Ozborn'dan Merhaba...

Ortaya karışık, akla, yüreğe ne düşerse buraçta...

Etiketler

20 Mart 2012 Salı

Sürüden olmayan ! ;)

Bu yaşlarda arkadaşlarınızın medeni durumuna göre muhabbetlerde faklı oluyor elbet...
Evliler
Evli ve çocuklular
Boşanmışlar
Bekarlar
Bekar ama sevgilisi olanlar...
Bekar ve terk edilmişler/ayrılmışlar...
Kategorilere bak bea !!!
Tüm kategorilerdeki eşimle dostumla iletişim halindeyim... Beni en çok strese sokan evli ve çocuklu olan grup!
Evli ve çocuklu olanlarla ne muhabbet edeceğimi bilemiyorum bazen!

Dün evli ve çocuklu arkadaşımla muhabbet ederken doğal olarak konu çocuklarına geldi...
Geldi ama... Nato kafa nato mermer modunda sadece dinledim onu!
İnsan soru sorar!
I-ıh!
Bilmediğim ve hiç de merakımı cezbetmeyen bir konu olduğundan sadece dinledim! 
Ne anlatıyo leeeyn bu türünden dinlerken kaşım-gözüm oynadı mı acaba?

Tüm arkadaşlarım-dostlarım benim için değerlidir... Ancak gel gör çocuklu olanlara uzaylı-vebalı muamelesi yapmam beni üzse de elimde olmadan istem dışı böyle davranıyorum!

Yılaaaar önce, üniversite kankim Nazo evlenip çocuk yapınca çocuğunu görmek için İstanbul'dan Ordu'ya tam 14 saat süren bir otobüs yolculuğu yapmıştım! 

Allahtan oğlan 6 aylık olmasına rağmen sessiz bişiydi... Durmadan viik viikleseydi altınımı takdığım gibi dönüverirdim walla! ;))

Oğlan 3-4 yaşlarındayken Nazo bize geldi...
Annemle oturup 'çocuklarının' yumurta yememesini konuştular!!!
Can dostum beni annelik içgüdüleriyle satıp, Yaaa Şadan teyze çok haklısınız bize geldiğinde Ozy'ye yumurta yediremedim demesin miiiii!!!!

Leeeyn mannak hatun ne diyon leeeyn sen?????
A-aaaa beni ipleyen yok! 30 küsür yaşındaki hatun kenarda durdum 2 annenin yeme içme muhabbetini dinleyip arada bana saldırmalarına maruz kaldım!!!! 

İzmir'deki yıllar sonra sevgilim olacak diğer kankiye msj atıp, Nazoyla iletişimi kesiyos, bizim böyle bi arkadaşımız yok tamammı dediğimi hatırlıyorum! O bi anne artık! Aramızdaki hiç bişi eskisi gibi olamaaaaz !!! Ühü ühüüüü...

:)))))

Oğlan büyüdü, yeme içme sorunu hala olsa da Nazo annelik içgüdülerini bizler üzerinde frenleyerek kullanmayı öğrendi ve biz eskisi gibi olduk! :))) 

Oğlunu sevmeme rağmen oğlan hakkında doğru dürüst infom pek yoktur... Hatırlayın çocuğun erken saatte okula gitmesine değil, öğretmeninin sabah seksinden mahrum kalmasına üzülmüştüm!!!! :)))))))))

Anam ne konuşucam sizinle inanın bazen bilemiyorum!
Arada bana acıyan halleri de asabımı bozuyooo !!!
Eeee şey ben halimden memnunum yanni... Ömrümün hiç bi evresinde pembe panjurlu ev ve çocuk hayalim olmadı benim!

Adamın gömlekleri, çocuğun hastalıkları, aile zımbırtıları, bi sürü telaş koşturma, hayatını kendine göre değilde hayatındakilere göre yaşama kavramı bana pek cazip gelmiyooooo !!!

Bu yaştan sonra hayat yalnız geçmez, sevgiliyle olmaz diyenler beni şaşkına çeviriyo!

Aynı evde bir birlerinin gırtladığını sıkma hayalleri kuran onca insana ben sadece seks fentaazisi olarak gırtlak sıkma hayali kurmak isterimi anlatamıyorum!!!!

Eve geliyo 10 dakka çocukla ilgileniyo sonra tuvalete giriyo kapıyı kitliyoo 45 dakka içerde oturup siktirolup gidiyoooo diye hayatını özetleyen dostumun bu infosundan sonra çok geniş olan hayal gücüm sayesinde bırak evlenmeyi sevgiliyle aynı çatı altında oturmanın bile yanlış olduğunu düşünmeye başladım!!! :)))))))

Evet hayat yalnız geçmiyo...
Bu yaşlarda çift olmak hayatınızı daha kolaylaştırıyo...
Bekar olduğunuzdan sizin sorunlarınızı fani buluyo insanlar...
Onların sorunları nedense daha bi 'gerçek' !!!

Eskisi gibi dışarıya çıkıp dağıtacak veya tatile gidecek eş-dost bulamıyorsunuz...
Ya çocuğun okuluna göre program yapılıyo ya da eşin akrabalarından birinin bilmemnesine göre!!!

Kaynım gili eniştesinin yengesinin yiğeninin bilmem nesi geliyo ya da sünneti/düğünü oluyo... 

Eskiden ajandalara bakılır, işe göre plan yapılırdı şimdiler de... :)))))

Eş-dost baskısı yüzünden walla evlenicem leeeyn!!!

Kimi hayatıma özeniyor ki mi ah waaah yapıyor...
Niye ki????
Herkesin tercihi, beklentisi farklı!!!!
Elbet bende bir adamla yaşlanmak istiyorum... Ama klasik bir evlilik bana göre değil! 
Ben öyle teyzemgiller, amcamgiller, halamgiller, gömlekti-bulaşıktı-gaktı guktuya gelemem!!!

Maalesef toplumumuzda 2 kişi evlenmiyor ya da ilişki yaşamıyor... Ailecek oluyor bu iş!
Ben aileyle evlenmek istemiyorum!
Kocamın gömleklerinin ütüsü, tuvalette bilmem ne kadar kalıp çocukla ilgilenmemesi, seksin ölmesi, koca parasıyla mutlu olma yöntemleri filan aramak istemiyorum!

Mutluluğu da mutsuzluğu da kendimde olan bi hayat benim tercihim!
Gülüm, kimse evlilik teklif etmedi sanmayın... Edildi... Ama ben red ettim hep!

Zamanında ohaaa bi söz yüzüğü takılmaya çalışıldı parmağıma... 
Yok istemiyorum... Parana yazık ver bunu geri...
Vermedi...
Bende adamın niyeti evlenmek diye postayı koydum!
Yüzüğünü de geri almadı !
Bi gün Kıbrıs'ta parasız kalınca aldım yüzüğü gittim sattım!
Kendime bonfile aldım, köpeğime nefis tavşanlı mamalar... :))))
3-4 gün kraliçeler gibi doyurdum karnımı! :))))))
Eeee al yüzüğü dedim almadı... Yani... Ömür boyu saklicakmıydım ilk evlilik teklifimden hatıra diye !!!
Hati leeeyn! :)))))

Kafanızı bana takmayın...
Ben ruhuna göre yaşayan bi hatunum... Bi gün gelir adama kolalı olmayan gömlek giydirmeyecek kadar ev işi manya bi ev kadını da olabilirim...
Yıldırım nikahıyla da evlenebilirim...
Evlenmeden çocuk da yapabilirim... Hiç çocuk sevmem ben diyen hatun gider tüp bebekle altız yaparım belki...

Ben hayatımdan memnunum...
Birlikte bir yaşam geçirmek kolay zanaat değil...
Öyle aşkından ölüp bitmekle, çok sevmekle olmuyor bazı şeyler...
Aşkta mantık aramayan ben iş evliliğe ya da birlikte yaşamaya gelince mantık manya oluyorum!

Bana üzülmeyin...
Çocuklarınızla yeterince ilgilenmiyorum diye de üzülmeyin...
Ama nolur beni de anlamsız infolarla baymayın...
Ben mutluyum abi!
Evli olup seks mi o ne diceme bekar ve sevgilili bi hatun olup seks mi o yeaaaaa demeyi tercih ederim !!!

Ve şunu da unutmayın bazı ilişkiler imzasız olsalar da imzalılardan daha sağlam daha güvenlidir... Her şey imza değildir... Güveni, sadakati, sevgi katsayısını imza arttıtmaz ! Buna inanmak en büyük salaklıktır bence! 

Höööyt! Kendi tercihleriniz, seçimlerinizle beni yargılamayın, kategorize etmeyin... Her ne kadar ben ediyo olsam da!!! ;)))

Hiç yorum yok: