Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

16 Mart 2012 Cuma

DUYURU

Sevgili okuyucularım, gez geçliğim sebebiyetiyle tek blog artık bana yetmez oldu... :)

Gezi yazılarımı başka bir blogta yayınlama kararı aldım...
Artık gezi yazılarıma fotoğrafta koyduğum için böyle bir ayrım yapmak en doğrusuydu...

Mevcut gezi yazılarımın hepsi;                                                   
http://gezginozyozborn.blogspot.com/ adresine taşındı... 

Bundan sonra gez geçliğimi 2. blog adresimden takip edeceksiniz...

Eeee gülü seven dikenine katlanır... :)
Sadece gezi yazılarımı okumaktan zevk alanlar ortaya karışık her demden yazdığım ozyozborn'u okumak zorunda kalmayacaklar...

Ya da ortaya karışıkları okumayı sevenlerin keyfi gezi yazılarımla bölünmeyecek...

Aman neyse ne işte ayırdım! 

Eheee hayatımı blogumdan takip edenlerin işi biraz zor olacak ama ba neee... Hayatımı blogumdan takip edin diye ben demedim ki onlara... Kendi meraklılıkları o ! :pppp 2 yerden takip edecekler artık ki... O onların sorunu mukadderaaat !!! ;))

Şu an yeni yazı yok gezginozyozborn'da... Yaz sezonunun açılmasıyla yeni blog hareket kazanacak... Şimdilik eski gezgeçliklerimi okuyacaksınız... ;)

Gezi yazılarımdan oluşacak yeni blogum cümleten hayırlı ossun der, gezi yazılarımdan esinlenerek gezmenizi, az çok verdiğim infoların gezilerinizde işinize yaramasını temenni ederim...

;))))

Hiç yorum yok: