Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

11 Aralık 2013 Çarşamba

Akıldan piyade durumları...

Donuyorum!
İroni mironi, şaka maka diil!
Kelimenin gerçek anlamıyla!
Yazlık ev havadar olur demişler maşallah pek havadar inşa etmişler...
Orayı kapıyosun burası esiyo...
Evin poşetlenmedik, bantlanmadık yeri kalmadı...
Şu fırtına dinsin evi yıkıp tek kat, çift duvar, yalıtımı ala şekilde yeniden inşa edicem!

Dedim ki, sörvayvır olim... 
Anneanne öldükten sonra gelen kayıp ve yalnız kalınca ne bok yerim korkularımı aşmak için Çeşme'de yaşayım, şehir yaşamına göre zor olan şartlarında bi çelınç melınç yapıp güçlenim... Güçlenirken de Çeşme için doğru olduğuna inandığım adama destek verim onun işine yarim...

Bu güne kadar la laaa laaaydı herşey!
Dün gece itibariyle ısınmanın imkansız olduğu, tanrım yiyim içim ama çiş yapmim süpaneke dinimiz amin moduna girdiğim bu koşullardaaaaa Ozy dedim kanıtlayacağını kanıtladın! Alman gereken dersleri, edinmen gereken tecrübeleri edindin... Güçlüsün bacım... Amerika'yı dona dona keşfetmenin ne alemi var... Yürü git evine oldum...

Oldum ama destek verdiğim kişiyi de yarı yolda komak istemiyorum! Yüzdük yüzdük kuyruğuna gelmişken, F1 yarışlarındaki gibi şampanyalarla duş yapmamıza ramak kalmışken terk etmek... Delikanlılığa, verdiğim sözleri tutarımlara yakışmıyor...

Yakışmıyor da benimki de can ulan!
Dağın başında, Fırtınanın evin içinde de estiği bi ortamda köpekten başka konuşacak kimsenin olmadığı yer artık limitlerimi zorlamaya başladı! 

Evde koli bandı bitti, yapıştıracak yer bitmedi !

İstedim ki şehir konforu olmayan bu dağ başında, arabasız, eşsiz-dostsuz kazandığım 3 kuruşla bi başarı bi çelınç yaşayayım kendime yıldızlının yıldızlısı pekiyi çakayım ama gel gör doğa ve koşullar son sınırın bu diyor bana...

Her şeyi bırakıp dönünce eş dost aferin dicek bi ben beceriksiz-sabırsız şey dicem kendime...

Sabret deli kızım da saatlerdir çiçin var, popon donacak diye tutan kim?
Benim...
Ben...

Şu ev kaloriferli olaydı, altımda arabam olaydı, 3-5 dost olaydı yaşardım lan burda...
O şartlarda herkes yaşar! Ölmüş 99'luk babanen bile hortlar yaşar!

Bir yanım pes et diyor...
Diğer yanım HAYIR diyor...
Çişim geldim ben çoook geldim diyor...
Popom açarsan bizi donarız diyor...
En son Pzt akşamı duş yapmış bedenim bu günde yıkanmazsan bitleniriz biz diyor...
Kat kat kıyafter altında bir tür derece tutturmuş tembel yanım bitlen yeaaaa nolcek diyor... ısıtır belki bitler bizi...
Yüzüp yüzüp kuyruğuna geldiğimiz destek verdiğim adamın gidersem sevincini yaşayamamak da koyacak!

Ayyy ne 2 ucu boklu değnek hatunum lan!

Kuyruğu bacakların arasına sıkıştırıp tıpış tıpış Nişantaşıma dönme vaktim geldi mi ne?
Kokoş kokoş o kafe bu sıcak iş toplantısı, akşama konser, arkadaş yemeği...
Ya da burda huuu allahlar çeke çeke sabırla dona dona Nirvana !

Boklununda boklusu değnek! 
Bilemedim...
41 yaşında pes etmek pek yakıştırılamıyo... 20lerde 30larda olsam çooktan sıçarım çarklara...

Bilemedim de, donuyom lan... walla... 
Netsem acep?

1 yorum:

incili dedi ki...

İnan heryer soğuk -8 şuan Ankara'da. İnsan vucudunun alışamadığı koşul yok, azcık daha sabrette şapmanyayı patlat derim :) keyifle takip ediyorum. sevgiler.