Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

24 Mart 2012 Cumartesi

Sepet sepet yumurta...

Son yıllarda kısa adı AMH yani antimüllerian hormon üzerinde çok duruluyormuş... Kanda bakılan bu hormon sayesinde bekar veya evli (böyle bi ayrım da niye yapılmışsa) veya ileri yaşlardaki hatunların gebelik şansları söyleniyormuş...

Pek çok kadın biyolojik olarak en doğurgan oldukları yıllarda doğurmak yerine eğitimi ve kariyeri tercih ettiklerinden bu test sayesinde doğurganlıklarının ne kadar kaldığını öğrenip doğru planlama yapmaları mümkünmüş... 

Aha buyrun haberi okuyun:                   http://www.hurriyet.com.tr/yazarlar/20193140.asp 
Haberi okuduktan sonra hem memnun oldum hemde sinirlendim...
21.yy'a geldik hala dert kadının gebeliği!

Günümüzde deneme yanılma yoluyla değil gelişen teknoloji sayesinde kanınızdan üretim kapasiteniz ortaya çıkıyor!

Uzun süredir çocuk sahibi olamayan insanlar için ve bazı rahatsızlıklar için önemli olan bu test, günümüzde pek moda olan evlilik anlaşmalarına yeni bir madde olarak katılır mı diye düşünmeden de edemedim...

AMH'ni getir görim ona göre evlenelim!
Bu test bir nevi hatun kısmısının GBT'si!

Testi yaptırtıp amanııın 3 senem kalmış bir an önce koca bulup çocuk sahibi olmalıyım stresine girecek kadınlar çok olacaktır...
Ya da Sementa gibi özgür seks sevenler menopoz tarihini öğrenip emeklilik günü sayar gibi meno günü sayacaklar !!! :ppp

Bu haber kendimi bana tavuk gibi hissettirdi!
Evet doğada tüm dişilerin görevi doğurmak! Deniz atları şanslı dişilerden !!! Gelde kıskanma! Tüm gebe kalacakmıyım stresi, tasa, doğum sonrası kilo, hamilelik çatlakları derdi erkekte!!! :ppp

İnsan tavuklarız...
Ergenliğimiz başladığı anda da yumurtlamaya başlıyoruz... 400-500 bin yumurta hücresiyle hayatımıza devam ediyoruz... Kimi rafadan, kimi kayısı, kimi şanslıysa civ civ oluyor ve hepimizin bir gün fabrikası teklemeye başlıyor sonra da kepenkleri indiriyoruz...

Bizim için yumurtlamak çok eziyetli bir şey... Ama karşı cinsimiz için 'geleceğinin devamı' demek...

Soy uğruna kaç kadının canı yanmıştır ve hala daha da yanmaya devam etmekte ve edecekte...

Bir türlü civciv çıkmayınca aile ilk önce kadını suçlar! Ulan belki sorun çok kıymetli oğulunuzdadır ne malum kadında olduğu? 

Bu soru kısırlığın yüzde kaçı kadında-erkekte merak ettirdi... Böyle bir istatistik çalışma yapılmıştır elbette de şimdi araştırmaya üşendim... Kadınlar mı yok sa erkekler mi 1. sırada acaba? 

İnsan tavuklar olarak bilmem ne profuda olsak doğanın bize uygun gördüğü görevi yerine getiremediğimiz de bize yarım-eksik-işe yaramaz yaftası yapıştırırlar! 

İstersen başbakan ol... Yumurtalarından civ civ çıkmıyoooo beaa!!!

Böyle bir teste ihtiyaç duymuyorum...
Benim jinom her kontrolümde utrason görüntülerime bakıp, 'gıd gıdaaak yumurtam sıcaaaak' yapıp eeee hadi doğurtayım seni artık diyen bi psikojinomanyak olduğundan ben benim yumurtaların bi 5-10 sene daha iş görür vaziyette olduğunu düşünüyorum...

Bi de böyle bi test yaptırıp da zamanımın azaldığını görürse mannak hatun sokakta ki simitciden bile beni hamile bıraktırır walla!!! 

Doğum, kontrolden daha fazla para getiren bişi olsa gerek ki benim ki illa doğurtmak istiyoooo !!! Neyine yetmiyo leeeyn senede bir 250 gayme!!! :ppppppppp

Bilgisayar oyunlarında oyuncunun ne kadar canı kaldığı başının üzerinde yanıp sönen info zımbırtısıyla belli olur ya... Bilim insanları biz hatunlara da öyle bi kelepçe yapsınlar...

Yumurtluyomuyuz, yumurtlamıyomuyuz, ilişki için uygunmuyuz, tehlikeli dönemdemiyiz, kaç yumurtamız kalmış direkt olarak görünsün!!!


Derdi civ civ çıkartacak bi kadınsa infomuza bakar öyle yanaşır yanımıza...
Hem sonradan 'hakim amca yaaa bu civ civlemiyooo yaa' diye ağlayıp-zırlamazlarda !!! :ppppp

Hem bu alet, mestruasyon sendromlarımızı bi türlü anlamayıp anlamsız tartışmalar yaşatan erkeklerimize de kolaylık olmuş olur!!! :ppppp

Dünyanın sonu da gelse hala 1. görevimiz gebelik olacak!!! 
Erkekler içinde test istiyom üleeeyn!!!
Benim yumurta sayımı bilmek isteyenin ben de solucan sayısını bilmek isterim!!!

Aaaaa yani insanın feminist damarını inadına kaldırıyosunuz yaaaa!!! 

Sepet sepet yumurta
Sakın beni unutma...
Tak sepeti koluna, hadi yolunaaaaaaaaaa !!! :pppp

Hiç yorum yok: