Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

29 Mart 2012 Perşembe

Ağız Sağlığı&...

Uykudan önce dici 17'de home tv'yi izlemeyi çok seviyorum...
Genellikle yemek programları oluyor ve yatağın içinde irademle savaşıp yemek programlarını izliyorum...
Bi gün uykudan önce izlediğim onca yemek programı sayesinde bilinçaltım fışkıracak ve çok süper ötesi bi aşçı olucam :ppppp

Dün akşamda alışkanlıkla 17'yi açtım Dr. Oz varmış...
Ağız kanserini işliyolarmış...

Basbas dişçinizden ağız kanseri muayenesi isteyin diyip durdular...
Türkiye'de hangi dişçi böyle bir muayene yapar merak ettim?
Bu güne kadar hiç bi dişçim yılda 1 defa bile olsa, dilimi çekip-çekiştirip böyle bi muayene yapmadı...

Ağız kanserlerinin çoğunluğuna HPV virüsü neden oluyomuş bu arada... Sigaradan-çok alkol kullanmaktan da oluyomuş ama dün geceki konu HPV ve ağız ilişkisi olduğundan onun üzerinde çok durdular...

Parterinizin pipisini illa yalayacaksanız prezervatifli yalayın dediler...

Bende burdan yeni nesli uyarayım dedim...
Eski neslide... :p

Günümüzde HPV çok yaygın...
Cinsel ilişkiye girmeseniz bile ordan burdan kapabiliyosunuz...
Benim jinom beni aşıladı... Nolur ne olmaz diye... 
Kız çocukları ergenliğe girer girmez aşılanıyor... Erkek çocukları içinde aşı araştırmaları sürüyomuş...

Bu kadar infoya neden mi sahibim, jinomun yiyeni dakka bir gol bir ilk oynaşmasında kapınca bizimkisi bütün hastalarımı aşiliiiip brifing vericem moduna girdiğinden biliyorum...
Yarım saatten fazla konu hakkında info dinlemiştim!!!!
Eeee şey iyi güzelde, biz hadi şey içeriye girsek, baksan da ben gitsem...Puuuf daha ne kadar anlatacak... İiii peki kaç para bu aşı? Taksit yapıyomusunuz? :p Yapmıyomusunuz? Yaptırmazsam beynimin etini yicen galiba... İ peki yap ama susucan dimi sonra! 
Walla ben kendi sağlığımdan çok çenesinden kurtulmak için yaptırdım aşıyı...
Yoksam yok öyle aktif ötesi aktif bi cinsel hayatım!!!

Umumi bir tuvalette bir anlık oof bacaklarım yoruldu ucundan acık popomu koyyim dediğiniz o saniyelik anda bile kapmanız mümkün!

Cinsel hayatınız sizin ister yalarsınız-ister yalamazsınız... Ama kendinizi düşünmüyorsanız partnerinizi düşünün...

Bi şekilde korunun...

Rahim ağzı kanseri ölümcül kanserler listesinde Amerika'da 14. sıraya düşmüş... 

Bizim toplumumuzda bakireyken jinoya gidilmez mantığı vardır...
Gidildiğinde çok geç kalınmış olunabilir...
Lütfen saçma sapan yobazlıkları bir kenara bırakın ve senede 1 defa gidin kontrol olun...
Smear testiyle bu kanser tespit edilebiliyor...
Smear yapılamayan çok ama çoook mühim olan soğan zarı durumları için muayene tekniği doktorunuzun uzmanlığına kalmış olsa da gidin...

Günümüzde seks çok tehlikeli bir hal almaya başladı...
Her gece gönlüm hovarda bi anlayışınız-yaşam tarzınız olmasa bile, sevgi-aşk cinselliği yaşıyo olsanız bile HPV ile tanışmanız mümkün...

Ağdadan, umumi tuvaletlerden, oynaşmadan... İlla tam bir birleşme bile olması gerekmiyormuş...

Korunun, korundurun abi!
Walla sigara içen bi şahsiyet olarak kansere bi zevk anı kurbanı olarak yakalanmak istemem !!!
Senelerce içtim de oldum demek başka, ulan kırk yılın başı bir zevk yaşayalım dedik, bari orgazm olaydım, hem olmadım hem kanser oldum demek başka... :ppppppppppppppppppppppppp

Töbe töbeeee...
Her işin geyikini yapmadan duramam biliyosunuz...
Her neyse sırf cinsel bölgeyi tehdit etmiyor, ağzı da tehdit ediyomuş tayni siğilciklerden olan kanser...

İlginize-bilginize...
Sorumlu insan türü olarak bilgilerini-öğrendiklerini paylaşmayı sever biri olarak ben yaptım yapacağımı...
Gerisi size kalmış ! ;)

Hiç yorum yok: