Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

23 Mayıs 2008 Cuma

Sigara yasağı

Herkeste aynı terane...
Yasak iyi oldu.
Bok iyi oldu !
Bu sayede bırakırız artık.
Madem bırakıcan niye başladın?, zamanla değil sıkıyosa birden bırak !

Ben tiryakiyim.
Seviyorum sigara içmeyi...
Masamda keyifle bir yandan kahvemi yudumlarken diğer yandan tüttürerek iş yapmayı...
Keyif için, keder için, seks için, yemek sonrası hazım için... İçiyoruz...
Ve canımız içmek istediği sürede içeceğiz...
Tamam zararlı ama günümüzde sigaradan daha zararlı bir çok şey günlük yaşantımızın içinde değil mi?
Cep telefonları
Radyasyon aldığımız bilgisayarlar
Hormonlu sebzeler
Egzoz dumanları...
Hele çocukluğu Karadenizde geçmiş bir şahsiyet olarak bendeniz Çernobil yağmurlarında ıslanmış risk gurubunda sayılabileceklerdenim...
Eeee?
Bunca şeyde bi tek neden sigara yasaklanıyor?
Güneş ışığı zararlı cilt kanseri olursunuz diye o akdar kişi poposunu yırtıyor ama yinede malak gibi, yağlı güreşe çıkacak gibi yağlanıp yatmıyormuyuz?
Güneşlenmekte yasak olsun !
Cep telefonlarıda yasak olsun !
Günde 2 satten fazla bilgisayar kullanmakta yasak olsun !
Alerji yapan, kanserojen olan hormonlu sebze üretmekte yasak olsun !
Gübrelerdeki zararlı karışımlarda yasak olsun !
Aklınıza gelen tüm zarar veren her şey yassak hemşerim olsun !!!

Hem sigarayı üret, hem sattırt hemde yasak de !
Oldu iki gözüm şeker parem varmı başka arzun?

Milletin içip, iyi oldu iyi oldu bu yasak söylemlerine gıcığım.
Ulan madem iyi ne diye içmeye devam ediyosun şu zıkkımı?
Cevap yok... Bu sayede bırakırım diyor kem küm diyerek.

Özgürlükler...
Ah başımıza ne geliyorsa özgürlük ahkamlarından geliyor.
Benim özgürlüğüm senin özgürlüğünü engellediğinde...

10 küsür seneden beri içiyorum.
Bu güne bugün sigara içmeyen hiç bir kimseyi kasıtlı olarak rahatsız etmedim.
İçmeyenin yanına oturmadım, uzağa oturdum, içilmeyen yerlerde saygı gösterdim.
Madem özgürlüklerimiz var, madem insan olarak eşit özgürlük haklarımız var eee o zaman bu çifte sıtandart olmuyor mu?

Tüm dünya genelinde yasanla hala üretilen bir şeyi yasaklamak nasıl bir mantık !
Mekanları ayırın, sadece sigara içenler için mekanlar olsun.
İçmeyen kadar içeninde hakkı var yaşamı tatmaya, keyif almaya...
Güzel bir yemek ve şarap yanında keyifle tüttüremedikten sonra ne diye gideyim ben bir restauranta?
Uzun bir uçuş öncesi gerginliğimi atmak için neden kahvemin yanında bir tane içemeyim uçağa binmeden?

Sağlığa ve çevreye zararlı o yüzden olmaz!
Ha bi sigara zararlı !

Madem insan hakları gak kuku var, bilmemnesi var biride çıkıp; kardeşim biz içenlerinde hakkı var demiyor.
Şöyle ... bir avukat olsa bi savunsak haklarımızı !
Elalem ülkesinde belirlenmiş yerlerde ot tütürsün biz sigara tüttüremeyelim !!!

Memleketin her yerinde eşit uygulanacağını sanmıyorum ben bu yasağın.
Doğudaki ağaya ceza kesmeye kalkan memur, beldeki silahın çekilmesiyle mort olur !
Ağa'nın poki üstüne pok olmaaaz, yerine ağaya büle ceza kesilir repliği dillere dolanır.

Evet çok içmek iyi değil.
Günde 5'i hatta 3'ü geçmemek gerekmekte...
Amma velakin, yaptırımlarla, kendi isteğiniz dışında yasalarla bıraktırılmaya çalışılmak hiç hoş değil.

Yasak olana duyulan ilgi konu herne olursa olsun artar...
Keşke, gönül isterdi ki, mekanalrın dışına atılmadan bize ayrılan bölümlerde kimseye zarar vermeden özgürlüklerimizi yaşayabilelim.

Benim gibi tiryaki olan avukatımda benim gibi sigara savunucularından.
En büyük derdimiz havalimanları...
Yakacağız bir tane dedi... Nasıl olsa 62 kağıt.
Bundan sonra kefen parası biriktirenler gibi bizde ceza parası biriktireceğiz o zaman dedim.

Açık hava konserlerinde bile içilemiyor yaaa !!!
Çekirdeğini çitleyip yere atanlar, hormonlu üreticiler, cep telefonu vericileri her yerde !

Kahvemi alıp yine dışarı çıkma zamanı...
İçicem ulaaan !
Benim gibi gözü kararlar bulup dünya genelinde voltranı oluşturup insan haklarına başvurmak istiyorum !!!
Sigaraya karşılık cep telefonu vericilerinide yasaklayın... Yasaklayamazsınız dimiiiii?
Onun kanseriyle sigaranın ki aynı değil herhalde !

İçiceeem leyn!

1 yorum:

engintdk dedi ki...

sigaraaaaaaa!!!
ewet ewet bir sigara lütfen, bu yazının üstüne iyi gider ama nerde içeceğiz işte sorunda bu zaten, hani özgürdük, yalancıktan özgürlük anca bukadar olur işte...