç içesim yok!
Ama iç sesim içirecek...

Masaya çöktüm...
Tavuğumu bıçağımla tayni hale getirdim ve hadi dedi bana...
Ne hadisi leeyn...
Kaldır kadehini...
Sebep? Evde tek başına mama yiyorum neye kaldırıcam derken, usuma bir anda düştün...

Amcaaam, hadi şerefine sözleri çıkıverdi ağzımdan...
Amcam mı?
Leeeyn salonda tek başınasın... sen kiloyu akılcığından mı veriyon yoksam? O nooooo...

Sen şarap sevmezsin... Rakı seversin ama yiğenin sevemedi aslan sütünü olsun bu kadeh şerefine...

Bir anda sanki karşımda o varmış gibi hissettim... Kadehimden iki yudum aldım yavaşça onun şerefine ve sonra hayat eski normale haline döndü...

Bok vardı içiyosun dimi?
Ne var leeeyn alt tarafı bi kadeh...
Ha haaa yarın sabah ben seni tartı üstünde görürüm...

1 kadehimi içtim sonra yemek faslı bitti... Odama geçtim...
Cuma gecesi spordan sonra ev keyfi hali...
Elimde kumanda zapla, sıkılınca kalk internete gir, çamaşır yıka despırıııt nişantaş kızı ev halleri :p

Kel alaka bir şey için 2009 ajandama bakmam gerekti...
Dırınınıııııııııııııııııııııım...
Bu gün 1 sene olmuş...

Benim duayla alakası olurmu amcamın?
Elbet alkolle olur...
:)))))))))))))))))))))))
Kan bu işte... Oraçlarda canı çekti her hal bir şekilde bana gaaalipten iç sesimle ulaştı bana şarabı aldırtttı yemektede şerefine kaldırttı kadehi...

Eminim bu satırlar size tuhaf geliyordur, şayet bir yakınınızı kaybetmediyseniz gelmez...
Bazen gidenler bırakmaz...
Hissedersiniz onları...
Anlam verilemez, açıklanamaz hisler olur...
Bu gece yaşadıklarım öyleydi...

Bu amcam malesef beni bırakmıyor...
Üzgünken, ağlarken aklıma düşüyor...
Bir şekilde hiç tahmin etmeyeceğim şekilde usumda hep...

Neden neden neden?
Mezarını yaptırmam gerekiyor...
Galiba bu yüzden onu diğerlerinde olmadığından çok usumda hissediyorum...

Ya da kaybettiği yılları şimdi mi telefi etmeye çalışıyor?
Amcacım niyetin iyi hoş olabilir ama ölümlüler dünyasında deli derler sonra bana... Bende oraca geldiğimde geçmişi telefi edersin, affettirme eylemlerini yaparsın...
Böyle olur olmadık zamanlarda aklıma düşme...
Söz en kısa zamanda mezarını yaptırıcam...
Hatta mimar yiğenin olarak dedeminkini nasıl güzel tasarlayıp mezarcıdan ilk defa bi mimarla çalıştım harikaymış gelin birlikte çalışalım hödöööööö? teklifini aldıysam aynen ordaki performansı sende de göstericem söz...

Ama nolur usuma düşüp durma...
Babamı düşünmüyorum seni düşündüğüm kadar!!!
Aaaaa hurilerle oralarda ahkam keseceğine o düşsün usuma, o ilgilensin benimle... sen hep sarışın fıstık severdin... kovala yavruları oralarda... gönder babayı sen bırak beni...

Oooof...
Ölen bi kere ölüyor...
Geride kalan oooooooooooooooooooooooooooooooo...

Yakında klavuz çıkarıcam...
Yakininiz ölünce napılır şeklinde...
Ayal bu kaçıncı...
Sayılarıda azaldı kerataların... 4-5 defa daha yaşicam bu tatsız teraneyi...
Sonra tüm sülaleyi gömmüş ölüm uzmanı olaraktan seminerlere filan katılırım artıkııııııııııın...
:pppp

Yooo geyiğini yapmalısınız, dalgasını geçmelisiniz... Yoksa bu kayıplar tusunami etkisi yaratır...

Tez vakit mezar tasarımı yapılacak, mezarcı bulunacak ve yaptırılacak... Çok sevdiğin güllerin dikilecek... Bide güzelinden aslan sütü gezdirilecek üstüne... Haaah bi bu eksikti mezara rakı dökerken yakalanıp içeri tıkılmam !!! Mukadderaaaat !!!

Eski askerim, en büyük amcam söz Şubat bitmeden unutulmuş halinden kurtulacaksın...
Ama anlaşalım öyle her bayram seyran ziyarete gelemem...
Ruhum yamulur...
Aaaa sülalenin yarısı ölü ayol...
Banda acıyın...
Canım ne zaman isterse gelirim... öyle ziyaret miyaret diye gelme bana...
Bak anacığınla, karıcığınla, 2 kardeşinle berabersin oraçta...
Söyle babamada çocuğu yaparken iyidi, en son rüyaya gireli 20 sene olmuş ee bi zahmet sıpasınını ziyarete gelsin...
Sıpası eşşek oldu yakınd katır olacaaaaak...

Cık, göz yaşı yok...
Değiştirebileceğim şeyler için güç, değiştiremediklerim için sabır modundayım...
Napalım benim şansımda bol ölüm görmekmiş...
Mukadderaaaaaaaaaaaaat !!!

Sorumluluklarım var...
Ölselerde, toprak altında olsalarda malesef onlar benim parçam...
Kaçılmıyor işte...
Adam mezar istiyoooo
Mezera karşılık sigorta borçların desem? Olmaz dimi malsef...
Her ikiside elimden öper...
Hı hı...

Ah ah...
Nur içinde yatınız...

Hiç yorum yok: