Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

23 Şubat 2010 Salı

Çin tıbbı...

Geçenlerde birisi mesaj bırakmış, çin tıbbı tedavisi hakkında bilgi istiyor...
Malesef ülkemizde çayniz doktorlar yok...
Bu tedaviyi ancak yurt dışında alabilirsiniz...

Ben İngiltere'de gitmiştim çayniz doktora...
Nabız ve dilden kontrol yapıyorlar...
Nabız atışınız ve dilinizin rengi sağlığınız hakkında bilgi veriyor...

Aldığı bilgi ve mevcut sorununuz sonucunda bitkisel tedavi uyguluyor çayniz doktor...
İlaçların hepsi bitkisel...
İlaçların üzerinde ingilizcesi yazsada bitkilerin ne olduğunu anlamakta zorluk çekiyorsunuz...

Kullandığım ilaçların adını hatırlamıyorum...
Günde 16 tane içilen tayni bitkisel bir hap, simsiyah iğrenç kopan bir krem ve kınaya benzer bir losyondu ilaçlarım...

İşe yaradımı yaradı...
Memlekette gittiğim doktorlar hatta İngiltere'de de gittiğim doktorlar geçmesinin zor olduğunu söylediği egzamamı-sedef mi olduğunu bilmedikleri (çok nadir görünen bir türmüş o yüzden tanı koyamıyorlardı) hasatlığım geçti... Çayniz tıbbının ilaçlarından mı yoksa benim bağışıklığımın devreye girmesinden mi bilemiyorum...

Ancak piyasadaki tüm cilt ilaçları kortizonlu... Çayniz ilaçlarının hepsi bitkisel o bakomdan Çayniz tedavisi daha sağlıklı...

Ama malsef memlekette yok...

Hiç yorum yok: