Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

25 Mart 2012 Pazar

Shakespeare & I...

‎'Korkudan yediğim lokma boğazımdan gitmeyecekse, 
Her gece korkunç rüyalar saracaksa uykularımı 
Varsın her şey çığrından çıksın, 
Bu dünya da yıkılsın öteki dünya da, 
İnsana rahat nefes aldırmayan kuruntularla 
Beynimizi bir işkence masasına çevirmektense
Ölüp rahat etmek daha iyi,
Rahat etmek için öldürdüklerimizle.'
(III. ii. 165-172)

'Kendini boşuna harcamış olur insan
Dilediğine erer de sevinç duymazsa.
Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi,
Yıkmakla kazandığın şey kuşkulu bir mutluluksa.'
(III. ii. 6-9)

William Shakespeare
 


Walla siz hangi adama ne verirsiniz bilmem ama ben Shakespeare'le güzel bi sohbet sonrası şeye hayır demezdim !!!
Zaman yolculuğu olma imkanı olsaydı, Ay fonumla fotomuzu çekip face ve twitte eheeee yapmaktan öyle böyle zevk duyardım !!!
Tarihteki bazı adamlarla olmak bizi ırıspı yapmaz diye düşünüyorum...
Mesela CHE... Arzularımın arzusudur adam !!! 
Evet içimde bi sapık olduğunu kabul etmekte fayda var sanırsam...
Kabullenmek tedavinin yarısıdır... :pppppppppppppppppp
Muzurluk bi yana Şekspir amcayla yaşadığı dönemde bi deneyim çok ama çoook isterdim... 
O yüzdendir her Londra seyahatimde Shakespeare Globe'da oyun izlemem... ;)
İtinayla tavsiyem olunur efem...

Hiç yorum yok: