Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

29 Mart 2012 Perşembe

Paranı söyle görgüsüzlüğünü sölim!

Sosyetik bi yerde yaşamanın zorlukları saymakla bitmez!!!
Nişantaşı bölgesini böyle havalı-civalı eden ekibin parçasıydım...
Kendi ellerimle bu hale getirdim oy oooy!!!

Nişantaşı-Teşvikiye-Maçka bölgesi çok havalı civalı bi yer oldu artık...
Lüküüs ötesi mağazalar, magazin basınının %100 size ebelemesine imkan veren yeme-içme mekanlarıyla mahallemiz oturanlardan çok kullanıcıların mahallesi olmuş durumda!!!!

Walla şurda soluklanim da bi çay içim dediğinizde önünüze 10 lirayı dayıyolar!!!! 
Çay laan bu!!!
Halis muhlis Karadeniz çayı hemdeeee!!!! deseniz de mukadderaaat!

Her neyse efendim benim takıntım, Gülümünsarısı'nın Maçka bölgesinde yapmış olduğu kaldırım genişletme çalışmalarından sonra olanlar!

Bizim mahalleye insanlar şoförleriyle gelirler... Tam gidecekleri yerin önünde illa inerler ve 40 saat içerde kalacak olsalar da arabayı kapının önünde bekletirler!!! 

Seneler önce Elif Dürüst Teşvikiye'de mıy mıy salına salına endam ederken, trafiği alt-üst ederek şoförü de 1. viteste arkasından geliyodu...

Hatun kaldırımda, adam yolda !!!
Ulan kadın düşüp bayılacak mı da takip ediyosun?
Kaçıracaklar mı?
Yaptığı alışveriş torbalarını taşıyamıyo muuuuu????

Yanından geçerken YUH demiştim ve söylene söylene yürüyüp gitmiştim...
Dame de Sion'den sınıf arkadaşı olan ex gazeteci arkadaşıma bundan bahettiğimde 'o hep öyle olmuştur, düşünemez demişti...' 
Gerizekalımı leeyn karı!!! 
Kraliyet ailesi mensubu muda araba onu takip ediyo?
Kırlık alanda yap ne istiyosan ama en işlek ana arterde????

Bizim mahallede böyle görüntülere çok sık rastlanır...
Dün akşam eve dolmuşla dönüyorum, Teşvikiye Caddesinde arabalar 2 sıra park etmiş... Yol tek şeride düştüğünden anlamsız bi trafik var!!! 
Son model arabaların içinde şoförler, sahiplerini bekliyorlar!!!
Bi iktirip gitseniz de trafik açılsa yaaaa !!!

Bu sabah da, Maçka öyleydi!
Bu çook zengin patron bozuntularının yürüyünce şeyleri çoook sallanıyo ve ayrodinamikleri bozuluyo her hal diye düşündüm!

Eeee şeyleri fakir fukaranın ki gibi olacak değil... Yemeden-içmeden-sefadan bi 10 ton çekiyodur her halde ki, yürüyemiyolar 2 adım !!!

Mesela Şamdan'a bi gece şamdan saldırısı yapıcam!!! Hemide yahudilerin 9 başlılarından bi sürü alıp!!!!

İçerde ohaa paraya yemek yiyolar, lüks arabalarını otoparka koymayıp kaldırıma çıkarttırıyolar!!!!

Yuh laaan !!!
Hadi ben otopark parası çingeneliği yapıyorum da sen ki koskoca iş adamı-patron-bilmem kim yakışır mı ayağına Bally alıp giymeyi bilip de otoparka para vermemek????

Yakışıyo abi!!!
Beymen Brasserie'de kahve içerken illa arabaları gözlerinin önünde olacak!!! 
İlla full hava-civa atılacak!!!

Yavrum donunuza kadar bilmem nereden giyinin, bilmem nerede okumuş, bilmem nerenin patronu, çocuğu-kızı-karısı olun o sokaklar, o caddeler, o kaldırımlar hepimizin!!!

Azcık görgülü-kültürlü olun...
Adamların şeyleri-karıların silikonlu memeleri sallanmasın diye 2 adım yürüyemediklerinden tüm sıkıntıyı İstanbul halkı çekiyo yaaaa!!!!!!

Nolur şunlar için ayrı bi semt yaratılsın... Gitsinler orda salınsınlar... Hatta mağazalara bile arabalarıyla girecekleri tasarımlar olsun !!!!

Trafik ne den mi sıkışıyor bizim oraçta ahanda bu görgüsüzler yüzünden!!!
Elime sopa alıp patlatmak istiyorum arabalarına da olan bana olacak!!!!
Huuuuuu yetkililer... Birbirinize yağ sürüp ballandığınız yetmedi miiiii azcık fakir-fukaranın-halkında hakkını koruyup kollayın daaa!!!

Hep zengine hep zengine... !!!
Salın trafik ekiplerinizi çatır çatır caza kestirin-çektirtin arabalarını!!!! 

Yok hödük milletiz abi!
Sadece kendisini düşünen, gösteriş meraklısı hödük bi milletiz!
Bizden bırak cacık olmayı acur bile olmaz abi!!!

Hiç yorum yok: