Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

22 Mart 2012 Perşembe

Sevgili bankam...

Şimdi görgüsüzlük gibi olacak ya... Ama inanın görgüsüzlük değil yazma sebebim... Aylardır beni şişirip-pişirmeleri!

Sevgi Akbank beni aylardır deli ediyor...
2 gün önce müdürün odasına mevduatımı çekip karşınızdaki İşbankasına yatırıcam diye daldım, müdüre hanım amaaan sakin olun dedi...

Sakin olacak bi durumum yok artık dedim...
Ben kredi kartı kullanan bir insan değildim... Çok sık seyahat ettiğim için nolur ne olmaz diye çıkardım... Çıkarmışken de havalimanlarında ki Lounge'lardan faydalanım bari dedim... 
Wings kart çıkarttırdım!
Benim kartım geldi Akbank havalimanı hizmetlerimizden sadece 'balack kart' sahibi müşterilerimiz yararlanabilir artık diye oyun bozanlık yaptı...

Peki dedik bunu iptal edip onu çıkartırız... 
Bütün yazı Çeşme'de geçirmem sebebiyetiyle benim başvurum geçikti... 
O oldu bu oldu geldikten sonra da bi bankaya gidemedim...

Müşteri temsilcimi aradım siz işlemlere başlayın ben bi ara imza çakmaya gelirim dedim!

Bana çıkara çıkara limiti ohalıııık sade basit wings kart çıkarttılar!!!
Dedim bu benim istediğim değil... Alın bunu iptal edin bana black çıkarın...

Müşteri temsilcim demesin mi çıkaramayız...
Niye dedim... Mevduatım mı yetersiz sebep ne bileyim...
Çalışmıyo gösterdiğiniz için kendinizi veremiyoruz!

İlla iş yerimden evrak-gak-guk beyan etmemi istiyolar!
Ben bu güne kadar çalıştığım hiç bir iş yerimden evrak istemedim! Prensibim... 
Vizelerimi bile kaç yaşında hatun olmuş olsam da vasim annemdir, gezimi annem karşılayacak diye gösterip alırım...

Sevmem iş yerlerimin SGK evrağı veren birimleriyle muhatap olmayı... İstemem özel yaşantım hakkında bilgi sahibi olmalarını...

Bu belgeyi ne için istiyosun diye sorduklarında kredi, vize, kredi kartı vs. infosu vermek zorunda kalmamak için kendimi hep çalışmıyo gösteririm. 

Keyif benim leeyn! İster beyan ederim ister etmem!
Bi de çalışıyo gösterirsem nımızsız AB ülkeleri uzun süreli vize vermiyo... Pasaportumda en az 6 aylık bi şengen yoksa o kadar vize parası vermek anlamsız geliyo bana... Benden 100 küsür lira vize parası alıyosa en az 6 aylık vizeyide pasaportuma çakmalı! 

O yüzden çalışsam da çalışmasam da ben kendimi çalışmıyo olarak beyan ediyorum... :)))

Black kart iş adamlarına verildiğinden illa işimi ve maaşımı beyan etmeliymişim!

Dedim beyan etmiyorum... Oraları kullanan herkes Sabancı-Koç değil... Tayni Kobi'ye iş adamı muamelesi yapıp verdiğiniz kartla hiç iş adamı kültürüne sahip olmayan insanlar dolanıyo o salonlarda!!! 

Ben bankamdan müşteri memnuniyeti bekleyip mevduatım oranında değer bekliyorum dedim...

Holdingimde olsa beyan etmicem... 
İnadım abi!!! ;)
Bir kaç sene önce istemediğim halde durmadan American Express'i neye dayanarak gönderiyodu peki bankanız? 
O zamanda kayıtlarınızda çalışmıyo gözüküyodum???? Çalışmıyo gözüken birisine GOLD AM gönderdiniz !!!!!!
2 haftada bir eve kurye geliyodu... Durmadan telefonla aranıyor niye kartı kabul etmediğimi sorguluyodunuz? Artık Garanti veriyo zannedersem de zırt-pırt Amerikan express göndermenizden öyle kurtuldum dedim...

Gak-guk yaptı hatun... Olaya müdüranım dahil oldu ve aaa dedi ne demek... Elbette black kart veririz size....

Dedim vermeycekseniz İş bankası şart-şurt aramadan Maximiles kartıyla herkese hizmet sunuyo... Alim paramı kafam ağrımadan tek kredi kartıyla hizmetlerden yararlanayım...

Aaaa olmaz ne demek...

Formu doldurduk...
Londra'ya gitmeden elimde olsun diye acil kuryeyle gönderdiler... Keyifle zarfı açtım, Master!!!!

Giyindim üstümü gittim müşteri temsilcime;
Dedim ben visa istemiştim, bu master... 
Bi fark yok dedi... İkisi de aynı...
Türkiye'de aynı olabilir ancak yurt dışında Visa daha yaygın!
Ben orta avrupanın ortasında Prag'da ne american ex. ne de master card  geçmediği için hesabı ödeyemediğimi bilirim! 
Kız suratıma baktı bön bön...
Amcam visa cardlarını otelde bırakmış... Yedik içtik hesap geldi 2 kartta geçmiyo dediler... Üstümüzdeki nakitte hesabı ödemeye yetmeyince otele gitmiş amcamın otelde bıraktığı visa kartları alıp gelmiştim....

Ben kredi kartını taksit için, puan için almıyorum... Allah korusun o kadar dünyayı gezerken başıma bi hal gelirse kullanmak için alıyorum... Ben taksitli alışveriş hiç yapmıyorum... Tek çekim hep! Benim kart amacım Türk milletinden başka...

Kız master'ı istememe çok bozuldu... Biz dedi ekstra para ödedik kart seyahatinizden önce elinize geçsin diye dedi...
Bana ne dedim... Koca Akbank benim fahiş fiyat kurye paramla mı çökecek? 
Kartımı iptal edin visa'ya çevirin dedim...

Kız gıcık oldu bana... Londra dönüşü onun başka şubeye gittiğini öğrendim... Başvuruyu yine nasıl yaptıysa normal visa geldi!!!

2 gün önce internetten hesap kontrolü yaparken 3 kredi kartım olduğunu görünce cinnet geçirdim...

Master'ı iptal etmemiş... Oha limitli yeni visam ve ex visam bana gülümsüyolardı ekrandan !!!

Sabah sabah müdüranımın odasına daldım ve, benim annemin ex bankacı olduğunu biliyorsunuz... Milleti ayakta uyutursunuz ama bizi ı-ıh! Ben öyle çok limitli-altın rengi-bal rengi karta tav olmam! Benim ihtiyacım neyse ben onu istiyorum... Mevduatımın bankanızda değeri sıradan bir kartsa benim ihtiyacıma uygun değilsiniz o zaman... Giderim istediğimi bana verecek başka bi bankaya...

Ay Ozy hanım ne demek...Yapmadılar mı yine... Ne demek vermemek... Gak guk... 
Genel müdürlük arandı ve kart talimatı verildi... 
Şu an yoldaymış...
4 aydır havalimanlarında rahat rahat takılim diye çektiğim eziyetten gınna geldi...

Ben bedava kahve-alkol-kuki derdin de değilim...
Rötarlarda rahat rahat oturayım-yayılayım derdindeyim... 
Anamla birbirimizi 40 defa kaybedip 40 defa bulacağımıza nerde oturduğumuzu nerde buluşacağımızı bilelim derdindeyim... 
Bebeeem ben havalimanlarında dandik kahve içmeyi sevmiyorum mekanınıza geldiğimde elimde starbucks'sın kahvesiyle gelicem zaten !!! 

Neyse ilk uçuşta loooonçlarının canına okicam !!! 

Bankalardan, değerli müşterilerine şart-şurt sunmadan her türlü ayrıcalıklı hizmetlerinden yararlanmalarını sağlayan bir uygulama rica ederim...

Annem gibi iyi bir müşteri kredi kartı yok diye bir takım imkanlardan yararlanamıyor mesela... 

Bak mevduatına, sor şube müdürüne bi jest yap!
Hesap özetine, havaleye, gaka-guka para kesip adamı inek yerine koyyuyosunuz da azcık sağdığınız ineeede besleseniz diyorum!!!!

Akbankııııım kırmızına boğalar girsin inşallah maaaaaşallah!!!!

Hiç yorum yok: